Ghar Bhejo ابتکار: نه پیوستن به هر حزب تنها انگیزه است برای کمک به مهاجران رسیدن به خانه, می گوید, Sonu Sood

نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:41:37 am Sood گفت: Ghar

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:41:37 am
sonu sood migrant workers flight Sood گفت: Ghar Bhejo پروژه خود تلاش با Neeti Goyal. او گفت: "من تنها انگیزه بود برای کمک به مهاجران رسیدن به خانه...." (عکس: Sonu Sood/Instagram)

در اولین سخنان خود در مورد بحث سیاسی اطراف خود Ghar Bhejo ابتکار, بالیوود, بازیگر, Sonu Sood گفت: او هیچ جاه طلبی های سیاسی و نه مایل به مبارزه برای هر یک ،

"من قصد ندارم به کمپین بی جی پی و یا هر شخص دیگر. من نمی بینم خودم را راحت انجام هر گونه مبارزات انتخاباتی... قبل از آن نیز وجود داشته اند بسیاری از این ارائه می دهد اما من آن را انجام نمی," Sood گفت: هند اکسپرس.

پرسید: اگر او می تواند پیوستن به بی جی پی و یا هر حزب دیگر گفت: "این گمانه زنی رفتن در اطراف است که من می خواهم برای پیوستن به BJP... این اصلا درست نیست. من برای پیوستن به سیاست و یا هر شخص دیگر. من یک مهندس واجد شرایط شد اما یک بازیگر. چیزی که توجه من است و من از پیوستن به هر حزب است."

Sood اذعان کرد او از طرفداران نخست وزیر نارندرا. "او الهام بخش است. من نگاه کردن به او است اما این بدان معنا نیست که من هستم پیوستن به BJP," او گفت:.

Sood گفت: Ghar Bhejo پروژه خود تلاش با Neeti Goyal. او گفت: "من تنها انگیزه بود برای کمک به مهاجران رسیدن به خانه...."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب