رایگان PDS از سیاسی قفس را جیره: Jagdeep Dhankhar به دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 5:32:12 am فرماندار بوده اس

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 5:32:12 am
coronavirus, india lockdown, west bengal governor, jagdeep dhankar mamata banerjee, pds, pds system, pds scam west bengal, free ration in west bengal, indian express news فرماندار بوده است بی وقفه هدف قرار دادن TMC دولت بیش اتهام کلاهبرداری در PDS در سراسر کشور. (اکسپرس)

فرماندار Jagdeep Dhankhar شنبه پرسید Mamata بانرجی دولت برای خارج کردن عمومی سیستم توزیع (PDS) از یک "سیاسی قفس" و ارائه رایگان جیره غذایی به فقرا.

"نیاز به PDS از [این] سیاسی قفس; مقامات باید عمل غیر سیاسی; بررسی انحراف و فروشنده کوسه ها دور; اطمینان رایگان جیره غذایی به فقیر در اصلاح کیفیت و کمیت در یک نمایشگاه به صورت" او هنوز توییتی.

Dhankhar با اشاره به این که دولت دریافت کرده بود در اطراف 4,78,000 متریک تن از برنج و 10,800 متریک تن رایگان پالس تا به حال تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan ان Yojana (PMGKAY).

"تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan ان Yojna 4,78,000 متریک تن از برنج های عرضه شده توسط دولت مرکزی به WB. رایگان جیره در دسترس است از دولت مرکزی: 5 کیلوگرم برنج به ازای هر نفر در هر ماه و 1 کیلوگرم daal هر خانواده در هر ماه" فرماندار توییتی.

علاوه بر این مرکز دارای "فرستاده 12,800 تن از رایگان daal و 10,800 تن بوده است در واقع دریافت شده توسط West Bengal", او گفت:, و اضافه کرد: "بیشتر عرضه moong daal آغاز خواهد شد در هفته آینده و در پایان ممکن است."

فرماندار بوده است بی وقفه هدف قرار دادن TMC دولت بیش اتهام کلاهبرداری در PDS در سراسر کشور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب