بارسلونا بماند بالا با تنبل برنده بیش از لگنس

بارسلونا نو جوان رو به جلو Ansu Fati و همه زمان بهترین گلزن لیونل مسی در هدف بودند که آنها را ضرب و شتم پایین

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

بارسلونا نو جوان رو به جلو Ansu Fati و همه زمان بهترین گلزن لیونل مسی در هدف بودند که آنها را ضرب و شتم پایین باشگاه لگنس 2-0 در خالی نیوکمپ در روز سه شنبه به کامل خود را حفظ کنند پس از شروع فصل را از سر گرفت پس از سه ماه وقفه.

La Liga رهبران بارسا به مراتب از بهترین های خود را و می تواند رفته اند پشت در دو نوبت قبل از 17 سال Fati قرار داده و آنها را جلو در دقیقه 43 شلیک از طریق پاها از یک مدافع و به گوشه پایین و برای پنجمین بار در لیگ هدف از این فصل است.

مسی دو برابر Quique Setien را به سمت استفاده از نقطه پنالتی در دقیقه 69 تقریبا بلافاصله پس از تراکتورسازی تا به حال یک هدف حکومت برای آفساید پس VAR نقد و بررسی.

آن بود مسی 56 تبدیل مجازات در لالیگا و او را دیدم قرعه کشی سطح با هوگو سانچز به عنوان لیگ دوم برتر مجازات یادداشت برداری, پشت دارنده رکورد کریستیانو رونالدو در 61.

بارسا منجر رده بندی در 64 امتیاز پس از 29 بازی پنج جلوتر از نزدیکترین رقبای رئال مادرید که در عمل در خانه والنسیا در روز پنج شنبه. لگنس در عین حال پایین با 23 امتیاز.

"این مهم است که به نگه داشتن برنده اگر چه ما نیاز به بازی با سرعت بیشتر از ما بود اما امروز ما باید شش امتیاز و ما در حال رفتن به گرفتن بهتر در هر بازی گفت:" بارسا هافبک Ivan Rakitic.

"تمام تیم های زیادی در خطر در این مرحله پس ما انتظار یک بازی سخت آنها ساخته شده آن را دشوار است برای ما به پیدا کردن فضا و آنها مرتکب چند خطا, اما همه چیز رو ساده تر به عنوان بازی رفت."

بارسا تا به حال لذت یک رویای بازگشت به عمل thumping رئال مایورکا 4-0 در حالی که لگنس بودند مورد ضرب و شتم در خانه رئال وایادولید در بازی اول خود بازگشت اما minnows تولید شجاع نمایش و باید بیشتر روشن خود را شروع.

بارسا مدافع کلمنت Lenglet بود به تقلا پاک کردن یک شات از لگنس به جلو Miguel Angel, Guerrero در اوایل بازی و لحظاتی بعد Guerrero زده پست از یک زاویه تنگ.

بارسا را در نیوکمپ است به دور از اتمسفر ورزشگاه در اسپانیا اما در این زمان وجود نداشت طرفداران در همه به این تیم یک تقویت به عنوان تماشاگر در حال حاضر در حال محروم از همه La Liga مسابقات به دلایل ایمنی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این 99,000-ظرفیت آرنا آخرین ایستاده بود خالی برای یک بازی لیگ که لاس پالماس بازدید در یک سال 2017 ثابت شد که بدون طرفداران به عنوان اعتراض در برابر سرکوب پلیس در کاتالونیا را ممنوع پرسی استقلال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن