هند و چین مرز اختلاف: دولت باید تمیز و بگویید دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد می گوید: راهول گاندی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 12:06:36 pm راهول گاندی گفت که سکوت دول

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 12:06:36 pm
rahul gandhi, india-china border, india-china border dispute, rahul gandhi on india-china border dispute, indian express راهول گاندی گفت که سکوت دولت در هند-چین تنش است و تنها سوخت گمانه زنی.

کنگره رهبر راهول گاندی در روز جمعه از دولت خواست برای پاک آمده در مرز مناقشه با چین گفت: باید شفافیت در این مسئله است. او افزود که سکوت دولت در مورد این مسئله است که تنها سوخت گمانه زنی.

"از سکوت دولت در مورد وضعیت مرز با چین است سوخت رسانی گمانه زنی های گسترده و عدم قطعیت در زمان بحران. GOI باید تمیز و بگویید هند دقیقا چه اتفاقی می افتد"

هندی و چینی نیروهای درگیر شده اند در یک چهره برای بیش از سه هفته در امتداد خط کنترل واقعی (LAC.) مناطق مختلف به همراه لاک در Ladakh و شمال هند را شاهد عمده نظامی ساخت توسط هر دو هندی و چینی ارتش به تازگی در یک سیگنال روشن از افزایش تنش و سخت شدن مواضع مربوطه توسط دو طرف است.

بخوانید | Face-off همراه لاک در Ladakh: چینی ساخت خواهد بود همسان می گوید NSAB عضو

هند گفته است که نیروهای نظامی چینی بود مانع عادی گشت زنی توسط نیروهای خود را در امتداد لاک در Ladakh و هند است و به شدت رد پکن مشاجره که افزایش تنش بین دو ارتش باعث شد خاطی از نیروهای هند و در سراسر طرف چینی.

به دهلی نو و پکن به نوبه خود به ساز و کار در سطح دیپلمات برای کاهش تنش نظامی به همراه لاک در شرق لاداخ وجود مدارک و شواهد از چین داشتن مستقر یدک توپخانه و مکانیزه عناصر در سمت خود را از لاک مقابل Galwan دره.

منابع بسیار قرار داده شده گفت: هند اکسپرس که یک تجزیه و تحلیل دقیق از تصاویر ماهواره ای نشان داده کارگیری گسترده از یدک توپخانه و مکانیزه عناصر بر طرف چینی آوردن هند استقرار در فاصله قابل توجه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن