بالاترین هفتگی پرش در مرگ و میر تا انتصاب دو افسر هر سه بدترین ضربه ولسوالی

نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | لکنو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 6:25:32 am تصمیم گرفته شد توسط

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | لکنو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 6:25:32 am
coronavirus, coronavirus in up, covid 19 cases in up, up cm,Yogi Adityanath, coronavirus cases toll in up, coronavirus deaths in up, up officers appointed for worst hit disctricts, indian express news تصمیم گرفته شد توسط وزیر پس از بررسی دیدار تیم-11 مقامات در اینجا. (فایل)

هفته پایان روز شنبه شاهد بیشترین تعداد Covid مرگ و میر در اوتار پرادش در 36 — 77 درصد پرش از هفته گذشته — در نظر گرفتن مرگ و میر در کشور به 79.

با 50 درصد از کل مرگ و میر گزارش از سه منطقه قرمز ولسوالی آگرا مرتا و کانپور وزیر یوگی Adityanath در یکشنبه منصوب یک ارشد IAS و یکی IPS افسر برای هر یک از سه منطقه خواهد شد که در کمپ وجود دارد و باید در دستور Covid مربوط به کار می کند.

این افسران را در علاوه بر این به گره افسران که منصوب شدند برای هر یک از 75 مناطق پیش از آن.

"این گره ماموران در این مناطق قرار است به ارسال گزارش های خود را به دولت هر روز صبح و شب. CM گفته است که مستند باید به شدت به دنبال آن در سه منطقه. در ضمن دستور برای Covid مراقبت داده شده است تا سه ارشد IAS و IPS افسران در سه منطقه" یک بیانیه صادر شده تا دولت به عنوان خوانده شده.

تصمیم گرفته شد توسط وزیر پس از بررسی دیدار تیم-11 مقامات در اینجا.

برای کنپور مسئولیت داده شده به UPSIDA MD آنیل Garg و IG دیپاک راتان. برای آگرا اصلی وزیر Alok Kumar و IG Vijay Kumar داده شده است فرمان Covid, opeartions و برای مرتا, اصلی, منشی, T Venkatesh و IG Laxmi سینگ عهده خواهد داشت.

در طول 4 مه-مه 10, هفته 36 Covid بیماران درگذشت – تقریبا سه هفته قبل از مرگ و میر بود که در 13.

آگرا تا کنون گزارش بالاترین مرگ و میر در 24 حداقل 10 در یکی از آخرین هفته پس مرتا در 13 با حداقل هفت بیماران در حال مرگ در آخرین هفت روز است. کنپور شهرستان تا کنون گزارش شش مرگ و میر.

به ویژه این سه منطقه دارای بیشترین تعداد فعال موارد در حال حاضر – آگرا در 406 Kanpur شهرستان در 237 و مرتا در 164. وجود دارد 1884 فعال موارد در دولت است.

باقی مانده 36 مرگ و میر گزارش شده از مرادآباد (7) چهار هر در ماتورا و فیروزآباد سه در علیگر دو هر در جانسی Ghaziabad و Noida و در Prayagraj, Etah, لونی, Bijnore Kanpur Dehat, جیوتیبا پھولے نگر ضلع, Bareilly, بستی, Bulandshahar لاکنو بنارس و Shravasti.

پیش از این مقامات بهداشتی دولت گفته بود که تقریبا همه مرحوم Covid بیماران 60 سال یا بالاتر و یا سابقه بیماری و همبودی. آنها همچنین گفت که حدود 25 درصد از آنها بودند کسانی که آزمایش مثبت پس از مرگ و استاندارد Covid درمان بود به آنها ارائه نشده.

در ضمن تعداد کل موارد رسیده 3,467 روز یکشنبه با علاوه بر این از 94 جدید افراد آلوده.

در میان تازه موارد مرتا گزارش بالاترین در 22 پس از 13 در آگرا نه در Ghaziabad هشت در بلندشهر هفت در کنپور نگر پنج هر کدام در لکنو و جانسی سه هر در Shravasti, Kasganjand میرزاپور دو هر در فیروزآباد, Banda, ماتورا و بہرائچ و هر یک در جیس, Sonbhadra, فتح پور, امتی, ایودیا, سولتنپور, Etah, داری, یوننو سامبال, بیجنر, رائی بریلی سهرنپور, Pratapgarh, Basti و بنارس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب