انگلستان مربی Silverwood پشت زیر آتش Buttler

انگلستان سر مربی کریس Silverwood انداخته است وزن خود را پشت مبارزه جس Buttler و گفت او را نگاه خوب است با خفاش

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

انگلستان سر مربی کریس Silverwood انداخته است وزن خود را پشت مبارزه جس Buttler و گفت او را نگاه خوب است با خفاش در اولین آزمون داده خواهد شد "بهترین شانس را برای موفقیت" در مانده از سری.

Buttler یک حلقه حافظ ضربه را به ثمر رساند پنجاه در گذشته خود 12 آزمون نوبت و نیز کاهش یافته است Jermaine بلک وود که به پایان رسید به ثمر رساند مسابقه برنده 95 برای غرب هند در اولین آزمون.

سابق انگلستان seamer دارن گاف معتقد است Buttler را در تیم تحت تهدید و او "دارای دو آزمون مسابقات را به صرفه جویی در کار خود را."

"من قصد ندارم برای رفتن پایین که جاده ها هنوز از قرار دادن جس تحت فشار است چرا که من فکر نمی کنم آن را برای رفتن به او کمک کند. بنابراین اولین و مهمترین, ما می خواهیم به جس بهترین فرصت برای موفقیت" Silverwood شد به نقل از کریکت استرالیا.

"(جس) نگاه درخشان با آمدن به این بازی در عمل و همه چیز. او نگاه بسیار خوب در نوبت اول. او فقط نیاز به رفتن و کسانی که نمره بزرگ در حال حاضر نشانی از او نیست ؟ که او می داند که به عنوان خوبی است."

45 سال Silverwood گفت: این است همه چیز در مورد دادن Buttler اعتماد به نفس با این امید که او خواهد آمد در مسابقه بعدی.

"از نظر ما آن فقط مطمئن شوید که او احساس می کند اعتماد به نفس در محیط زیست او را در. ما به او بهترین شانس را برای موفقیت واقعا. بقیه از آن است که او یک روز خوب خارج می شود اجرا می شود امیدوارم بقیه خواهد بود تاریخچه — او را در رفتن از وجود دارد."

صحبت کردن در مورد wicketkeeper بن Foakes است که در انتظار یک فرصت را به بازی Silverwood گفت: "... شما درست کردم خیلی خیلی خوب gloveman در بن Foakes وجود دارد که ما خوش شانس به."

یک بازیکن دیگر که تلاش در باز کردن آزمون در برابر غرب هند است بالا-سفارش رودخانه جو Denly و او ممکن است کاهش یافته و برای تست دوم با به طور منظم کاپیتان جو Root بازگشت پس از تولد او فرزند دوم.

Denly به ثمر رساند 18 و 29 در باز آزمون در حالی که پنبه حلاجی شده در شماره چهار Zak کرولی تحت تاثیر قرار با امتیاز بالای 76 در نوبت دوم.

"ما همه از جان گذشته برای دیدن جو آیا واقعا خوب است. ما می توانید ببینید که او تلاش سخت آموزش سخت است. او یک آدم از این رو به همین دلیل همه ما به او را به خوبی انجام دهد اما بدیهی است که او را تحت فشار کمی آره" Silverwood گفت.

"Zak است بهبود به طور مداوم. او قطعا نشان داد بلوغ و نوبت او با بازی بسیار خوب بود. ما باید برخی از بازیکنان جوان در این سمت که به نظر می رسد خوب سر بر روی شانه های خود و او یکی از آنها است."

"ما می خواهم که همه دوست داشتند او را دیده و به سه چهره اما آنچه که او انجام داد بسیار خوب بود و به ما کمک کرده تا به این موقعیت است که ما انجام دادیم."

دوم آزمون برگزار خواهد شد در اولدترافورد آغاز و در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب