هند Coronavirus به روز رسانی 17 ژوئن: آمیت شاه, Rajnath Singh برای حضور در PM-CMs جلسه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 1:52:42 pm بستگان و پزشکی کارکنان ا

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 1:52:42 pm
بستگان و پزشکی کارکنان انجام آخرین مراسم از COVID مرحوم در دهلی نو Nigambodh Ghat هولوکاست زمین

هند Coronavirus آخرین به روز رسانی: با بیش از 2000 تلفات امروز گزارش داد تلفات در هند افزایش یافت به 11,903 در حالی که تعدادی از عفونت های عبور از 3.5 لاخ خوانده شده را علامت. از 3,54,065 عفونت تعداد موارد فعال می ایستد در 1,55,227 در حالی که 1,86,934 مردم بهبود یافته اند. این ششمین روز متوالی است که این کشور به ثبت رسیده بیش از 10 ، 000 موارد است.

از 2,003 جدید, مرگ و میر, Maharashtra اختصاص بالاترین 1,409 مرگ و میر در نظر گرفتن آن COVID-19 مرگ, شمارش به 5,537. اما همه این مرگ و میر اتفاق رخ نداد و در دو روز گذشته. این اعداد در واقع یک نتیجه از داده های عظیم تطبیق ورزش که نشان داد تعداد زیادی از مرگ و میر که باقی مانده اند گزارش نشده است. از 1400 مرگ و میر گزارش شده در ماهاراشترا آن گفت: تنها 81 تا به حال اتفاق افتاده در آن روز. باقی مانده بودند در تمام گزارش نشده و میر ناشی از بخش های مختلف دولت است.

دنبال Coronavirus در هند زندگی می کنند به روز رسانی

در اینجا دیگر COVID-19 اخبار از سراسر هند

نخست وزیر برای برگزاری جلسه با CMs امروز

در دور دوم جلسات بین نخست وزیر و وزرای ارشد, صفحه اصلی, وزیر آمیت شاه و وزیر دفاع Rajnath Singh خواهد بود در حال حاضر به عنوان به خوبی. West Bengal وزیر Mamata بانرجی را جست و خیز مجازی جلسه پس از آن پیدا شد که نام او گم شده بود از لیست سخنرانان. به جای او دبیر کل Rajiva سینها خواهد شد شرکت در جلسه, دولت, دبیرخانه منابع گفت: در روز سه شنبه.

دیروز, ساعت مودی به حال یک جلسه با وزرای ارشد و Lt فرمانداران 21 متحده و اتحادیه سرزمین. در نشست روز سه شنبه مودی گفت: CMs به تمرکز بر روی هر دو زندگی و امرار معاش در حال حاضر افزایش سلامت زیرساخت و تاکید تست و ردیابی برای حفظ Covid-19 در بررسی و حتی به عنوان آنها گام تا فعالیت های اقتصادی. این ادعا که شاخه های سبز قابل مشاهده بودند پس از دو هفته کاهش مستند PM گفت: اقتصاد بود و انتظار می رود را انتخاب کنید تا بیشتر در روزهای آینده و خواست متحده به همکاری با یکدیگر و با مرکز آن است.

یک screengrab از یک جلسه قبلی بین وزرای ارشد و ساعت مودی

در دهلی پلیس خواسته به حفظ دقیق مستند در مهار مناطق

در جهت گذشت امروز دهلی کمیسر پلیس خواسته مقامات برای اطمینان از دقیق مستند در منطقه مهار و نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در زمینه هولوکاست و COVID بیمارستان ها نیز هست. منظور می آید در میان سربازان ارتش از عفونت در پایتخت. دهلی نو در حال حاضر 44,688 موارد است. در یکی دیگر از توسعه سرمایه ACP (عملیات) و خانواده اش باید آزمایش مثبت است. دهلی نو DCP Alok Verma نیز به دنبال اجازه به خانه قرنطینه به عنوان او تا به حال یک جلسه با ACP 2 روز پیش.

اطمینان از پرداخت حقوق به کارکنان بهداشتی: SC می گوید مرکز

دیوان عالی کشور روز شنبه پرسید: این مرکز به موضوع جهت متحده برای پرداخت حقوق به پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان درمان COVID-19 بيمار. هشدار داد که عدم رعایت نظم می تواند به طور جدی دادگاه خواسته مرکز به فایل گزارش در پرداخت در عرض یک ماه. همچنین گفت که بهداشت و درمان کارکنان درگیر در مبارزه با عفونت نباید رد امکانات قرنطینه.

در طول دادرسی وکیل عمومی (SG) Tushar مهتا ظاهر می شود برای این مرکز به دادگاه گفت که دولت در حال حاضر با صدور بخشنامه و گفت که کارکنان بهداشتی درمانی باید پرداخت شود. او همچنین گفت که یک بخشنامه به آمریکا صادر خواهد شد در عرض 24 ساعت و رئیس وزرای امور متحده خواهد بود مسئول برای اطمینان از به موقع حقوق. او همچنین گفت که عدم پرداخت حقوق خواهد بود ساخته شده جرم جنایی در زیر ان دی ام ای عمل می کنند.

mumbai covid deaths, bmc covid deaths data,Maharahstra coronavirus update, کارکنان و پرستاران از Jaslok بیمارستان که تست مثبت برای Covid-19 آورده بودند به یک مرکز قرنطینه در فورت بمبئی (اکسپرس عکس Nirmal Harindran/فایل)

بیش از 500 پزشکان به استعفا امروز در کارناتاکا; 3,000 پرستاران می رسند در چنای

بیش از 500 MBBS پزشکان در کارناتاکا — کار بر اساس قرارداد برای سلامت و رفاه خانواده وزارت — تصمیم به ترک مرتبه در روز چهارشنبه اشاره به این که خواسته های خود را به regularise آنها شده است سمت چپ به تنهایی.

با توجه به قرارداد پزشکان انجمن کارناتاکا (CDAK) پزشکان از سراسر کشور ارسال خواهد شد استعفای خود را به وزیر بهداشت B Sriramulu و وزیر B S Yediyurappa در بنگلور. "در حال حاضر بیش از 30 درصد از پست های خالی در کشور بپردازد. با افزایش COVID-19 بیماران قرارداد پزشکان در حال کار بر روی یک همتراز با به طور منظم پزشکان در Covid تعیین شده بیمارستان" نامه ای نوشته شده به سانتی متر Yediyurappa بخوانید. این پزشکان شده در مراکز بهداشتی و درمانی اولیه (PHCs) در سراسر کشور.

در ضمن به عنوان بسیاری از 3,000 پرستاران از تیرونلولی, ناگرکویل, تانجاوور Coimbatore ساییده شدن مناطق وارد در چنای روز چهارشنبه به تهیه کردن به نیازهای در دولت-اجرای بیمارستان. تامیل نادو دوم بدترین ضربه دولت بیش از 48,000 موارد است.

دو مهاجر پوشیدن PPE کیت برای حفاظت اضافی در پونا ایستگاه راه آهن (اکسپرس عکس توسط Arul افق)

برای کرالا مقامات بهداشت مبارزه با Covid یک تهدید جدید: تب دانگ

حتی به عنوان کرالا است که در یک روحیه مبارزه با Covid-19 گیر با تعدادی از عفونت های فزاینده در هفته های اخیر, یک آشنا, بیماری بومی است که رشد می کند در فراز و نشیب با ورود باد از جنوب غرب موسمی است که تهدید به شمع فشار بر شدت-تیره و تار سلامت ماشین آلات.

تب دانگ, شناخته شده به اعتصاب با مصونیت از مجازات با مرگ و مير بالا مگر اینکه شناسایی اولیه نشان هشدار دهنده بروز سراسر کشور تشدید نگرانی در میان مقامات بهداشتی و کارگران که مجبور شده اند به بسیج یک تکه بزرگ از منابع خود را به سمت مبارزه با Covid در چند ماه گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب