در مستند 4.0 و بازارها و صنایع و اتوبوس به کار در تمام مناطق محرومیت مهار

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 9:16:32 pm هزاران نفر از کار

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 9:16:32 pm
In lockdown 4.0, markets, industries, buses to operate in all zones, barring containment هزاران نفر از کارگران مهاجر با عجله در CSMT در بمبئی به هیئت ویژه Shramik از خروج از قطار برای اوتار پرادش در روز جمعه. (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

این مرکز در روز یکشنبه تمدید Covid-19 مستند برای دو هفته بیشتر تا مارس 31 با تسهیلات که به احتمال زیاد به طور کامل باز کردن اقتصاد با بهره برداری از تمام بازارهای ادارات صنایع و کسب و کار همراه با پیمودن اتوبوس در تمام مناطق محرومیت مهار.

پروازهای داخلی و بین المللی و مترو راه آهن باقی خواهد ماند و خارج از محدوده برای عموم مردم حتی به عنوان مراکز خرید, سینما, سالن, مدارس, دانشکده ها, هتل ها و رستوران ها و, مذهبی و سیاسی, تجمعات را همچنان ممنوع است. مجتمع ورزشی و استادیوم باز خواهد شد البته بدون تماشاگر.

لیست کامل از فعالیت هایی که مجاز هستند و نه | مستند 4.0 برجسته

"همه فعالیت های دیگر مجاز خواهد بود مگر آن که به طور خاص ممنوع" دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور خانه در مستند فرمت گفت. آن است که به احتمال زیاد به باز کردن تمام خدمات از جمله کسانی که از آرایشگر مغازه ها و چشمه های معدنی.

مهمتر دولت اجازه داده است بین دولت حرکت اتوبوس ها و وسایل نقلیه خصوصی با رضایت درگیر متحده است. این حرکت را تا حد زیادی سهولت حمل و نقل عمومی است و به احتمال زیاد برای آمدن به کمک فوری از مهاجران به کار در جاده ها. شب مقررات منع رفت و آمد بین 7 ساعت و 7 am خود ادامه خواهد داد و در تمام مناطق.

در آخرین مستند دستورالعمل وجود دارد محدودیت های قابل توجهی در مناطق که تعداد زیادی از Covid موارد است. این شامل ممنوعیت پیمودن اتوبوس و حتی در منطقه و بهره برداری از بازار مجتمع و بسیاری از خدمات که شامل تماس نزدیک با مشتریان است.

با بازار باز در مناطق قرمز همه مشروب مغازه ها نیز مجاز به باز کردن به مقدار مورد نیاز درآمد fillip به متحده است. مصرف مشروب و پان ممنوع باقی می ماند در مکان های عمومی. قبلا چنین مغازه ها اجازه داده شد برای باز کردن در مناطق قرمز تنها اگر آنها مستقل.

عمده فروشی و سبزی در بازار به آرامی شروع در کلکته. (اکسپرس عکس شاشی Ghosh)

مهمتر از همه این مرکز اذعان به خواسته های ایالات متحده است که به آنها داده می شود آزادی برای تصمیم گیری است که بخشی از دولت باید دخالت قرمز و نارنجی و یا سبز و چگونه.

"طرح سبز قرمز و نارنجی مناطق خواهد بود تصمیم توسط دولت مربوطه و UT دولت پس از در نظر گرفتن پارامترهای به اشتراک گذاشته شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده (MoHFW)," دستورالعمل گفت. آنها اضافه شده است که در رنگ های قرمز و نارنجی مناطق مهار و مناطق بافر خواهد بود مشخص توسط مقامات منطقه پس از در نظر گرفتن MoHFW دستورالعمل.

قبلا همه این تصمیمات گرفته شده توسط این مرکز و اطلاع رسانی در مناطق زلزله زده صادر شد از دهلی نو. چند متحده گفته بود که آنها موافق نبود با مرکز ایده demarcating کل منطقه به عنوان یک منطقه قرمز یا نارنجی منطقه یا demarcating کل شهرداری منطقه به عنوان کانون. این آنها گفته بود به شدت محدود خود آرنج اتاق به kickstart اقتصاد به خصوص در شهری به طور کامل متحده مانند دهلی نو است.

آن, است, اما تصریح کرد که ایالات خواهد آزادی به محدودیت سختگیرانه تر در هر منطقه اگر آنها آن را لازم بدانند.

در مهار مناطق دستورالعمل باید گفت: تنها فعالیت های ضروری باید اجازه داده شود. "باید وجود سخت محیط کنترل برای اطمینان حاصل شود که هیچ جنبش مردم در داخل و یا خارج از این مناطق به جز برای موارد اضطراری پزشکی و برای حفظ تامین کالاهای اساسی و خدمات" دستورالعمل گفته اند.

