Padmanabhaswamy حکم: تمام ثروت متعلق به خدا می گوید: سابق خانواده سلطنتی

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 12:49:28 pm Padmanabhaswamy در نظر گرف

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 12:49:28 pm
Padmanabhaswamy در نظر گرفته شده است یکی از غنی ترین معابد در کشور است. (اکسپرس عکس/Nandagopal راجان)

سابق خانواده سلطنتی Travancore که حقوق دولت از قرن ها Sree Padmanabhaswamy بودند تایید توسط دیوان عالی کشور در حکم روز دوشنبه با استقبال از حکم ضمن تشکر از همه کسانی که ایستاده بود و آنها را برای نه سال گذشته.

در بیانیه منتشر شده توسط خانواده آن گفت: "لطفا این را به عنوان پیروزی یک خانواده سلطنتی. ما آن را تنها به عنوان یک برکت و رحمت از پروردگار Padmabhaswamy در همه جانبازان خود را. ما با تشکر از همه کسانی که منتظر رنج می برد و با ما از این همه سال. خداوند محافظت از همه است."

Aswathi Thirunal Gowri لاکشمی Bayi, یک عضو از خانواده نیز گفت: محلی Asianet news, "ما بسیار خوشحال هستیم که با این حکم. ما از هزاران نفر از مردم که به برکت ما و حمایت ما است. تمام ثروت معبد تنها متعلق به خدا. ما هیچ حقوق در ثروت. ما سجده در لوتوس پا از خداوند Padmanabhaswamy."

در همان زمان دولت بود که طرف مقابل در این مورد نشان داد که آن را نمی خواهد درخواست تجدید نظر در برابر بالا حکم دادگاه. Kadakampally Surendran دولت معبد دولت وزیر به خبرنگاران گفت: "ما خوش آمدید حکم. ما را به مطالعه آن را در جزئیات. هر تصمیم دادگاه عالی گرفته دولت را به رعایت آن است."

حکم دادگاه بالا دارای معکوس 2011 قضاوت کرالا دادگاه عالی که خواسته بود دولت به گرفتن دولت از معبد از اعتماد اداره توسط اعضای Travancore خانواده سلطنتی است. ماه پس از HC حکم موجودی دقیق از مقالات گنج درون باستانی زیرزمینی خزانه معبد به عنوان دستور دادگاه عالی نشان داد عظیم ثروت به منظور از 90,000 تومان کرور نشان می دهد که معبد می تواند شاید غنی ترین در جهان است.

دوشنبه تقسیم نیمکت حکم توسط قضات UU Lalit و صنعت Malhotra را تایید کرده است یک کمیته تحت تریواندروم منطقه قاضی برای نظارت بر دولت از معبد رفتن به جلو. همچنین تاکید کرد که مرگ Travancore حاکم که امضا پیمان تحت تاثیر قرار نمی Shebayatship از سابق خانواده سلطنتی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن