مهاجر کارگر سلامت رو به وخامت در راه خانه دوست خود چوب با او تا پایان

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: 17 مه سال 2020 4:14:13 pm محمد Saiyub گهواره دو

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: 17 مه سال 2020 4:14:13 pm
محمد Saiyub گهواره دوست خود Amrit کومار سر در آغوش او.

Amrit کومار در حال حاضر احساس تب هنگامی که محمد Saiyub و دیگر کارگران مهاجر سوار یک کامیون در سورات در اوایل روز پنج شنبه. این دو هر دو 23 ساله مشغول به کار در های مختلف نساجی واحدهای اما مشترک در یک اتاق زیرا آنها متعلق به همان روستا در ضلع بستی در اوتار پرادش صدها کیلومتر دور از گجرات.

این قرص پاراستامول آنها مجهز بودند و از کمک به Amrit وضعیت را بهبود نمی بخشد از طریق سفر در بالای کامیون در گرمای سوزان. هنگامی که وسیله نقلیه رسیده Kolaras در مادها پرادش در جمعه Amrit بهداشت و درمان بدتر شده است. زمانی که Saiyub به دنبال کمک پزشکی برای دوست خود, نه کارگران و نه راننده کامیون می خواستم صبر کنید.

"Dar ناهی laga. Yehi تاخیر raha tha کی یه jaldi thik ho jaye aur ghar pahunch jaaye sahi سلامت. صرف پدر و مادر bhi intezar kar راه این uske mammi پاپا bhi. Jab tak ilaz ناهی hota مای yahi rahunga (من نمی ترسم. من می خواستم او را به بهتر به طوری که ما می تواند رسیدن به خانه امن است. پدر و مادر ما در انتظار ما است. من خواهد با او بماند تا او درمان است) گفت:" 23 ساله در حالی که صحبت کردن به هند اکسپرس از انزوا تسهیلات در شوپری بیمارستان منطقه در روز یکشنبه.

زمانی که Amrit رو پایین راننده پرسید Saiyub به تصویب دوست خود توشه و جای خود را در کامیون. "مای ناهی aane wala. توما logonko jaana hai به jao. Aise halat mein chhod ke kaise ja sakta هو (من هستم رفتن به ادامه. اگر شما می خواهید شما می توانید ترک. چگونه می تواند من ترک (او را) در چنین وضعیت" Saiyub گفت: راننده و دیگران قبل از گرفتن پایین.

محمد Saiyub سراسیمه خود را به بیمارستان در آمبولانس.

به عنوان Amrit ادامه داد: به نزول Saiyub نشسته cradling دوست خود را کنار جاده یک تصویر است که رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی. نیمه خالی بطری آب و یک کوله پشتی دراز در کنار دو دوستان است. هنگامی که آمبولانس رسید چند دقیقه بعد یکی دیگر از تصویر نشان داد Saiyub عجله به حرکت می کند دوست خود را در داخل. قبل از اینکه آمبولانس وارد او با استفاده از دستمال خود را و آب به پایین تر دوستان خود را متوسط.

"من متوجه شدم که او ممکن است برای زنده ماندن. او سعی کرد به صحبت می کنند اما می تواند تنها برخی از تلفن های موبایل" گفت: Saiyub که منتظر است را برای خود و دوست خود را Covid-19 نتایج آزمون. Amrit گرفته شده به جامعه مرکز بهداشت در Kolaras که در آن دکتر Vivek Sharma تلاش برای احیای او. "او شکر کم بود. من به او اتاق عمل. خود را متوسط به بالا بود. من فکر کردم این یک مورد سکته گرما. او تا به حال تب و تشنج,'," گفت: دکتر شارما که در زمان Saiyub برای Amrit برادر چرا که او به طور مداوم دست زدن به دوست خود. "حتی بخش پسران می ترسم به لمس بیماران این روز است. آنها باید تحت فشار قرار دادند به انجام این کار است."

Amrit شد و سپس با اشاره به شوپری منطقه مرکزی حدود 25 کیلومتر دور است. او در اواخر روز جمعه. شوپری ارشد پزشکی و سلامت, افسر,,,, Dr A L شارما گفت: نمونههای گرفته شده به دلیل Amrit و دوست خود را وارد کرده بود از یک منطقه قرمز. او گفت: Amrit را از ریه ها روشن بود اما او تا به حال کم آبی شدید. او به ICU منتقل شد و در نگهداری ونتیلاتور اما درگذشت او را حدود نیمه شب. تا گزارش می رسند پزشکان و کارکنان که درمان Amrit رفته اند در قرنطینه.

Saiyub گفت که تنها نان آور خود را برای خانواده و دوستان خود را همیشه ناراحت. او به دست آورده در حدود 10 ، 000 تومان و تا به حال به ارسال پول به اندازه کافی برای حمایت از خود و دو خواهر و برادر و پدر و مادر. او گفت: Amrit سخن گفته بود به راننده پرداخت می شود و برای هر دو آنها را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن