داستان دو اشپزی برای کودکان

وجود دارد در قفسه بود یک نام تجاری جدید درخواست صدور مجدد کپی از کتاب آشپزی برادر من و من تا به حال به عنوان ک

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

وجود دارد در قفسه بود یک نام تجاری جدید درخواست صدور مجدد کپی از کتاب آشپزی برادر من و من تا به حال به عنوان کودکان "Betty Crocker کوک کتاب برای دختران و پسران." من صفحه به صفحه از طریق آن با یک حس تعجب حس لذت و اگر من قصد دارم به صورت کاملا صادقانه کمی حس ترس.

وجود دارد همه از دستور العمل های قدیمی فقط به عنوان من به یاد آنها — و یا به جای که من نمی به یاد داشته باشید آنها را تا زمانی که من این کتاب را باز کرد دوباره: اسکیمو اسکیمو کیک ("اسکیمو خود کلبه اسکیموها اما هیچ کیک مثل این"); Wheaties تینگ-گربه لینگز (Wheaties حبوبات مخلوط با شکلات ذوب شده) ؛ مبهم مطرح شمع سالاد ("بهتر است از یک شمع به دلیل شما می توانید آن را بخورم").

در ضمن من هم به تازگی یک نام تجاری جدید کتاب آشپزی برای بچه ها "اولین کتاب آشپزی" توسط امریکا در آزمون ، پوشش وعده "دستور العمل های سرگرم کننده برای طبخ با هم ... با حد مخلوط نورد scrunching و متخصص ماموگرافی به عنوان امکان پذیر است."

این یکی متفاوت است. این دستور العمل برای گوشت کوفته برای سال نو چینی. ادویه مصر کوکی برای عید. Karanji برای دیوالی.

من بیشتر یا کمتر حرفه ای مواد غذایی نویسنده است. من نمی دانم چه karanji هستند. خوشبختانه این کتاب مفید را توضیح می دهد "karanji شیرین هستند یا مرزه کوفته که به طور معمول سرخ شده."

این نمونه ها همه از یک فصل اختصاص داده شده به تعطیلات و جشن. این فصل نیز شامل پیاده کرایه مانند آسان بیسکویت برای شکرگزاری و نعناع پوست درخت کریسمس.

اما دستور العمل های دیگر به همان اندازه عجیب و غریب. برنج و رشته فرنگی با سس بادام زمینی, به عنوان مثال. Lassi انبه بستنی یخی.

تفاوت بین این دو کتاب شگفت انگیز است. کتاب من تا به حال با دستور العمل های برای چیزی به نام "فلفل قرمز معجون" است که در واقع یک کمی underflavored فلفل قرمز. "شما خدمت می کنند این در کاسه و خوردن آن را با یک قاشق و شما هرگز طعم چنین خوب فلفل قرمز" کتاب متحده helpfully اگر ungrammatically.

در ضمن امریکا تست آشپزخانه آشپزی یک دستور غذا برای سالاد کلم پیچ با افرا-سس بالزامیک.

چه خبر اینجا ؟ بچه ها این روزها خوردن و پخت و پز بهتر از نسل من آیا بیش از 50 سال پیش ؟

به نظر می رسد مانند آن.

دستور 7 سال از من ساخته شده اغلب از بتی کراکر کتاب به صورت کاملا قابل نان تست فرانسوی. آن دو مورد ضرب و شتم تخم مرغ نصف فنجان شیر یک چهارم قاشق چای خوری نمک و شش تکه نان بیات پخته شده در کره یا چربی بیکن در یک تابه داغ.

آزمون آشپزخانه نسخه می افزاید: عصاره وانیل, شکر قهوه ای, دارچین و کره ذوب شده را به مخلوط تخم مرغ و broils برش بر روی ورق روغن پخت.

شاید جای تعجب نیست که Betty Crocker نسخه خجالتی نیست دور از توصیه Betty Crocker محصولات و یا دیگران ساخته شده توسط شرکت صاحب General Mills. دستور غذا برای بستنی مخروطی کیک است در تمامیت آن یک جعبه Betty Crocker مخلوط کیک پخته شده در مخروط بستنی و صدر با Betty Crocker رویه خامهای کیک یا شیرینی مخلوط.

اما کودکان ساخت کتاب جدید شکلات لعاب کیک در واقع خود به خود کیک از ابتدا و فراست آنها را با یک لعاب ساخته شده از شکلات ذوب شده چیپس و کره. و آنها را پخته ماکارونی و پنیر از ابتدا. و آنها را هلو تمشک ترد برای دسر.

من تحت تاثیر قرار اگر نه کمی مرعوب 7-ساله امروز. اگر آنها شلاق تا ورق تابه کباب مرغ و کلم بروکلی در حال حاضر تصور کنید آنچه را که آنها خواهید بود پخت و پز در 20 سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب