Viv ریچاردز شده اند جمعیت pleaser در T20: ایان اسمیت

سابق نیوزیلند wicketkeeper ایان اسمیت reckons پنبه حلاجی شده افسانه ویویان ریچاردز شده اند که مطلق جمعیت pleas

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

سابق نیوزیلند wicketkeeper ایان اسمیت reckons پنبه حلاجی شده افسانه ویویان ریچاردز شده اند که مطلق جمعیت pleaser در T20 کریکت با فرانشیز حاضر به پرداخت پول بیشتر از همه زمان ستاره مانند پت کامینز و بن استوکس با هم قرار داده.

غرب هند که در سال 1975 و 1979 جام جهانی در نظر گرفته شده است به عنوان مخرب ترین ضربه عصر خود را به ثمر رساند 8540 اجرا می شود در 121 آزمون و 6721 در 187 ODIs قبل از بازنشستگی در سال 1991.

برتر strike-رای

"من باور دارم ریچاردز را ساخته اند بروید در کریکت در هر قالب در هر دهه است. اعتصاب خود را-نرخ نسبت به هر کس دیگری که در آن زمان که یک T20 اعتصاب نرخ بدون حتی داشتن که بازی در ذهن خود" اسمیت گفت: در ICC سری ویدئو در داخل است.

"او می شده اند یک افسانه مطلق T20 کریکت. آنها خواهد پرداخت پول بیشتر از پت کامینز بن استوکس و همه بچه های دیگر در کنار هم قرار گرفتن ریچاردز در خط خود را-تا آنجا که آن را بیشتر تماشاگران روی صندلی" اسمیت گفت.

"او می شده اند مطلق جمعیت pleaser و تلویزیون رفته اند از طریق سقف. من به طور خلاصه آن است که هر زمان که شما بنشینید و انتخاب تمام وقت World XI او همیشه در ذهن داشته باشند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب