Northland طبیعت: گل به پایان بهار

گرفتن و تماشای برف فروکش همراه با افزایش درجه حرارت و روز دیگر ما مقدار زیادی برای دیدن در آوریل و مه. اواخر ط

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

گرفتن و تماشای برف فروکش همراه با افزایش درجه حرارت و روز دیگر ما مقدار زیادی برای دیدن در آوریل و مه. اواخر طولانی برف و زیر دمای معمولی ممکن است چیز کمی اما به طور کلی در این فصل رشد می کند بسیار به سرعت.

همراه با یخ و مهاجرت پرندگان, ما ممکن است توجه داشته باشید از تغییرات در کف جنگل. پس از این که با برف پوشیده شده برای ماه های سایت می شود بهار نور خورشید و سرعت بی شمار گلهای امکان استفاده به مطرح برگ و گل در اوایل این فصل نور خورشید و فقط به عنوان به سرعت محو شدن آنها.

این ephemerals را با زمان گلدهی کوتاه در زمان استفاده از نور خورشید است که نفوذ درختان جنگلی است.

اما سربار برگ به درختان در طول ماه مه و بازیگران سایه بیش از این آفتابی سایت های که در آن اوایل بهار گل شد. جای خود را گرفته شده توسط یک دسته گل است که به خوبی در سایه. Clintonia, starflower وحشی لیلی از دره bunchberry سلیمان را مهر و موم زرد و بانو-دمپایی orchid تحمل سایه ای از جنگل تیره و آخرین برای چند هفته از ماه مه به ماه ژوئن است.

اما وقت خود را نیز گذشت و در نزدیکی سرخس در حال رشد چند فوت قد رشد خواهد کرد برای تابستان. اما گل فصل نشده است. آن را نقل مکان کرد.

هر کسی که رانندگی برخی از منطقه جاده ها در این زمان است که سریع به توجه است که وجود دارد بسیاری از گلهای وحشی در شکوفه. دیگر در جنگل آنها در حال حاضر در نور خورشید از فضاهای باز. آن است که آیا کنار جاده, unmowed, چمن, زمینه ها و یا حتی بخش هایی از تالاب ها; مجموعهای از گلهای در حال حاضر با اضافه کردن رنگ به صحنه و آنها نیازی به رقابت با درختان.

وجود دارد بیش از یک دوجین انواع در اینجا در حال حاضر شبدر شیرین, شبدر, vetches, cinquefoils buttercups, fleabanes بومادران و goatsbeard. آنها در ترکیب رنگ ها را کنار دسته یک رنگین کمان انواع. اما از آن است که چهار نوع است که به نظر می رسد بیشتر اشاره کرد.

Daisies blend with yellow hawkweeds on a roadside in Lake County. (Katie Rohman / krohman@duluthnews.com)

بابونه مخلوط با زرد hawkweeds در کنار جاده ای در شهرستان لیک. (کتی Rohman / krohman@duluthnews.com)

بابونه با زرد (مرکز دیسک گل) و اطراف آن سفید (ری گل) فراوان هستند در حال حاضر. در مورد عنوان های متعدد هستند hawkweeds هر دو زرد و نارنجی. (نارنجی hawkweed است که گاهی اوقات به نام "Indian paintbrush." واقعی, هندی, قلم مو رشد می کند بیشتر در دشت کشور دورتر غرب است و کاملا غیر معمول در منطقه ما است.)

و با وجود قد بلند خوشه درنده از تغییر در رنگ اما عمدتا آبی-بنفش. سفید و زرد و نارنجی و قرمز و آبی و بنفش دعوت ما را برای یک نگاه نزدیک تر است.

این فراوان در زمینه گیاهان به ما بگویید که زمستان به پایان رسیده است. گل در فضای باز تعداد کسانی که در جنگل در زمان انقلاب تابستانی.

جالب است توجه داشته باشید که زمانی که اکثریت عظیمی از جنگل بهار گلهای بومی بسیاری از این زمینه گلهای غیر بومی است. با وجود رنگ برخی از آنها قدردانی نمی کند — حتی دیده می شود را کاهش علف های هرز. این گلهای تابستان در حال حاضر در زمینه های اغلب مرکب; بهار گلهای وحشی به ندرت هستند.

آیا مادری یا نه و اینکه آیا آنها دیده می شود به عنوان گل های زیبا و یا عرق علف های هرز, آنها در حال حاضر اضافه کردن مقدار زیادی از رنگ را به کنار جاده ها و زمینه های که ما وارد این فصل جدید از تابستان است.

Larry Weber

لری وبر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن