Jarrid هوستون ستون: سعی کنید ضربه محکم و ناگهانی jigging نرم پلاستیک برای panfish نزدیکی کلم تخت

آب در دماهای ادامه به ظهور و نور روز دوره طولانی از سال است. این بدان معناست که ما می بینیم بیشتر اشکال دریچه

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

آب در دماهای ادامه به ظهور و نور روز دوره طولانی از سال است. این بدان معناست که ما می بینیم بیشتر اشکال دریچه در روزهای آینده, نه به ذکر است این جوانه از آبزیان پوشش گیاهی است. (آن مطمئن است و طراوت در نهایت با دیدن این خانه باغ در شکل بالا.)

دمای آب در هر نقطه از 66-74 درجه بسته به جایی که شما هستند. من نفرت را به آن می گویند اما تنها چیزی که واقعا فاقد مقدار باران ما داشته اند. در همه صداقت ما می تواند استفاده از برخی از آسمانی به نگه داشتن چیزهای بیشتر معمول است. خوب باران دوش را برای خوب اکسیژن مصرف ماهی و مانند آن.

در اینجا ما گزارش هفتگی:

دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی ادامه به شانه آب در جستجو از دریاچه ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا. از آن شده است در کندتر سمت این, هفته گذشته اما برخی از ماهی خوب قطعا هنوز هم در حال آمدن از بالا به سمت. به یاد داشته باشید اهمیت اجازه بزرگ دریاچه بروید. برخی از این نمونه ها را می توان همان سن به عنوان یک میانسال انسان است. نه به ذکر است, دریاچه سوپریور, ماهی ساخته شده برای تغییرات فشار و اغلب می توان با موفقیت منتشر شد.

تاکتیک های سازگار با بسیاری از ماهیگیران تفننی کشیدن چوب طعمه هر چند قاشق در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر از یک چیز. ماهیگیری تغییرات دما است یک معامله بزرگ به عنوان به خوبی. دما تغییرات در Gitch هستند چه از نظر ما "ساختار است." و ماهیگیری "ساختار" همیشه مهم است که در ورزش ماهیگیری.

ساحل جنوبی است که هنوز در مراحل اولیه آن برای انواع مختلف اردک ماهی, اقدام, اما ما به خوبی در راه ما در حال حاضر. Chequamegon خلیج همچنان به دیدن برخی از شیک پوش جلب از کلاس جهانی smallmouth باس. بسیاری از آنها فن ریخته گری نرم پلاستیک در 5 تا 20 فوت آب است.

سنت لوئیس رودخانه نیش شروع به اشکال جدید. Jigging گرفتن کمی کمتر مورد استفاده به عنوان ما در حال پیدا کردن بیشتر و موفقیت بیشتر پوشش زمین با چرخش تاکتیک. بهترین طعمه همچنان زنده طعمه سکوهای کشیده در پشت پایین لی لی. با این حال ما شده اند مخلوط کردن در برخی از کم عمق در حال اجرا مموری استیک طعمه و گرفتن چند گزش.

من پیش بینی است که ما را منحصر به فرد به چرخش میل لنگ در چند هفته آینده. مناطق هدف قرار داده اند کم عمق آپارتمان, اما اشتباه نکنید برخی از ماهی های بزرگ در حال آمدن است درست کردن این کانال می شکند. مخلوط ما هنوز hooking با برخی از پاداش smallmouth گربه ماهی سوف و پیک. (مثل هر سال ما می خواهم برای گفتن یک تبریک به برندگان پورت دوقلو انواع مختلف اردک انجمن Berg جام این آخر هفته گذشته. کار بزرگ همین برگ و سانی Foldesi!)

آبهای داخلی شده اند و بر روی یک ضربه و از دست الگوی این هفته گذشته است. زمان بر روی آب کمک خواهد کرد که شکل نیش هر چند. پس از تلاش در برخی از مناطق شمالی دلوت مخزن ماهیگیری در اواخر هفته گذشته ما در نهایت قادر به کشف برخی از چیزهایی که.

بهترین نیش بود دست خوش پیشامد میشه طعمه زنده چاه و حدود 10 پا می شکند. ماهی های بزرگتر به نظر می رسد کمی عمیق تر, بنابراین اگر شما به دنبال کیفیت و تمرکز بر روی 10-20 متر از آب. زالو در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر از اصلی طعمه زنده است. حس می کند که ما در حال شروع به دیدن برخی از وحشی زالو دریچه در انتخاب آب.

تا آنجا که pike largemouth و panfish گزش بهترین شرط این است که به هدف ضخیم تر پوشش گیاهی در نزدیکی پیر تخم ریزی مستعمرات. سخت به ضرب و شتم, ضربه محکم و ناگهانی jigging 1/16 اونس جست و خیز کردن و نرم پلاستیک در کلم. ببینید شما در خارج وجود دارد!

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.

آخرین مطالب