می تواند دولت را تایید هیچ سرباز چینی وارد هند می پرسد راهول گاندی

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 1:22:22 pm راهول گاندی در روز چهارشنبه صورت گر

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 1:22:22 pm
india china, india china border, india china news, india china border news, india china border dispute, rahul gandhi, rahul gandhi on india-china border dispute, india news, china news, india vs china news, india china war news, india china latest news راهول گاندی در روز چهارشنبه صورت گرفت به توییتر به سوال "می GOI (دولت هند) لطفا تأیید کنید که هیچ چینی سربازان وارد هند (sic)."

میان مرز مناقشه با چین, کنگره رهبر راهول گاندی در روز چهارشنبه از دولت خواسته به آن را روشن یا نه چینی سربازان را به هند وارد شدند.

وزیر دفاع Rajnath Singh کرده بود روز سهشنبه گفت که "تعداد قابل ملاحظه" از نیروهای منتقل شده به شرق لاداخ هند و بیش از حد گرفته شده است تمام اقدامات لازم را برای مقابله با این وضعیت.

راهول گاندی در روز چهارشنبه صورت گرفت به توییتر به سوال "می GOI (دولت هند) لطفا تأیید کنید که هیچ چینی سربازان وارد هند (sic)."

او همچنین یک گزارش در مورد هند و چین برگزاری سطح بالای نظامی در ژوئن 6 در تلاش برای حل و فصل سربازان بن بست در شرق لاداخ.

گاندی از دولت خواسته برای پاک آمده در مرز مناقشه با چین و بگویید این کشور دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد "را به عنوان آن سکوت است دامن زدن حدس و گمان و عدم قطعیت".

"از سکوت دولت در مورد وضعیت مرز با چین دامن زدن گمانه زنی های گسترده و عدم قطعیت در زمان بحران" او گفت.

کارشناسان توضیح: آنچه باعث شده های اخیر چین لاک حرکت می کند ؟

کنگره خواسته است به دولت آمده پاک در مرز بست و همه احزاب سیاسی این کشور به اعتماد به نفس بیش از مرمت status quo ante در مرز با چین است.

نیروهای نظامی هند و چین درگیر شدند در عمده بست برای بیش از سه هفته در Pangong Tso, Galwan دره Demchok و Daulat التماس Oldie در شرق لاداخ در آنچه که تبدیل به بزرگترین رویارویی بین دو کشور پس از Doklam قسمت در سال 2017.

دولت نگهداری شده است که در مذاکرات نظامی و دیپلماتیک سطح به حل و فصل ردیف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن