سوء استفاده دیوهای هدف معلمان کرالا پلیس ثبت مورد

توسط: PTI | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 12:23:15 am این جلسات آنلاین آغاز شد که بر

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
توسط: PTI | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 12:23:15 am
Coronavirus lockdown, schools open, online lectures, Mumbai news, Indian express news این جلسات آنلاین آغاز شد که بر اساس محاکمه شد برنامه تلویزیونی از طریق Victers کانال در حالت کلی وزارت آموزش و پرورش برای کلاس های یک تا 12(بازنمودی)

یک روز پس از کلاس های مجازی آغاز شد و در کرالا زنگ سال تحصیلی جدید در میان COVID-19 گیر سایبر دیوهای هدفمند معلمان که تا به حال گرفته شده کلاس های آنلاین برای دانش آموزان باعث شد پلیس به کتاب یک مورد در روز سه شنبه.

منابع پلیس گفت که آنها ترسیم کرده اند سه نفر از Malappuram, Alappuzha و Kannur بودند که در میان کسانی که تا به حال از قرار دادن ترول صفحات و مدیریت آنها. همه نوجوانان. اطلاعات در حال جمع آوری شده از admin منابع
گفت.

مورد ثبت شده بود و بر اساس شکایت فرستاده به ADGP Manoj ابراهیم توسط کرالا زیرساخت ها و Technologyfor آموزش و پرورش (بادبادک) مدیر عامل انور سادات. معلمان مورد حمله قرار گرفتند و توهین هر چند پست در Facebook, Youtube, WhatsApp, زیر که شکایت واصل شد.

هیت وزیر K K Shailaja گفت: کسانی که توهین به معلمان در نظر گرفتن کلاس های آنلاین خواهد بود برخورد با sternly. در ضمن دولت در امور زنان کمیسیون و جوانان دولت کمیسیون نیز خود را در آن ثبت شده موارد
در برابر کسانی که با استفاده از پلت فرم رسانه های اجتماعی برای حمله به معلمان.

زنان عضو کمیسیون Shahida کمال نیز به دنبال یک گزارش از پلیس ایالتی. کرالا دولت آغاز شده بود کلاس های آنلاین برای مدرسه و دانشجویان از ژوئن 1 به عنوان re-opening از موسسات آموزشی بسته با توجه به COVID-19 مستند را آغاز تنها با پایان ماه.

این جلسات آنلاین آغاز شد که بر اساس محاکمه شد برنامه تلویزیونی از طریق Victers کانال در حالت کلی وزارت آموزش و پرورش برای کلاس های یک تا 12 از 8.30 صبح تا 5.30 بعد از ظهر در روزهای هفته و در حالت آنلاین و می تواند توسط دانش آموزان در مجموعه های تلویزیونی و یا تلفن های هوشمند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب