Manmohan ریاست بیش از 600 تهاجم Cong تسلیم بیش از 43,000 کیلومتر به چین: Nadda

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 4:21:03 pm BJP جمهور J P Nadda. (فایل) BJP

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 4:21:03 pm
india china border news, galwan clashes, manmohan singh letter to modi, bjp on manmohan singh letter, bjp attacks congress, jp nadda attacks manmohan singh BJP جمهور J P Nadda. (فایل)

BJP جمهور J P Nadda جمعه گفت نخست وزیر مانموهان سینگ بود "abjectly تسلیم" صدها کیلومتر مربع از هند زمین به چین و ریاست بیش از 600 تاخت و تاز شده توسط کشور همسایه در بین سال های 2010 و 2013".

مصرف potshots در veteran کنگره رهبر با صدور بیانیه ای در اوایل امروز خطاب به نخست وزیر نارندرا خود را برای دست زدن مداوم faceoff, Nadda در توئیتر خود نوشت: "دکتر مانموهان سینگ متعلق به همان حزب که: بی اراده تسلیم بیش از 43,000 کیلومتر از خاک هند, به چینی ها! در طول UPA سال دیدم مطلق استراتژیک و ارضی تسلیم بدون مبارزه. زمان و دوباره belittles نیروهای ما."

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده در اینجا

Nadda نیز نامیده می شوند سینگ اظهارات به عنوان "دو طرفه" در حالی که گفت: "متاسفانه رفتار و اعمال رهبران حزب کنگره را ندارد هر هندی بر این باورند چنین اظهارات".

Nadda همچنین مقابله سینگ بیانیه آمده است که ما باید "متحد در پاسخ ما به این بی پروایی نشان دادن تهدید". "دوباره قوی کلمات بر روی کاغذ سقوط تخت زمانی که ما می بینیم دقیقا همان است که در vitiating فضای وحدت... امیدوارم که دکتر سینگ است که قادر به غلبه بر خود حداقل."

BJP رهبر بیشتر بر نام سینگ برای جلوگیری از "توهین" نیروها و سوال خود را بگیریم. "آنها این پست هوایی و فولاد اعتصاب BJP رئیس جمهور گفت: درخواست از کنگره برای درک معنای واقعی وحدت ملی به خصوص در برابر چنین است."

در اولین اظهارات طریق نامه ای به نخست وزیر سینگ گفت: امروز جانشین او "باید متوجه پیامدهای سخنان خود" و "نمی توانیم اجازه چین به استفاده از آنها به عنوان دفاع از موقعیت خود را".

سینگ سخنان آمد روز بعد از طوفان سیاسی فوران بیش PM مودی سخنان که هیچ چینی سربازان در حال نفوذ به سرزمین های هندی. پس از آن سوالات مطرح شده توسط رهبران اپوزیسیون در چگونه هند رنج می برند تلفات و اگر هیچ چینی نیروهای وارد قلمرو. دولت بعد توضیح داد که "تمرکز PM اظهارات" در همه نشست "بودند حوادث 15 خرداد در Galwan که منجر به از دست دادن زندگی 20 هندی پرسنل نظامی" و "تلاش شده در برخی از محله های" آن را "یک بازیگوش تفسیر".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب