کارگران مهاجر در بازگشت به خانه در برابر همه شانس–تنها به دیده می شود به عنوان حامل ویروس

نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | به روز شده: May 20, 2020 6:07:02 pm خانواده های مهاجر صعود یک کا

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | به روز شده: May 20, 2020 6:07:02 pm
خانواده های مهاجر صعود یک کامیون در پونا قبل از برگ های آن برای اوتار پرادش است.

Riyaz علی 25 ساله مهاجر کارگر مشغول به کار در پونا می دانستم که "دو روز" بود و فاصله بین او و خانواده اش پشت در اوتار پرادش را در رامپور (اوتار پرادش) منطقه. این بار او را با قطار. اما زمانی که او مجموعه ای از خانه هفته گذشته برای فرار از سختی ها باعث این مستند او در بر داشت – برای اولین بار – که در رامپور (اوتار پرادش) بود 1,460 متر دور و آن را حتی می تواند به نوبه خود به یک سفر کامل "هفت روز".

Riyaz تا به حال به اردوگاه در بزرگراه در پونا حومه برای دو روز قبل از او می تواند هیئت مدیره یک اتوبوس در حال اجرا به طور غیر قانونی به لکهنو و پس از پرداخت سه برابر کرایه معمول است. هنگامی که او رسیده لکنو او در فشرده با 20-عجیب و غریب مسافران از 'لوازم ضروری' سرعت حمل گندم-آرد کیسه برای پنج ساعت قبل از او در نهایت می تواند آن را.

یک بار به خانه یک خسته Riyaz "خوردند مانند یک اسب" و سپس خواب برای "یک روز و یک شب" ، او بیدار شد به یک هیاهو در خارج از درب.

همسایه ای که او نیز یکی از بستگان دور آمده بود به می دانم که از Riyaz بازگشت از 'Covid-19 کانون' پونا و نزاع با خانواده برای اجازه دادن به Riyaz بازگشت و "قرار دادن هر کس در روستا در مضرات' راه".

Riyaz نشان داد او یک گواهی پزشکی به دست آمده بود او قبل از ترک پونا اعلام کرد که او تا به حال هیچ COVID-19 علائم و نیز ارائه شده به قرنطینه می شود و به مدت 14 روز در این روستا مدرسه.

هیچ چیز نمی خواهد اما آرام همسایه. "مردم به این شهر زمانی که آنها می خواهند پول و اجرا به روستا که در معرض خطر" او خودداری کنند.

همسایه گفت: Riyaz قبلا درخواست او به دنبال کار برای پسرش در پونا. "در حال حاضر این شخص همان است که درمان من به عنوان اگر من جرمی مرتکب شده اند با رفتن دور به دست آوردن" گفت: Riyaz از طریق تلفن از روستای خود در طنطا tehsil از رامپور (اوتار پرادش) منطقه.

Riyaz علی قبل از او در سمت چپ برای رامپور (اوتار پرادش).

عجله خانه در برابر همه شانس تنها به کشف که شما دیگر به یک مخمصه مواجه توسط بسیاری از میان میلیون ها نفر از کارگران مهاجر که بازگشته اند و هنوز هم در روند بازگشت خود را به مکان های مادری در پی این بیماری همه گیر.

با توجه به شدت مسری طبیعت از این بیماری وجود دارد تغییر در نگرش مردم نسبت به مهاجران که به طور سنتی صرف هشت تا 10 ماه در مترو شهرستانها و بازگشت به خانه برای چند ماه در هر سال است.

به دلیل ماهیت خود را در تعامل با شهر کارگران مهاجر انجام هر گونه محل اقامت دائم در شهرستان و مجبور به بازگشت به روستاهای خود را.

مردم و دولت نگران هستند که بازگشت مهاجران به ویژه از شهرستانها مانند بمبئی و پونا و دهلی نو بوده که بدترین شیوع COVID-19 در کشور خواهد شد در نتیجه افزایش موارد در جوامع روستایی.

در اوتار پرادش با توجه به دولت های محلی بهداشت کارگران در حال بررسی بازگشت مهاجران و تست کسانی که نشان می دهد نشانه های اولیه. در مه 18, 44 کارگران که در حال بازگشت از پونا به Basti منطقه دو روز پیش از آن در یک کامیون مثبت بودند.

مهاجر شماره

بسیاری از ایالتی مهاجران در هند آمده از 64 مناطق میانه Ganga دشت متشکل شرقی, Uttar Pradesh و برخی از فقیرترین مناطق بیهار. جدای از این, دیگر منبع متحده برای مهاجران هستند Chhattisgarh, Madhya Pradesh, Jharkhand اوریسا و بنگال غربی.

R B Bhagat, استاد و رئیس بخش مهاجرت و مطالعات شهری در موسسه بین المللی جمعیت علوم (IIPS), بمبئی, تخمین می زند که وجود دارد 15 میلیون موقت و گردش خون مهاجران در این کشور که در مناطق شهری دور از محل خود را از مبدا. آنها عمدتا شاغل در بخش ساخت و تولید و یا کار به عنوان فروشندگان خیابانی و دستفروشان و در بخش غیررسمی در اقتصاد شهری.

COVID-19 همه گیر و پس از آن مستند است و تحت تاثیر بد این زیادی است که به خانه بازگشت و یا در حال انتظار برای بازگشت. در مجموع تعداد عودت خواهد شد نزدیک به 25 میلیون که شامل حدود 15 میلیون گردش خون مهاجران و حدود 10 میلیون نیمه دائم مهاجران.

استاد طاهر Thachil از دانشگاه واندربیلت (ایالات متحده آمریکا) می گوید: دایره مهاجران – کسانی که رفتن به مترو برای کار اما بازگشت به خانه های خود را برای چند ماه در هر سال – عمیقا ریشه در روستاهای خود. آنها زندگی و کار در نامهربان شرایط در شهرستانها و همچنین در صورت آزار و اذیت به دست پلیس محلی و یا نخبگان. زمانی که تنها انگیزه یعنی کار فرصت از تحمل این سختی ها است و مانع از آن را تنها طبیعی برای آنها می خواهید به بازگشت به خانه.

به گفته پروفسور Bhagat "ترس در جوامع روستای" در مورد گسترش ویروس به دلیل بازگشت مهاجران است گسترده نیست و این وضعیت می توانست بهتر بود بازگشت مهاجران بود "بهتر برنامه ریزی شده".

"بازگشت ایجاد کرده است برخی از ترس در جوامع ایجاد کرد. اما آنها در حال دریافت بسیار زیاد پشتیبانی در بسیاری از مکان ها که در آن نگهداری می شوند در مدارس و یا خارج از روستا و روستاییان در حال ارائه آنها را با مواد غذایی در طول دوره قرنطینه. برنامه ریزی بازگشت و توانبخشی با خانواده موثر خواهد بود و به آن گسترش COVID-19 از چپ سرگردان بی اراده در مناطق شهری" پروفسور Bhagat گفت: هند اکسپرس.

قرنطینه: یک علت مشکل در ایجاد کرد

با انبوهی از مهاجران دانش آموزان و دیگران از بازگشت به روستاها تمایل نشان داده شده توسط برخی از آنها برای رفتن به قرنطینه به عنوان یک اقدام احتیاطی باعث اختلاف در درون جوامع ایجاد کرد. این مردم محلی و مقامات می گویند که منجر به نزاع و در برخی موارد حتی متداول شدن از طبقه مرتبط یا سیاسی animosities.

ماهاراشترا governmetnt خواسته است این روستا panchayats به institutionally quaratnine همه بازگشت مهاجران از پونا, Mumbai, Nagpur, Nashik و اورنگبد.

نه تنها بین دولت مهاجرت اما حتی بین منطقه معکوس مهاجرت ناشی از این بیماری همه گیر در حال تبدیل شدن به یک دلیل برای اختلاف در مناطق روستایی مقامات محلی و مهاجران که خانه بازگشت و به تازگی می گویند.

برای مثال در Shirur Kasar روستا در Beed منطقه ماهاراشترا Dalit مرد حمله توسط یک گروه از بالا-طبقه ساکنان پس از او پسر یک عضو کمیته هوشیاری تصمیم به ارسال دو فوقانی طبقه خانواده به نهادی قرنطینه تسهیلات پس از بازگشت خود از اورنگبد حدود 125 متر دور از Beed.

Subhash Waghmare به پلیس گفت که آنها را تهدید به کشتن خانواده اش قبل از سیلی او را در بازار ایجاد کرد: "چرا پسر خود را برای ما ارسال به قرنطینه? وجود دارد تنها دو خانه خود را در جامعه ایجاد کرد. ما در پایان شما!"

در 18 مه اول اطلاعات گزارش (FIR) ثبت شده بود در آنها ایجاد کرد در اوسا District در مقابل چند مرد که حمله پایین طبقه sarpanch به اتهام دادن درمان ترجیحی به پایین طبقه خانواده در حالی که quarantining آنها.

Rahul Gangarde که با این نسخهها کار به عنوان یک گرم sevak (panchayat وزیر) در Ahmednagar منطقه شریک taluka می گوید طبقه تنش های سیاسی و درگیری را لغو کردند و بیش از quarantining بازگشت مهاجران تبدیل شده اند شایع است. "این یک سردرد بزرگ برای ما است. آن را تحریک پیر سیاسی رقابت و enmities بیش از اختلافات زمین و ما با چپ حل و فصل آن از کار در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه. به طور مشابه, عمومی کارگران مانند وزارت بهداشت کارکنان آشا کارگران و Anganwadi Sevikas هستند که هدفمند توسط ساکنان برای اطلاع رسانی دولت در مورد بازگشت مهاجر" گفت: Gangarde.