قطار ویژه اینکه مرتب برای مهاجران گیر در گوتام Buddh نگر با توجه به بسته شدن موقت از صنایع و کارخانجات در میان شیوع کروناویروس. قطار از اجرا داری ایستگاه راه آهن در روز شنبه. (اکسپرس, عکس های Gajendra Yadav)

در مهار مناطق وجود دارد باید فشرده, تماس, ردیابی, خانه به خانه نظارت و سایر مداخلات بالينی به عنوان مورد نیاز آن اضافه شده است.

افراد بالاتر از 65 سال سن افراد با شرکت morbidities زنان باردار و کودکان زیر سن 10 سال باید در خانه بماند جز ضروری و بهداشتی, اهداف این دستورالعمل گفته اند.

از همه مهمتر دستورالعمل ساخته شده اند قابل توجه climbdown در استفاده از Aarogya Setu برنامه. در حالی که در آخرین دستورالعمل مرکز ساخته شده بود استفاده از Aarogya Setu برنامه اجباری برای کارکنان در یک اتاق قرار داده و تعهد از اجرای بر کارفرمایان دستورالعمل جدید خواسته اند آنها را به "تلاش" در این جهت است. آن هم معاف از جمله افرادی است که گوشی های هوشمند است.

"Aarogya Setu را قادر می سازد اولیه شناسایی پتانسیل خطر ابتلا به عفونت و در نتیجه به عنوان یک سپر برای افراد و جامعه است. با توجه به حصول اطمینان از ایمنی در دفاتر و محل کار. کارفرمایان در بهترین تلاش در اساس باید اطمینان حاصل شود که Aarogya Setu نصب شده است و توسط تمام کارکنان داشتن سازگار با گوشی های تلفن همراه" دستورالعمل گفته اند.

Coronavirus cases, India lockdown, Gujarat lockdown, Ahmedabad news, indian express news همه مغازه داران و فروشندگان مجبور به پوشیدن دستکش و کلاه و ماسک و استفاده از sanitisers. مشتریان بیش از حد ارائه می شود sanitisers. (PTI/بازنمودی)

در این زمینه برخی از مناطق مانند نویدا در اوتار پرادش ساخت دانلود برنامه اجباری برای همه, دستورالعمل باید گفت: "مقامات منطقه ممکن است توصیه به افراد برای نصب Aarogya Setu نرم افزار بر روی تلفن های همراه سازگار و به طور منظم به روز رسانی وضعیت سلامت خود را در برنامه. این تسهیل خواهد شد به موقع ارائه مراقبت های پزشکی برای آن دسته از افرادی که در معرض خطر هستند."

مصرف cognisance حرکت از پزشکان و امدادگران در حال محدود شده است توسط برخی از کشورها مانند و هاریانا دستورالعمل صادر کرده اند "ویژه جهت برای اطمینان از حرکت افراد و کالاها در موارد خاص".

"تمام متحده/ UTs باید اجازه می دهد درون دولت و درون دولت حرکت حرفه ای پزشکی, پرستاران و پارا کارکنان پزشکی و بهداشت افراد و آمبولانس ها بدون هیچ گونه محدودیت. تمام متحده/ UTs باید اجازه می دهد بین دولت و جنبش از تمام انواع کامیون از جمله کامیون خالی" این دستورالعمل گفت.

در دستور صادر شده توسط ملی مدیریت بحران اقتدار (ان دی ام ای) که به ریاست نخست وزیر دولت گفت: "با توجه به این واقعیت است که مستند اقدامات نیاز به اجرا برای یک دوره بیشتر در کشور برای جلوگیری از گسترش COVID 19, ان دی ام ای ...بدینوسیله هدایت وزارتخانه ها/ ادارات از دولت هند و دولت های ایالتی و مقامات دولتی برای ادامه مستند اقدامات تا 31 ماه مه سال 2020 است."

نشان می دهد که بیشتر تسهیلات داده می شد منظور گفت: "اقتدار بیشتر هدایت NEC (ملی کمیته اجرایی) به موضوع تغییرات در دستورالعمل لازم در نظر داشتن نیاز به باز کردن فعالیت های اقتصادی در حالی که حاوی گسترش COVID 19."

NEC رهبری است دبیر خانه آجی Bhalla و واگذار شده است با صدور دستورالعمل ها و دوره سفارشات برای Covid مهار تحت مدیریت بحران عمل می کنند. کابینه وزیر راجیو Gauba جلسه با رئیس دبیر از همه دولت ها در شب برای اطمینان از صاف اجرای مستند دستورالعمل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن