St. Louis County آماده به حل و فصل با مادر تنها برای $150,000

St. Louis County کمیسیون رای خواهد داد روز شنبه در یک پیشنهاد $150,000 دادگاه مدنی با هدف حل و فصل در یک مادر

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

St. Louis County کمیسیون رای خواهد داد روز شنبه در یک پیشنهاد $150,000 دادگاه مدنی با هدف حل و فصل در یک مادر تنها که تبعیض ادعا گفت که او از کار اخراج شد او اصلاحات برای دعوت به کار در یک زمان برای مقابله با یک کودک بیمار.

حل و فصل موضوع از یک جلسه بسته در اوایل این ماه و حل و فصل رقم منتشر شد جمعه در یک جلسه هیئت مدیره در دستور کار. طبق توافق شهرستان را انکار هر گونه خطا.

هیئت شهرستان دیدار در ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه در ویرجینیا.

این طرح دعوی در دادگاه واصل در سال 2018 قدمت به سپتامبر. 20, 2017, حادثه که در آن جیمی برگ نامیده می شود به گزارش او نمی تواند کار او را یک شبه تغییر به عنوان یک اصلاحات افسر در St. Louis County Jail. برگ گفت: پسر او شروع به تجربه حاد تنفسی مشکل نیاز به او "توجه کامل" طرح دعوی در دادگاه گفت.

او مدعی این شهرستان مورد نیاز پنج محلی و منطقه ای پزشکان یادداشت به تایید او نبود و بعد از اخراج او به هر حال آنچه در این شهرستان گفت: در دادگاه براده شد "تکرار دروغ در مورد او نبود."

برگ بوده است نه نظر رسیده.

شهرستان, مدیر, Kevin خاکستری و شهرستان وکیل Mark Rubin توصیه کمیسیون تصویب و حل و فصل است.

"احزاب توافق کرده اند که به یک پیشنهاد حل و فصل" هیئت مدیره نامه منتشر شد جمعه گفت. "زیر پیشنهاد حل و فصل شاکی را آزاد کند او ادعا می کند در برابر سنت لوئیس کانتی و آن افسران و کارمندان و عوامل و سنت لوئیس کانتی را حل و فصل پرداخت در مقدار $150,000 علاوه اتفاقی مقدار مالیات و میانجیگری هزینه."

مقدار حل و فصل "منطقی است با توجه به این حقایق و شرایط عمل" هیئت مدیره نامه است.

حل و فصل خواهد همچنین اجازه می دهد این شهرستان به انکار "که برگ حق دارد به هر گونه امداد و بیان کرد که St. Louis County ورود به حل و فصل و توافق صرفا برای جلوگیری از بار و هزینه های مرتبط با بیشتر دادخواهی."

یک دادگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن بود اما لغو جای انتظار حل و فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب