در حال حاضر سالم و شاد Mikko Koivu نگران بیشتر در مورد وحشی فعلی فرصت نسبت به آینده خود

37 سال به جلو است یک عامل رایگان این offseason و این امکان وجود دارد که این خود فصل نهایی در مینه سوتا و NHL د

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

37 سال به جلو است یک عامل رایگان این offseason و این امکان وجود دارد که این خود فصل نهایی در مینه سوتا و NHL در دسترس نباشد. چگونه قانع آن شده اند که برای چنین تصدی به پایان رسید تا به طور ناگهانی.

Koivu به نظر نمی رسد به صرف زمان سرگرم کننده است که فکر بیش از چهار ماه گذشته. به جای او قرار داده و تلاش خود را به مطمئن شوید که او به مراقبت از بدن خود را به طوری که اگر فصل را از سر او آماده خواهد بود. Koivu گفت: او می دانست که بیش از یک ماه پیش که اگر وجود دارد بازگشت به عمل این اتفاق می افتد در اطراف در حال حاضر.

"من فکر می کنم که نوع ساخته شده آن را آسان تر تهیه عاقلانه و سپس برنامه ریزی تمرینات و فیزیکی بخشی از آن را," او گفت:. "من فکر می کنم شما همیشه نگران در مورد آنچه اتفاق می افتد و پس از آن زمانی که شما نمی دانید من می خواهم گفت من فکر می کنم در ماه گذشته, ماه و نیم پس از شنیدن این گزینه ها و ... من نمی خواهم بگویم مهلت اما زمان عاقلانه است که نوع آن بودیم."

در حال حاضر ما می دانیم که اگر این است که آن را برای Koivu زمان در نیوجرسی حداقل آن به پایان خواهد رسید در postseason که باید در این مورد.

"Mikko Koivu به معنای همه چیز را به این حق رای دادن. او شده است یک چنین رقم فقط در حال مشاهده از راه دور برای سال های بسیاری از چگونه او را به رهبری و رهبری مثال است و هنوز هم پیشرو" وحشی مربی دین Evason گفت. "وجود دارد یک دلیل او کاپیتان تیم است. شما تماشای اخلاق کار خود را در خارج وجود دارد, آن را فقط کاملا عالی. مانند عالی. او اجازه نمی دهد کسی کردن قلاب. اگر شما در حال رفتن در برابر او, شما در حال رفتن در برابر یک مرد است که رقابت هر دوم که او را روی یخ تمرین و یا بازی ها. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم بدیهی است که برای همه اما سوال هیجان زده برای Mikko رفتن رو به جلو است."

همانطور که در حال حاضر فقط چند روز به اردوگاه های آموزشی 2.0, Koivu بدن احساس می کند خوب است. چه تسکین این است که برای کهنه. زانو عمل جراحی به پایان رسید که او 2019-20 کمپین ادامه داد: به زحمت او را 20 تا 30 بازی به این فصل است. پس از آن آمد یک آسیب کشاله ران. آن نیست تا زمانی که درست قبل از وقفه در اواسط ماه مارس که او واقعا شروع به احساس خوب است. او و کل خط چهارم بازی هست.

Koivu که رفت به فنلاند برای چند هفته طول مکث به قطار اذعان می کند او کمی نگران در مورد چگونه بدن خود را واکنش نشان می دهند به آینده را از زمان تمدید کردن اما تا کنون خیلی خوب است.

"همه چیز باید خوب به آن بروید," او گفت:. "هر اسکیت کمک می کند همانطور که از در حال حاضر, اما فقط احساس سالم و من فکر می کنم این چیزی است که به عنوان یک بازیکن هاکی هنگامی که شما از طریق یک آسیب جدی است که چیزی که باعث می شود شما) واقعا قدردانی و شما می دانید که چقدر بهتر از آن است که هنگامی که شما می توانید از چیزهایی که شما می خواهید برای انجام این کار بدون درد است. من احساس خوب و مثل هر مرد دیگر در این تیم سرگرم کننده است و من فکر می کنم همه انرژی و این یک امتیاز مثبت برای اولین بار از چند روز در اردوگاه."

که برای تلفن های موبایل مانند یک مرد که ممکن است می خواهم به بازی گذشته در این فصل است. او آجدار ورزشی مایکل روسیه برای گزارش است که باید او موافق نیست به یکی دیگر از معامله با او ممکن است خود را به پایان برساند بازی حرفه ای در فنلاند. در حالی که این یک گزینه هر کس در فنلاند را گرفت و آن را به عنوان یک یقین است. همانطور که در حال حاضر هیچ چیز مشخص شده است.

او با تمرکز بر اینجا و اکنون.

"من احساس می کنم واقعا خوب است. من احساس می کنم من نمی خواهم بگویم 100 درصد سالم اما هیچ درد و هیچ چیز نیست که شما را زحمت بازی این بازی و شما می توانید از آن لذت ببرید در حال حاضر. و این احساس شما می خواهید به" Koivu گفت. "به طوری که تغییر نکرده. من فقط واقعا در تلاش برای لذت بردن از هر دقیقه از آن را بر روی یخ و تهیه بخشی و هنگامی که ما به ادمونتون, برای شروع بازی دوباره. من در تلاش برای آن را به عنوان یک تجربه جدید و فقط مطمئن شوید که مثل من گفت: من فکر می کنم همه ما می دانم که هر چیزی می تواند اتفاق می افتد و بنابراین شما فقط می خواهید به آن لذت ببرید با آن و پس از آن در همان زمان آماده سازی راه درست و مطمئن شوید که ما انجام بخشی از ما به عنوان خوب به عنوان ما می توانیم.

"هنگامی که بازی در حال انجام خواهیم نگاهی به آینده و آن را برای رفتن به کاملا به ذهنی, جسمی, چگونه احساس می کنم. من در تلاش برای انجام کار درست در ذهن من در مورد آینده و چیزهایی مانند آن. برای تصمیم نهایی من فکر نمی کنم آن زمان را که به عنوان حق در حال حاضر. "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن