دهلی شورش: مولانا سعد AAP MLA و صاحب Al-Hind بیمارستان پیدا کردن ذکر است در chargesheet در برابر Rajdhani مدرسه صاحب

نوشته شده توسط آناند موهان J , Somya لاخانی | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 4:22:36 am در G

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
نوشته شده توسط آناند موهان J , Somya لاخانی | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 4:22:36 am
delhi riots, northeast delhi riots, whatsapp group behind delhi riots, northeast delhi communal riots, Hindu muslim clash, pro anti caa protesters clash, jaffrabad, whatsapp group, hate speech,indian express در Ghonda Chowk در Jafrabad پس از شورش. (اکسپرس فایل)

یک پلیس دهلی chargesheet به شمال شرقی دهلی شورش شده Tablighi Jamaat رئیس مولانا سعد و ادعا می کند که خود را افزایش Tablighi Jamaat همزمان با ظهور Rajdhani مدرسه صاحب فیصل Farooque. در حالی که مرکز Nizamuddin قبلا داشت ذکر است در شورش chargesheet این اولین بار است که سعد نام بریدن.

در حالی که شورش صورت گرفت در ماه فوریه در مرکز و سعد آمد به اخبار تنها در ماه مارس در ابتدای Covid شیوع.

در Tablighi رئیس این chargesheet آمده است: "پس از سعد به قدرت در Tablighi Jamaat آن متوجه شده است که فیصل Farooque نیز افزایش یافته است در نظر خرید املاک و مستغلات در شمال شرقی این منطقه است."

Farooque و 17 نفر دیگر شد chargesheeted توسط پلیس دهلی در Karkardooma دادگاه در تاریخ 3 ژوئن. ادعا شده است که او در تماس با افرادی که "بخشی از توطئه بزرگتر پشت این درگیری ها در شمال شرق دهلی نو". این chargesheet نیز اشاره حاج یونس را AAP MLA از Mustafabad به عنوان یک "واسطه".

MLA یونس گفت: هند اکسپرس "این اتهامات ساخته شده توسط پلیس به اثبات رسیده است. من شده اند در تماس با پلیس به عنوان در حال حاضر."

Dr M A انور مالک جدید Mustafabad را Hind Al بیمارستان که ارائه درمان اضطراری به قربانیان در طول شورش نیز می یابد ذکر است در chargesheet. این سومین بار است که نام خود را می یابد ذکر است در یک شورش chargesheet.

این chargesheet یک فلوچارت با عنوان "CDR (call detail record) تجزیه و تحلیل: فیصل در تماس با محلی رهبران مسلمان" . در آن در کنار دکتر انور نام یک خط: "گمان نقش در Daryaganj شورش بیش از حد".

این chargesheet اشاره به "تلفن اتصال بین Farooque و Abdul عالم از Banglewali مسجد مرکز" (معمولا شناخته شده به عنوان Nizamuddin مرکز) و ادعا می کند که "عالم یک دستیار نزدیک از مولانا سعد که سر از Tablighi Jamaat". این chargesheet متحده که Farooque و عالم بودند در تماس با یکدیگر از طریق تلفن تماس و اس ام اس حداقل 13 بار بین 20 فوریه و مارس 3.

"فیصل Farooque نقش اساسی در سازماندهی شورش در داخل و اطراف Rajdhani مدرسه. Abdul عالم موجب برگزاری یک موقعیت مهم در Tablighi Jamaat رهبری می تواند نقش مهمی در تسهیل فیصل Farooque. تحقیقات بیشتر به این جنبه در این مورد در حال انجام است" این chargesheet متحده است.

این chargesheet اشاره به یک لیست از خواص خریداری شده توسط Farooque و پدرش "پس از 2014 — پس سعد به قدرت رسید". به عنوان در هر chargesheet, "مولانا سعد به قدرت در Tablighi Jamaat در سال 2014... Farooque به طور منظم شرکت کنندگان از مرکز... نزدیکی اش به Tablighi Jamaat آشکار است در تماس منظم با Abdul عالم است که یک دستیار نزدیک از مولانا سعد."

این chargesheet گوید که تحقیقات بیشتر در شرایط نقش Tablighi Jamaat, در صورت وجود, در این درگیری ها هنوز در حال بررسی است.

مولانا سعد وکیل شهید علی گفت: هند اکسپرس "این ادعاها نادرست است. مولانا سعد و مرکز هیچ ربطی به این مورد. مولانا سعد است lakhs از پیروان در سراسر جهان و بسیاری از مردم از سراسر جهان و هند و بازدید از مرکز. این به این معنی نیست که نقش بازی در پول آنها درآمد. این ادعا بی اساس است."

Farooque مشاور R K Kochar گفت: "هیچ ارتباطی بین مشتری من و Tablighi Jamaat. خواص خریداری شده توسط خانواده اش هیچ اتصال به مولانا سعد."

به عنوان در هر chargesheet, Farooque پدر پیوست و پلیس دهلی به عنوان یک sub-بازرس در سال 1970 و چپ که در سال 1978. "او یک LIC عامل و نیز آغاز شده dabbling در مالکیت کسب و کار و در حال حاضر خود را به ارزش نزدیک به 1,000 تومان کرور روپیه" متحده chargesheet.

پلیس در chargesheet ادعا کرد که Farooque "تا به حال تخم یک توطئه به منظور رسوب و تشدید شورش در داخل و اطراف مدرسه". پلیس ادعا کرد که آن را در Farooque دستورالعمل که "مجاور و رقیب" DRP صومعه مدرسه دو پارکینگ و آنیل شیرینی ساختمان بودند "به طور سیستماتیک نابود" توسط اراذل و اوباش.

این chargesheet همچنین آمده است که Farooque بود در تماس با PFI, JCC, Pinjra Tod و محلی از روحانیون. دهلی دادگاه به تازگی به قید وثیقه به Farooque پس از آن مشاهده شد که "chargesheet بیبهره است, مواد, نشان دادن لینک های متقاضی با PFI, Pinjra Tod و روحانیون مسلمان".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب