سینی ملامین رو از کجا بخرم؟

حتماً ظرف و سینی ملامین را یک بار در خانه مادربزرگ هایمان مشاهده کرده ایم و قدیمی ها بیشتر از این ظرف ها استفا

توسط NEWSMINERAL در 20 مرداد 1400

حتماً ظرف و سینی ملامین را یک بار در خانه مادربزرگ هایمان مشاهده کرده ایم و قدیمی ها بیشتر از این ظرف ها استفاده می کردند ، اما اکنون که ظروف چینی در بازار ظاهر شده ، دیگر از گذشته استفاده نمی شود. برای خرید سینی ملامین به سایت ملامین شیرکوه یزد مراجعه کنید.

سینی ملامین یزد

مواد منحصر به فرد مورد استفاده در ساخت صفحه ملامین خیلی سبک تر و با دوام تر از ظروف چینی می باشد که بسیاری از رستوران ها از ملامین استفاده می کنند تا از تغییر مداوم بشقاب  و سینی جلوگیری کرده و هزینه های اضافی را کاهش دهند. ملامین را می توان در طیف رنگی بسیار متنوع و زیبا ساخت ، شما می توانید آرم رستوران خود را در پایین بشقاب چاپ نمایید تا نام شما در ذهن مشتریان باقی بماند. 

البته سینی های ملامین فقط بشقاب و کارد و چنگال نیست. کاسه های ملامین ، سینی های ملامین ، حتی خردستیک ها از ملامین طراحی شده اند. کسری یزد با تولید ظروف ملامینه بزرگ توانسته به کسانی که رستوران بزرگ دارند کمک نماید. زیرا این ظروف می تواند شما را در تجارت موفق سازد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با کمک ظرف ملامین بتوانید نیازهای کار خود را برآورده کنید؟ مشاغل مثل هتل ها ، رستوران ها و کافه ها معمولاً به غذای با کیفیت احتیاج دارند. شاید در گذشته استفاده از ظروف چینی بسیار مناسبتر از بقیه ظرف ها بود ، اما با مرور زمان استفاده از این ظروف باعث می شود این ظروف مشکلات خود را نشان دهند.

سینی ملامین یکی از انواع کارد و چنگال است که پس از سالها دوباره مورد توجه قرار می گیرد. این غذاها شامل غذاهای ملامینه هتل ، غذاهای ملامین در رستوران و غذاهای ملامینه در کافه است. انتخاب هر یک از آنها به شغل شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما مدیریت هتل است ، حتما ظروف هتل ملامینه را انتخاب کنید.

سینی ملامین شیرکوه یزد

مزیت سینی ملامین نسبت به چینی چیست؟

مزیت سینی ملامینه آنقدر زیاد است که مخاطب را به خرید عمده این ظروف ترغیب می کنید. مشخصات ظرف ملامین شامل موارد زیر است: 

 1) شما قادر هستید ظروف ملامین را با خیالی آسوده در درون مایکروویو بگذارید

 2) اگر شما از جمله افرادی هستید که بشقاب  و سینی را می شکنید سعی کنید از ظروف ملامین استفاده نمایید ، زیرا هر چقدر آنها زمین بخورند، آنها نمی کشند و اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد

 3) اگر می خواهید غذای خیلی سرد داخل ظروف چینی بریزید ، نگران ترک خوردن و شکستن آن هستید. دیگر لازم نیست نگران سینی ملامین باشید. می توانید با خیال راحت سوپ گرم یا بستنی سرد را در یک کاسه خیلی زیبای ملامین خود بریزید.

4) یکی از قابلیت های سینی ملامین دوام بالای آنها می باشد. ظروف ملامین قادرهستند در مقابل شرایط مختلف بسیار مقاوم باشند. به عنوان مثال ، اگر به دلایلی ظرف ملامین خود را از دستتان افتاد ازبابت شکستن آن نگرانی نداشته باشید.

5) ملامین یک نوع پلاستیک می باشد و همانطور که می دانید پلاستیک نمی تواند بشکند. بنابراین علاوه بر در منزل و محل کار به خاطر وزن کم گزینه خوبی برای شماست اما می توانید از این ظروف در مسافرت استفاده کنید. برای مسافرت کردن ظروف ملامین گزینه مناسبی به شمار می رود.

 

تبلیغات را در سینی ملامین تبلیغاتی چاپ کنید

روش های تبلیغاتی بسیاری وجود دارد که می توانید برای تبلیغات تجاری خود از جمله رستوران ها و کافه ها استفاده کنید. اما همانطور که اطلاع دارید انجام این شیوه تبلیغاتی هزینه زیادی دارد ، بنابراین باید بدانید که روش تبلیغات دیگری نیزهم است که شاید تا الان به آن فکر نکرده باشید.

خرید سینی های ملامینی برای رستوران ها و کافه ها یا هرجایی که از ظروف استفاده می کنند گزینه خوبی است. آیا تا به حال به تبلیغ با ظروف ملامینه فکر کرده اید؟ 

بله ، این برای شما ممکن است و با کمک تبلیغات ظروف ملامین قادر هستید با کمترین قیمت تبلیغ کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر حتما با تولیدی ملامین شیرکوه یزد تماس بگیرید. 

تماس: ۰۹۱۳۴۵۵۸۵۲۳

آخرین مطالب