'معتاد' بازگشت به شهر هر زمان به زودی'

به عنوان کارگران مهاجر بازگشت در سر می برند و کامیون ها و رکاب زدن دوچرخه یا پای آنها اشاره می کنند که از دست دادن دستمزد با توجه به مستند تاثیر نمی گذارد و آنها را تا آنجا که ناراحتی و درد ناشی از نیاز به بستگی به مواد غذایی اهدا بسته به وعده های غذایی و دشوار سفر بازگشت به خانه. "کسانی که از بازگشت در حال حاضر نمی توان برای مدت زمان طولانی. ما برافروخته شده توسط درد آنها مجبور به تحمل این بار گفت:" احمد مهاجر کارگر از Basti در اوتار پرادش.

بسیاری از مهاجران بودند مجبور به راه رفتن صدها کیلومتر با توجه به در دسترس نبودن از حمل و نقل.

بسیاری بر این باورند که این یک فرصت برای دولت به طراحی مجدد هند در مترو-محور اقتصاد کشور را به توسعه پایدار و متوازن, طراحی با تقویت روستایی و کشاورزی-بخش های مربوط.

با توجه به آنها به عنوان coronavirus همه گیر و تاثیر آن بر شرایط کار می رود که باقی می ماند برای یک یا دو سال مناطق روستایی میتواند به عنوان 'امن تر بخش' برای تغییر از فعالیت های اقتصادی خود را با توجه به بهتر پتانسیل اجتماعی رعایت فاصله از انبوه مراکز شهری. کار در این جهت آنها می گویند می توان آغاز شده توسط افزایش سرعت سیاست های حاکم بر کشت و صنعت دام و شیلات و با استفاده از این بخش برای ارائه بسیار مورد نیاز به انگیزه ای برای اقتصاد است.

"این بار برای دولت برای ایجاد شرایط در این "مهاجر-ارسال-مناطق' به طوری که این جوانان که در حال هوشمند و مشاغل, اما عدم آموزش و منابع خود اشتغالی به صورت محلی" رم Pappu برنامه مدیر در Samriddhi ماموریت چنای بر اساس تاثیر اجتماعی سازمانی است که با این نسخهها کار در سراسر کشور است.

"آنها در حال بازگشت به خانه های خود را از شهرستانها پس از مواجهه با بیکاری ناشی از مستند داشتن درهم برای مواد غذایی و سفر در نامطلوب ترین شرایط. در این لحظه اکثریت آنها باید برنامه ریزی برای عقب ماندن در روستا و به دنبال جایگزین امرار معاش. به وضوح کشاورزی نمی تواند جذب همه آنها. دقیق آنهایی که در میان آنها می تواند تبدیل به کارآفرینان. برای مثال چند مورد از آنها را می توانید انتخاب کنید تا سبزیجات از مزارع و فروش آنها را به طور مستقیم به جوامع دردار به جای مسیریابی آنها را از طریق بازار" گفت: Pappu.

برای این کار تمرکز تلاش ها باید برای راه اندازی صنایع روستایی و خدمات مبتنی بر میکرو-شرکت. "اگر چه به تازگی اعلام کرد MSME (میکرو, شرکت های کوچک و متوسط) بسته تحت آن دولت است و در نظر گرفتن ضمانت وام یکی از گام های بیشتری باید انجام شود از جمله استقرار جدید کشت مبتنی بر صنعت واحد حمایت از گروه خود کمک محور فعالیت های اقتصادی و استفاده از تکنولوژی برای توانمند سازی مشاغل روستاییان گفت:" Pappu.

در صورت عدم وجود این تلاش ها نبود از فرصت ها در مناطق روستایی را مجبور به این مهاجران را به این سفر دوباره به شهرستانها – با این حال ناخواه کارشناسان می گویند.

"مهاجرت به خصوص از گردش طبیعت است یک استراتژی بقا. در صورت عدم وجود امکانات زیربنایی در این مناطق MSMEs نمی خواهید به محصول. اگر زیربنایی نیاز نیست ملاقات فرصت های اشتغال رشد نخواهد کرد در این مناطق و مهاجران را هیچ گزینه ای دیگر اما به دوباره بازگشت به مطلق شرایط کار از شهرستانها و شرکت در کار می کند که کثیف و خطرناک و دشوار است (3D). برای آنها آن است که مانند انتخاب بین شیطان و دریای عمیق" گفت: پروفسور Bhagat.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن