West Bengal: روستاییان درگیری با پلیس در, South 24 Parganas

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 5:00:20 am تصویری از زن و شوهر

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 5:00:20 am
west bengal police, west bengal police clash, west benal villagers clash with police, indian express news تصویری از زن و شوهر به ظاهر در رسانه های اجتماعی. (بازنمودی)

درگیری میان روستاییان و پلیس در Dholahat در منطقه South 24 Parganas منطقه در روز جمعه هنگامی که دومی برای نجات یک روستا پلیس و یک زن مهاجر قفل شده در یک مرکز قرنطینه.

روستا پلیس و زن بودند در یک وضعیت به خطر انداختن داخل قرنطینه تسهیلات در پنج شنبه شب و پس از آن ساکنان محلی تا به حال محدود آنها را در مرکز منابع گفت.

تصویری از زن و شوهر به ظاهر در رسانه های اجتماعی.

هر دو پلیس و بازداشت شده اند. یک دپارتمان تحقیق آغاز شده است در برابر مدنی پلیس که شناخته شده است به عنوان Zaheer عباس.

به گفته ساکنان محلی متعدد درگیری آغاز شد و زمانی که روستاییان حاضر به دست این زن و شوهر به پلیس در صبح روز جمعه. یک اوباش خشمگین تخریب خودروهای پلیس و پرتاب سنگ به سوی پلیس که در نوبه خود متوسل به lathicharge برای متفرق کردن آنها از این منطقه است. بعد نه نفر دستگیر شدند برای خشونت است.

"ما شروع کردیم به دپارتمان تحقیق علیه متهم کرد پلیس. اگر در بر داشت به جرم اقدام خواهد شد در برابر او گفت:" یک افسر ارشد پلیس of South 24 Parganas منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن