معلق CSK, دکتر, مناقصه های بی قید و شرط عذرخواهی برای Galwan پست

به حالت تعلیق در Chennai Super Kings تیم, دکتر, Madhu Thottappillil در پنجشنبه مناقصه عذرخواهی بی قید و شرط خو

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

به حالت تعلیق در Chennai Super Kings تیم, دکتر, Madhu Thottappillil در پنجشنبه مناقصه عذرخواهی بی قید و شرط خود را برای بحث برانگیز رسانه های اجتماعی ارسال تمسخر دولت پس از مرگ سربازان هندی در خشونت face-off با نیروهای نظامی در شرق لاداخ.

روز سه شنبه پس از گزارش در آمد از تلفات در طول Galwan دره clash Thottappillil تا به حال نوشته شده از یک صدای جیر جیر به دولت است. او بعد از حذف آن و محافظت در حساب خود. او پس از آن به حالت تعلیق توسط حق رای دادن.

Thottappillil در زمان به توییتر در روز پنج شنبه ارائه شده و عذرخواهی.

"در ژوئن 16, من تا به حال قرار دادن یک صدای جیر جیر و بعد من متوجه شدم که کلمات استفاده شده توسط من شد و ناخواسته است. من با حذف همان.اما پس از آن وجود دارد تصاویری از من توییت که منتشر و به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی" دکتر اظهار داشت: در عذرخواهی خود را توجه داشته باشید.

 

Thottappillil روشن است که او تا به حال هیچ وجه قصد تحقیر PM نارندرا تلاش در مبارزه با بحران است.

"هرگز قصد من به کسی را بزرگ و بسیار نیرومند تلاش های صورت گرفته توسط ما Honb'le نخست وزیر و دولت در مراقبت از همه شهروندان تعهدات این ملت بزرگ و ارتش آن و یا شجاع ما شهدا.

"من همیشه احترام تلاش های دولت در آن شجاع جنگ در Covid-19 همه گیر نیروهای مسلح و جوانی نیروهای مسلح ایستاده و مبارزه تحت شرایط نامطلوب است."

Thottappillil گفت: او می داند که خود را پست ممکن است صدمه دیده و احساسات هزاران نفر از مردم.

"من پشیمان صدمه دیده و غم و اندوه من ممکن است باعث به بسیاری از مردم که من به عنوان خوانده شده توییت و از صمیم قلب عذر خواهی برای همین," او نوشت.

"من توییتی سهوا و به اشتباه و این هیچ ربطی به با من ارتباط با هر فرد یا سازمان است."

Thottappillil خواست شهروندان برای درمان خود پست های رسانه های اجتماعی به عنوان یک انحراف.

"من آگاه هستم از مراقبت های اعطا شده توسط Honb'le نخست وزیر گرفته شده برای شهید jawans که گذاشته بود جان خود را برای کشور و بدون آنها ما شهروندان خواهد بود نه داشتن امن زندگی" CSK پزشک تیم برای 10 فصل گفت.

"من امیدوارم که کل مسئله را به پایان و صدای جیر جیر به عنوان یک انحراف در بخشی از من. من یک بار دیگر بیان عذر خواهی صادقانه من به صورت ناخواسته و غیر عمدی اظهارات ساخته شده در اوایل جیر," او به این نتیجه رسیدند.

CSK, کاپیتان های ماهندرا سینگ Dhoni که دارای رتبه افتخاری ستوان در سرزمینی ارتش خود را اعلام کرد تعلیق در روز چهارشنبه. این تیم متعلق به سابق BCCI جمهور S. Srinivasan هند سیمان.

یک سرهنگ بود در میان 20 پرسنل ارتش کشته در چهره خاموش در شب دوشنبه بزرگترین رویارویی بین دو ارتش پس از سال 1967 درگیری در Nathu لا.

در آن زمان هند از دست داده و حدود 80 سربازان در حالی که بیش از 300 چینی پرسنل ارتش کشته شدند در درگیری با اشرار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب