Bygones برای مارس 13 سال 2020

اخبار تریبون May 13, 1980 ایالتی مینه سوتا دانه بازرسان دیروز دستور توقف بارگیری یک کشتی پس از کشف محموله ها

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

اخبار تریبون May 13, 1980

  • ایالتی مینه سوتا دانه بازرسان دیروز دستور توقف بارگیری یک کشتی پس از کشف محموله های ذرت موجود تا پنج برابر حد مجاز آفت کش. مقامات اتحادیه گفت: چند نفر از کارگران درگیر در بارگذاری شکایت از بوی.
  • شهرهای دوقلو توسعه دهنده خواسته دلوت شورای شهرستان در کمیته دیروز برای حمایت از او در چهار سال تلاش برای احداث یک ساختمان آپارتمان در پارک نقطه. لعن Naymark پیشنهاد کرده است که چهار داستان 64-واحد ساختار در نزدیکی خیابان 19 و مینه سوتا خیابان.

اخبار تریبون May 13, 2000

  • رکوع به فشار عمومی, Duluth, شهردار گری Doty دیروز دستور بازگشت تاریخی پل هوایی آسانسور, شاخ, جایگزین, جدید, کوچکتر شاخ نصب شده در طول های اخیر پل تعمیرات. Doty گفت: سه تن شاخ ترمیم خواهد شد به پل در اواسط ماه ژوئن.
  • Northlanders رفتن به فردا میلیون مامان مارس را به حضور صبحانه قبل از ماه مارس در کاخ سفید چمن با رئیس جمهور بیل کلینتون و بانوی اول. این دلوت-منطقه گروه انتخاب شد چرا که آنها با طولانی ترین اتوبوس سوار شدن از هر گروه حضور در تفنگ-کنترل رالی.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن