Sonu Sood تصویب سیاسی اسکریپت توسط BJP: Sanjay Raut بازیگر کمک به مهاجران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 8:21:31 pm شیو سنا رهبر سانجی Raut و بازی

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 8:21:31 pm
sonu sood, migrant workers, sonu sood buses for migrants, shiv sena attacks sonu sood, sanjay raut on son sood, bjp sonu sood, indian express شیو سنا رهبر سانجی Raut و بازیگر بالیوود, Sonu Sood. (فایل)

شیو سنا رهبر سانجی Raut یکشنبه تعجب که آیا BJP شد بازیگر بالیوود, Sonu Sood اخیر تلاش برای کمک به رشته کارگران مهاجر در تلاش برای نشان دادن Uddhav Thackeray دولت در یک نور ضعیف.

او در ستون هفتگی 'Rokhthok' در حزب منادی 'Saamana', Raut پرسش های مطرح شده در این افزایش ناگهانی از "مهاتما" Sood و با اشاره به یک نیش عملیات پیش از 2019 کلی انتخابات که نشان داد Sood پذیرش یک پیشنهاد برای ترویج بی جی پی به رهبری دولت های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

سنا حمله آمد در زمینه Sood تنظیم اتوبوس و اجاره پرواز برای کارگران مهاجر گیر در بمبئی.

"Sood یک بازیگر است که حرفه ای است که برای ارائه دیالوگ اسکریپت توسط شخص دیگری و زندگی را خارج از آن. وجود دارد بسیاری از مردم مانند Sood که ترویج هر حزب سیاسی اگر پرداخت خوب" Raut نوشت.

او گفت: هیچ آدم عاقلی باور Sood به طور ناگهانی در حال توسعه همدردی با مهاجران و ساخت ترتیبات برای آنها به بازگشت به خانه متحده است.

Raut که سردبیر اجرایی 'Saamana' گفت: "بی جی پی است (سیاسی) به تصویب رسید Sonu Sood و سعی در ایجاد نفوذ در میان شمال هند کارگران مهاجر. بی جی پی تلاش شد به ماندن سیاسی مربوطه در طول coronavirus بحران مواجه شدید از واکنش عمومی که منفور مکرر انتقاد از Thackeray دولت بی جی پی رهبران" اعلام کرد. "وضعیت اسفبار کارگران مهاجر نیز بسیاری از مردم در برابر دولت مودی برای دست زدن به آن از coronavirus بحران" Raut گفت.

او گفت مهم است برای پیدا کردن که آیا BJP تا به حال قرار دادن یک ماسک از یک مددکار اجتماعی در Sood و استفاده او را بیشتر به خود بازی سیاسی است. "وجود دارد یک فرد به نام شانکار Pawar که سر از Rashtriya Banjara Seva Sangh و اغلب دیده می شود ایستاده پشت Sood در عکس های مختلف. او تا به سیستم و شبکه برای ارسال افراد خانه" Raut گفت.

دفاع از ماها Vikas Aghadi دولت که همچنین شامل NCP و کنگره بیش از دست زدن به آن از اظهاراتش گفت: "هیچ دولت دیگر می تواند درمان کارگران مهاجر راه آنها شده است مراقبت از توسط دولت ماهاراشترا."

دولت آغاز شده است یک واحد ویژه برای ساده کردن فرآیند برای حمل و نقل کارگران مهاجر به خود بومی متحده, او گفت:. "با این حال برای نشان دادن دولت در ضعیف نور Sood شده است به عمد ترویج. "اگر کسی می خواهد به خانه بروم لطفا با من تماس بگیرید شد درخواست بازیگر" Raut نوشت.

ارشد سنا رهبر همچنین ادعا کرد که بازیگر بالیوود به حال حتی یک دعوت نامه از ماهاراشترا فرماندار B S Koshyari به عنوان قدردانی از کار خود را برای رشته کارگران.

"ماهاراشترا دبیر کل Ajoy مهتا باید ارسال یک لیست مفصل از افراد و سازمان های که در خدمت بی وقفه و selflessly در طول coronavirus بحران است. متاسفانه آنها نه هر گونه پشتوانه سیاسی برای ترویج کار خود را" Raut گفت.

در نظر گرفتن یک حفاری در BJP Raut گفت: مردم ممکن است به زودی به شنیدن Sood نام در 'Mann Ki Baat' نخست وزیر نارندرا ماهانه برنامه های رادیو و بازیگر او را ملاقات در فرد در دهلی نو. "Sood حتی ممکن است بازدید Bihar, Uttar Pradesh, دهلی نو به عنوان یک ستاره مبارز برای BJP. هنگامی که بسیاری از بازیگران نشسته بودند در خانه, Sonu Sood اقدام مهارت های شکوفایی بودند" اعلام کرد.

"شما نمی نیاز به یک صفحه نمایش تمام زمان برای نشان دادن مهارت های بازیگری خود را به عنوان نشان داده شده است توسط مهاتما Sood. سیاسی خود مدیران و کارشناسان در این زمینه خود را. ما به زودی خواهد آمد به می دانم که در مورد آینده سیاسی حرکت," او اضافه شده است.

جدا از ارسال هزاران نفر از مهاجران در خانه Sood همچنین لنت پشتیبانی به دهلی نو BJP ماموریت Anivaryaاست که با هدف توزیع رایگان از نوار بهداشتی در میان زنان محروم در میان Covid-19 مستند.

در ضمن ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh را تکذیب کرد شیو سنا داشتن هر گونه نظر Sood و گفت: قدردانی خواهد شد هر کس طول می کشد تا خوب از طرح های. صحبت با آژانس خبری آنی "بازیگر Sonu Sood انجام کار خوب با ارسال تعداد زیادی از کارگران مهاجر به خانه های خود. من نمی شنوند چه سانجی Raut سحاب گفت. ما قدردانی خواهد شد هر کس چنین ابتکارات خوب بود آن Sonu Sood یا هر کس دیگری."

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب