دریاچه جم جشنواره موسیقی reschedules برای بعد از تابستان

BRAINERD, Minn. -- دریاچه جم, سازمان, گزارش, پنج شنبه, مارس 12 آن را در حال حاضر روشن است رفتن به جلو با روید

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

BRAINERD, Minn. -- دریاچه جم, سازمان, گزارش, پنج شنبه, مارس 12 آن را در حال حاضر روشن است رفتن به جلو با رویداد موسیقی ژوئن 24-27 دیگر یک گزینه با توجه به اخبار اخیر از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

دریاچه جم در حال حرکت است به اوت. 5-8 در برینرد Raceway بین المللی. "بله این سال در BIR!" دریاچه جم گزارش در انتشار اخبار با استفاده از موسیقی شعر و باند نام برای ایجاد آزادی.

"امیدوارم آن را نمی خواهد شد بسیار طولانی است که 'خرید خود من نوشیدنی است جدید خود را عادی و شما می توانید پیوستن به جشنواره جهانی دوباره!" دریاچه جم اظهار داشت. "ما کار کرده اند در تمام طول سال برای این, 'دعا برای شما و آماده نیست تا در yall! ما باید بسیاری از جزئیات نهایی به عنوان " زمان راهپیمایی در پس لطفا صبور باشید با ما."

دریاچه جم اظهار داشت: این سازمان در حال حاضر مشغول به کار برای حفظ به عنوان بسیاری از نوازندگان انتظار می رود برای بازی در این رویداد به عنوان امکان پذیر است. جان Pardi و جمعه شب وارد زمین در حال حاضر برنامه ریزی برای پنج شنبه Aug. 6. RATT و راک صف حرکت خواهد کرد به چهارشنبه ، 8. برادران آزبورن ممکن است جا به جا شود با توجه به نامزدی قبلی. اصلی شنبه صف منتقل خواهد شد تا جمعه اوت 7. برنامه این است که Hairball انجام Aug 5.

"ما باید یک به روز رسانی دوباره ظرف چند هفته آینده در مورد بقیه هنرمندان اما به اعتقاد ما بسیاری از صف باقی خواهد ماند!" سازمان اعلام کرد.

برای اطلاعات بیشتر ایمیل info@lakesjam.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن