تا: پس از اعلام 'رایگان از Covid-19', ہاتھرس می بیند موج تازه عفونت

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 5:16:28 am به گفته مقا

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 5:16:28 am
Coronavirus cases, Covid 19 test, Hathras cases, UP cases, Lucknow news, Indian express news به گفته مقامات این بیمار سرطانی استفاده می شود برای سفر به نویدا سه بار در ماه برای شیمی درمانی. آخرین جلسه شد و در 28 آوریل. پس از گزارش خود آمد مثبت 27 اعضای خانواده اش بودند قرنطینه. (بازنمودی)

هفته پس از اعلام رایگان از بیماری کروناویروس (Covid-19), ہاتھرس منطقه است دست و پنجه نرم با افزایش موارد مثبت.

ده نفر در یک خانواده آزمایش مثبت در یکشنبه شب در نظر گرفتن این منطقه تعداد به 15. به گفته مقامات آنها گرفتار عفونت از یک عضو خانواده است که تا به حال شده است دریافت درمان سرطان در Noida.

"سالمندان ساکن شده است سفر به Jaypee بیمارستان در Noida برای شیمی درمانی. در 29 آوریل خود را در نمونه گرفته شده بود و او آزمایش مثبت دو روز بعد. به عنوان یک احتیاط ما تا به حال به قرنطینه اعضای خانواده است. شب گذشته خود را نمونه برگشتم و 10 نفر تست مثبت است. وضعیت تحت کنترل است پس از آلوده افراد در حال حاضر تحت قرنطینه" گفت: ہاتھرس افسر ارشد پزشکی دکتر Brijesh Rathore.

به گفته مقامات این بیمار سرطانی استفاده می شود برای سفر به نویدا سه بار در ماه برای شیمی درمانی. آخرین جلسه شد و در 28 آوریل. پس از گزارش خود آمد مثبت 27 اعضای خانواده اش بودند قرنطینه.

این بیمار سرطانی و دو نفر دیگر به آن اشاره شده است علیگر در حالی که بقیه پذیرفته شده اند به منطقه جداسازی بخش. مقامات همچنین انجام تماس غربالگری.

در ماه آوریل چهار نفر از اعضای Tablighi Jamaat مرتبط Nizamuddin خوشه تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری است. این رویداد در Nizamuddin برگزار شد در اواخر ماه مارس بود منبع تعدادی از عفونت ها در سراسر هند است. در اواسط ماه مارس پس از چهار آزمایش منفی دولت اعلام ہاتھرس Covid-19 رایگان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب