شطرنج | چین برنده آنلاین جام ملتهای

چین برنده افتتاحیه $180,000 فیده Chess.com آنلاین جام ملت ها پس از تساوی 2-2 در مقابل آمریکا در روز یکشنبه. چی

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

چین برنده افتتاحیه $180,000 فیده Chess.com آنلاین جام ملت ها پس از تساوی 2-2 در مقابل آمریکا در روز یکشنبه.

چین که از دست داده به ایالات متحده آمریکا در انعقاد مسابقه لیگ در شنبه شب برنده اعلام شد بر این اساس در صدر جدول امتیاز در round-robin مرحله.

چین برنده $48,000, ایالات متحده $36,000 و دیگران دریافت $24,000 هر.

Superfinal به پایان می رسد حتی

پس از دینگ Liren و هیکارا ناکامورا امضا صلح و Yifan Hou درو با ایرینا Krush یو Yangyi خود را ادامه داد شگفت انگیز فرم انتقام شنبه را از دست دادن به وسلی پس و تضمین این عنوان برای چین است. به زودی, Fabiano Caruana در ادامه به شکست Wei Yi آن را 2-2.

در روز شنبه و هند به این نتیجه رسیدند مبارزات خود را با بازی به آن بذر به پایان رسید و پنجم پیش از ششم بذر سایر نقاط جهان (ردیف). با Viswanathan آناند گرفتن یک استراحت در روز پایانی لیگ, مرحله, هند از دست داده و 1.5-2.5 به دانه سوم روسیه است.

Vidit و Adhiban از دست دادن

به عنوان دیده می شود در بخشی بهتر از لیگ ضعیف شکل Vidit Gujrathi و بازیکن ذخیره B. Adhiban منعکس شده در هند را شکست ششم آن در 10 دور. Humpy پیروزی بیش از اولگا Girya تنها نقطه روشن برای هند پس از P. Harikrishna درو با سرگئی Karjakin.

Vidit اول به از دست دادن به ولادیسلاو Artemiev و بعد Adhiban تبدیل به یک قربانی از زمان-فشار و متعهد یک سری از اشتباهات با وجود رسیدن به یک چنگال خوب در طول دادرسی در برابر دیمیتری Andreikin.

نتایج: Superfinal: چین به خود جلب کرد با ایالات متحده آمریکا 2-2 (دینگ Liren درو با هیکارا ناکامورا; Wei Yi از دست داد به Fabiano Caruana; Yu Yangyi bt Wesley بنابراین; Yifan Hou درو با ایرینا Krush)

10 دور: روسیه bt هند 2.5-1.5 (ولادیسلاو Artemiev bt Vidit Gujrathi; سرگئی Karjakin درو با P. Harikrishna; دیمیتری Andreikin bt B. Adhiban; Olga Girya از دست داده و به K. Humpy); ایالات متحده آمریکا bt چین 2.5-1.5; اروپا به خود جلب کرد با بقیه جهان 2-2.

جدول رده بندی (پس از 10 دور): 1. چین (17 مسابقه امتیاز) 2-3. ایالات متحده آمریکا و اروپا (13 هر) 4. روسیه (8), 5. هند (5), 6. ردیف (4).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب