EC به دنبال ماهاراشترا مدیر عامل گزارش در استخدام آژانس 'با بی جی پی لینک'

نوشته شده توسط Ritika چوپرا سندیپ یک Ashar | بمبئی, دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 24, 2020 1:44:16 am

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط Ritika چوپرا سندیپ یک Ashar | بمبئی, دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 24, 2020 1:44:16 am
در واکنش به اتهامات EC سخنگوی Sheyphali شاران پرسیدم در مورد صدای جیر جیر از آقای Gokhale @SaketGokhale کمیسیون به دنبال دقیق و واقعی گزارش در این زمینه از مدیر عامل ماهاراشترا با توجه به ادعا محلی از این حادثه بلافاصله." (فایل)

کمیسیون انتخابات روز پنجشنبه به دنبال یک گزارش از رئیس افسر انتخاباتی ماهاراشترا در اتهامات استخدام یک آژانس در ارتباط با بی جی پی برای تبلیغات کار قبل از مجمع انتخابات سال گذشته است.

RTI فعال ساکت Gokhale ادعایی در توییتر شنبه که ماهاراشترا مدیر عامل شرکت کرده بود "استخدام بی جی پی آن همراه برای دست زدن به رسانه های اجتماعی خود را" قبل از انتخابات. Gokhale گفت که دولت-empanelled آژانس استخدام مدیر عامل شرکت مشترک خود را ثبت آدرس با آژانس بود که متعلق به Devang دیو ملی convenor از آن و رسانه های اجتماعی از BJP جوانان بال.

در واکنش به اتهامات EC سخنگوی Sheyphali شاران پرسیدم در مورد صدای جیر جیر از آقای Gokhale @SaketGokhale کمیسیون به دنبال دقیق و واقعی گزارش در این زمینه از مدیر عامل ماهاراشترا با توجه به ادعا محلی از این حادثه بلافاصله."

همانطور که در سوابق به اداره کل اطلاعات و روابط عمومی (DGIPR) منصوب کرده بود تابلو راهنما هند خصوصی محدود برای رسانه های اجتماعی تبلیغات کار کمیسیون انتخابات از هندوستان, Maharashtra در سال 2018 است. قرارداد اعطا شد و پس از یک مناقصه روند.

تشکیل شده در سال 2008 تابلو راهنما ثبت نام در 202, Pressman, خانه, نزدیکی, Santacruz فرودگاه ترمینال ننگین Parle. همانطور که در سوابق این شرکت دارای چهار مدیران — Sushil Pandey, راجش Batra, Shripad Ashtekar و Dipankar Chatterjee. اجتماعی مرکزی Media Solutions که Devang دیو مدیر عامل نیز با استفاده از همان آدرس اما هیچ یک از تابلو راهنما مدیران به طور رسمی در این شرکت نظارتی هیئت مدیره. دیو شرکت تاسیس شد در سال 2015.

دیو هنگامی که تماس گرفت گفت: "اتهامات بی اساس بودن مطرح شده علیه من به کت و شلوار سیاسی روایت از احزاب مخالف. من که هدفمند که من از یک طبقه متوسط پس زمینه با میراث سیاسی. من تیم حقوقی است که رفتن را از طریق این اتهامات و پاسخ خواهد شد به زودی."

ماهاراشترا مدیر عامل بلدو سینگ گفت: هند اکسپرس که آژانس توصیه شده توسط DGIPR تحت دولت. آژانس گفت: استخدام شد برای محدود با هدف گسترش آگاهی رای دهندگان پیش از دولت در انتخابات.

این تبلیغات به اشتراک گذاشته شده توسط Gokhale در توییتر که به او گفته بودند صادر شده توسط این سازمان به اتهام ارتباط با BJP در مدیر عامل از طرف بودند در تشویق رای دهندگان به رای دادن.

"ما به دنبال جزئیات از DGIPR در این آژانس و روشن صادر خواهد شد فردا. من فکر نمی کنم این اتهامات درست" سینگ گفت.

وقتی پرسیده شد که چرا EC با نزدیک شدن دولت به پیشنهاد آژانس برای رای دهندگان آگاهی او گفت: "ما درخواست آنها را به خاطر آنها یک بدن حرفه ای است که در برخورد با رسانه ها. آنها روش خود را برای انتخاب آژانس است."

پرسید: اگر مدیر عامل دفتر تا به حال مشخص شده مورد نیاز خود برای یک غیر سیاسی آژانس گفت: "این می رود بدون گفت که آژانس به غیر سیاسی. ما را دقیق روشن فردا پس از گرفتن تمام جزئیات."

کنگره رهبران خواستار رسیدگی به اعطای قرارداد.

Bypolls برای 8 صندلی های معوق

دهلی نو: EC دارای معوق bypolls هشت مجلس و کرسی های پارلمانی در شش کشور "در منافع عمومی". با توجه به منابع مهلت برای تکمیل bypolls شد سپتامبر 7, اما به همه گیر و موسمی خواهد آن را دشوار است برای دیدار با مهلت. حوزه والمیکی نگر (Lok سبها صندلی) در ایالت بیهار در Sibsagar (مونتاژ صندلی) در آسام Thiruvottiyur و Gudiyattam (مونتاژ) در تامیل نادو آگار (مونتاژ) در مادها پرادش بلندشهر و توندلا (مونتاژ) در اوتار پرادش و Chavara (مونتاژ) در کرالا است. —آپادانا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن