تام ویلر: برخی از کلمات فراموش کرده ارزش به خاطر سپردن این روزها

این اتحاد پس مرا به فکر می کنم وجود دارد دیگر کلمات فراموش کرده و یا ارزش در حال حاضر از رواج. چگونه در مورد "

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

این اتحاد پس مرا به فکر می کنم وجود دارد دیگر کلمات فراموش کرده و یا ارزش در حال حاضر از رواج. چگونه در مورد "نظم و انضباط" "عواقب" "فروتنی" "تعهد" و "مهربانی?"

کلمات مهم است. کلمات توصیف احساسات و اعمال و رفتارها و استانداردهای. کلمات ممکن است مثبت یا منفی معانی به ما و یا به جامعه است. به عنوان جهان پیشرفت (شاید یک بحث انتخاب عبارت) ما زندگی شلوغ و ما به نظر می رسد به بزرگ تر شدن و یا دور بیندازید قبل از الگوهای رفتاری. به ما گفته شده همه چیز جدید و متفاوت و چیزهای بی ربط است. آن زمان زمینه تلاش برای سرد می شود.

در عین حال طبیعت انسان تغییر نمی کند. کلماتی مانند "مسئولیت" "احترام" و "خویشتن داری" هنوز هم حلقه درست است. جامعه ادعای "حقوق بشر." وجود دارد نه "مسئولیت" است که باید همراه با "حقوق؟" "مسئولیت" و نزدیک خود را پسر عموی "پاسخگویی" به وضوح فاقد بیش از حد بسیاری از امروز کسب و کار شخصی دولتی تلاش.

"احترام" است که دیگر از دست کلمه. در نظر گرفتن "احترام" با توجه به پدر و مادر, معلمان خواهر و برادر و غیره. چرا "dissing" جایگزین "احترام؟"

"خویشتن داری." چگونه در مورد پله و نه فقط "من برای اولین بار؟" نمایشگاه برخی از "نظم و انضباط" به نه گفتن و نه اتهام جلو خودخواه با اقدامات و یا خواسته.

آیا شما متوجه کلمه "نظم و انضباط" وجود دارد یکی دیگر از بین رفته ارزش ؟ روزی روزگاری "نظم و انضباط" آموخته بود و یا به نمایش گذاشته شده در صفحه اصلی از طریق پدر و مادر خوب در مدارس از طریق آموزش خوب و در ورزش از طریق مربیگری خوب. متاسفانه فقط دومی به نظر می رسد که جان سالم به در برد و قطعا در هر مورد. به عنوان یک نتیجه ارزشمند درس های زندگی از دست داده.

متوجه مرجع وجود دارد به "نتیجه." من عاشق رابرت Ingersoll نقل قول: "در طبیعت وجود دارد و نه پاداش و نه مجازات وجود دارد تنها عواقب." یک unobservant غزال می شود شیر ناهار. بیش از حد بسیاری از مردم دور با بیش از حد بسیاری از چیزها است. این درست است به خصوص با بی اثر اجرای عدالت کیفری و مسائل به علاوه با مدارس دولتی و یا در کسب و کار. وجود دارد بیش از حد چند "عواقب;" به عنوان یک نتیجه, ما, هم تبدیل به unobservant مانند غزال. رفتارهای غیر قابل قبول باقی بماند.

چگونه در مورد "فروتنی?" بله به عنوان وینستون چرچیل یک بار sarcastically گفت: "شما باید مقدار زیادی برای فروتن در مورد." بیشتر به طور جدی در حال فروتن و نه لاف زدن و متواضع هستند و در واقع صفات شدن رفتار است. که شما نه اطراف کسی که صرفا علاقه مند در خود و یا در شما ؟

چگونه در مورد "تعهد?" آن را واقعا از دست داده و کالا. ازدواج, کسب و کار, و تقریبا تمام روابط نمایشگاه متمایز عدم وفاداری این روز است.

"تداوم" می پردازد خاموش ارزشمند دیگری زندگی درس در مقابل یک "ملخ" و یا کسی که در فاصله اما جهنم در جهت. آیا می دانید هر کسی که می خواهم ؟

در نهایت و به جاست وجود دارد "مهربانی." من یک بار شنیده پدربزرگ و مادر بزرگ توصیه یک جوان ورزشکار بود که خشم در حریف رفتار "کشتن آنها را با مهربانی!" چگونه قدرتمند است ؟ بالاتر از همه به عنوان دنیس اندرسون استفاده می شود به طوری که به درستی می گویند در امضای خود او newcasts "مهربان."

تام ویلر شد دیرین دلوت-منطقه تاجر رهبر مدنی و نیکوکار. بازنشسته و او تقسیم وقت خود را بین دلوت و توسان Ariz., و دیرین عامل به طور منظم به اخبار تریبون نظر صفحه. او را مشاهده کنید این قبل از مرگ او در توسان در جمعه, ژوئن 26.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن