Sharad Pawar ملاقات سانتی متر مورد بحث Covid وضعیت هماهنگی میان متحدان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 3:14:31 am روز جمعه Sharad Pawar و Ud

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 3:14:31 am
uddhav Thackeray, NCP president Sharad Pawar, mumbai covid lockdown, Maha Vikas Aghadi, congress unhappy over covid lockdown, indian express news روز جمعه Sharad Pawar و Uddhav Thackeray برگزار ساعته در مذاکرات پیر شهردار ییلاقی در شیواجی پارک در Dadar. (فایل)

در میان گزارش های کنگره و حزب کنگره ملی ناراحت شدند پس از آخرین مستند اقدامات آغاز شد در بمبئی و همسایه منطقه بدون در نظر گرفتن آنها را به اعتماد به نفس NCP جمهور Sharad Pawar در روز جمعه ملاقات وزیر Uddhav Thackeray به بحث غالب این Covid-19 وضعیت و حفظ هماهنگی میان سه متحدان ماها Vikas Aghadi (MVA) دولت است.

منابع در شیو سنا گفت: Pawar بود و نه در حلقه نگه داشته در مورد گسترش مستند تا ژوئیه 31 بدون معرفی بیشتر تسهیلات. دولت خانه وزیر آنیل Deshmukh, هم, بود, بنا به گزارش غافل از پلیس بمبئی دایره محدود کردن افراد جنبش به 2 متر از خانه های خود را جز برای کار ضروری.

روز جمعه Pawar و Thackeray برگزار ساعته در مذاکرات پیر شهردار ییلاقی در شیواجی پارک در Dadar.

همچنین به عنوان خوانده شده| چرا بمبئی پنج شهرستانها ماهواره ای رفتن زیر 10 روز مستند?

یک رهبر سنا گفت: Pawar نگه می دارد جلسه Thackeray در طیف وسیعی از مسائل و جمعه رهبران دو کشور در مورد زمان Covid-19 وضعیت در دولت است. "موضوع دیگر مورد بحث بود در مورد افزایش هماهنگی بین سه شرکای ائتلاف در همه چیز" گفت: رهبر, درخواست ناشناس ماندن.

این رهبر سنا گفت: نه تنها جلسه کمیته هماهنگی برگزار شده است تا کنون. "کنگره است اصرار به برگزاری کمیته هماهنگی جلسات به طور منظم. به طوری که او نیز مورد بحث در دیدار امروز" رهبر اضافه شده است.

همچنین به عنوان خوانده شده| پلیس بپرسید Mumbaikars به ترک محله تا جولای 15

روز چهارشنبه دولت تمدید مستند تا ژوئیه 31 بدون اعطای هر گونه تسهیلات بیشتر در آن در پی افزایش موارد Covid-19 در دولت است. در حالی که NCP رئیس شده است در حمایت از اعطای تسهیلات بیشتر برای از سر گیری فعالیت های اقتصادی در دولت Thackeray شده است محتاط نظر حاکی از این است که صرفه جویی در زندگی مهم تر بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن