این کمک خواهد کرد که اگر Pandya در دسترس است برای هند: ایان Chappell

استرالیا بزرگ ایان Chappell احساس می کند هند باید انتخاب کنید Hardik Pandya در آزمون جانبی که باعث می شود سفر

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

استرالیا بزرگ ایان Chappell احساس می کند هند باید انتخاب کنید Hardik Pandya در آزمون جانبی که باعث می شود سفر کردن زیر بعد از این سال به عنوان خویی همه طفیلی خواهد بود بسیار مهم در دست زدن به چالش های مطرح شده توسط خانه های قوی پنبه حلاجی شده خط به بالا.

مصدومیت

Pandya نشده ویژه در آزمون پس از 2018 و تنها به تازگی از بهبود حرفه ای-تهدید به آسیب. بزرگ ضربه متوسط هاي حیاتی دندانه دار در هند محدود اور تنظیم.

هند و استرالیا به برخورد در یک سری کامل از جمله چهار آزمون, آغاز ماه اکتبر و ماندگار تا مارس سال 2021.

"این کمک خواهد کرد که اگر Pandya در دسترس است. او به هند اضافی بولینگ گزینه برای حفظ فشار که منجر سریع پرتاب کنندگان نیاز به یک استراحت" Chappell نوشت: در ستون خود برای ESPNCricinfo. Pandya به تازگی صحبت در مورد چالش هایی که تست کریکت برای او در حال حاضر با توجه به آسیب دیدگی مستعد برگشت که نیاز به عمل جراحی سال گذشته است. او گفت که او می داند اهمیت خود را در محدود اور فرمت.

سوم seamer

"این است Pandya شانس به تدریج ساخت تا اور در سه آزمون قبل از SCG بازی که در آن او می تواند عمل به عنوان سومین seamer به طوری که یک دوم عنکبوتی که تار میتند می تواند شامل" Chappell گفت.

"داشتن Pandya در شماره 7 را ضروری Rishabh شلوار نگه داشتن و پنبه حلاجی شده در شش."

Chappell گفت: هند بزرگترین چالش در آزمون سری خواهد بود مرور از طریق یک استرالیا پنبه حلاجی شده خط به بالا که در حال حاضر نمی تکیه بیش از حد به شدت در دیوید وارنر و استیون اسمیت.

تحت Virat Kohli, هند, اسکریپت تاریخچه هنگامی که آن را به دست آورده خود را قبل از ازدواج تست-سری پیروزی استرالیا در 2018-19 پس از تلاش برای هفت دهه است.

قوی حمله

Chappell احساس استرالیا قوی بولینگ حمله خواهد نگه داشتن یک چک در خطرناک Kohli و Cheteshwar Pujara بود که ستاره هند دستیابی به موفقیت 2-1 برنده سری بیش از زمان گذشته است.

"استرالیا حمله قوی باید محدود هند را به ثمر رساند به سطح معقول و منطقی با وجود دلهره آور حضور Kohli و Pujara."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن