MHA به گوید: این عمل بیشتر در قطار ویژه به حمل و نقل مهاجران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 19 سال 2020 12:09:48 pm در مشاوره به کشورهای مرکز پ

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 19 سال 2020 12:09:48 pm
Bihar Migrant labourers, Coronavirus in migrants, migrants COVID testing, India lockdowm, Lockdown 4, Bihar government, Indian Express در مشاوره به کشورهای مرکز پیشنهاد کرد که بیشتر قطار ویژه باید مرتب فعال در هماهنگی بین دولت و راه آهن.

وزارت امور سهشنبه خواسته متحده و اتحادیه سرزمین به کار بیشتر قطار ویژه در هماهنگی با راه آهن برای حمل و نقل کارگران مهاجر اضافه کرد که توجه ویژه باید به زنان و کودکان و افراد مسن.

در نامه ای رسمی اتحادیه دبیر خانه آجی Bhalla تاکید کرد که ترس از Covid-19 عفونت و دلهره از دست دادن معیشت اصلی رانندگی عوامل جنبش رشته کارگران نسبت به خانه های خود.

"به منظور کاهش ناراحتی از کارگران مهاجر من خواهد بود سپاسگزار اگر اقدامات زیر می تواند اجرا شود," او گفت: در این نامه است.

Bhalla پیشنهاد کرد که بیشتر قطار ویژه باید مرتب فعال در هماهنگی بین دولت و راه آهن. او افزود که تنظیم برای مکان های استراحت در نظر گرفتن نیاز بهداشت مواد غذایی و بهداشت و درمان باید ساخته شود. در حالی که تصریح می کند که وضوح بیشتری مورد نیاز است در مورد خروج از قطار و اتوبوس Bhalla گفت: توجه ویژه ممکن است با توجه به نیازهای خاص زنان و کودکان و افراد مسن در میان کارگران مهاجر.

Pradeep Pandey, یک کارگر در جستجوی یک اتوبوس به Ambedkar نگر در بالا در Ramlila میدان در Ghaziabad. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

بخوانید | مهاجران که تا به حال در هیئت مدیره قطار ویژه در حال حاضر به خانه مدیر مقامات گیج

او خواسته مقامات منطقه به اطمینان حاصل شود که کارگران مهاجر در حال حرکت پا باید هدایت به تعیین مکان های استراحت در نزدیکی اتوبوس پایانه ها و یا ایستگاه های راه آهن با تنظیم حمل و نقل با بهره گرفتن از مهاجران خود را با آدرس و شماره های تماس که ممکن است مفید در تماس ردیابی در موعد و دخالت نمایندگان سازمان های غیر دولتی در بقیه مکان ها و غیره گفت: Bhalla.

قطار ویژه هستند که مرتب برای مهاجران گیر در گوتام Buddh نگر با توجه به به طور موقت بسته و از صنایع و کارخانجات در میان شیوع کروناویروس.قطار از اجرا داری ایستگاه راه آهن در روز شنبه, بیان, عکس های Gajendra Yadav

در ضمن تست از کارگران مهاجر در بازگشت به بیهار است تاکید دوقلو چالش است که کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند در مورد این ویروس این است که در انجام و بسیاری از حامل بدون علامت هستند.

تا مارس 18, Bihar آزمایش در مجموع 8,337 نمونه از کارگران مهاجر و حدود 8 درصد بود Covid-مثبت — دو برابر میانگین ملی مثبت رای که حدود 4 درصد است.

از 835 نمونه های گرفته شده از کارگران مهاجر که در بازگشت از دهلی نو به عنوان بسیاری از 218 بودند Covid مثبت است. این آثار را به رای مثبت بیش از 26 درصد در حالی که نرخ در سرمایه های ملی است که حدود 7 درصد است.

این تعداد از مهاجران تست شده از هر دولت است و نه متناسب با تعداد که بازگشت از آن دولت است.

هنوز دهلی نو است outlier همراه با بنگال و هاریانا. از 265 نمونه از کارگران مهاجر که در بازگشت از, West Bengal, 33 آزمایش مثبت است. مثبت نرخ 12 درصد در حالی که غرب بنگال را مثبت نرخ 3 درصد است.

مهاجران سوار شدن به اتوبوس خود را به خانه متحده است. (بازنمودی)

از 390 نمونه از کارگران مهاجر که در بازگشت از Haryana, 36 یافت شد مثبت است. مثبت نرخ 9 درصد در حالی که هاریانا را مثبت نرخ 1.16 درصد است.

داده های در حال ظهور از بیهار است که نه تنها بسیار مهم برای دولت مهار استراتژی بلکه برای سرمایه های ملی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب