آمیت شاه به نگه مجازی تجمع امروز مجموعه ای به صدا بیهار نظرسنجی بوق

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 11:21:54 pm بی جی پی ادعای نزدیک به

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 11:21:54 pm
Daman high alert, Nisarga cyclone, NDRF team, Gujarat news, Indian express news بی جی پی ادعای نزدیک به 5 لاخ حزب کارگران خواهد گوش دادن به شاه سخنرانی در YouTube, Facebook Live و در صفحه اصلی برنامه. (فایل)

ابتلا به مخالفان سیاسی آن چرت زدن بی جی پی اعلام کرده است که اتحادیه خانه وزیر سابق BJP رئیس Amit Shah خواهد آدرس حزب کارگران در حدود 72,000 غرفه برای رسیدن به آن کادر و کارگران از طریق مجازی تجمع در روز یکشنبه.

بی جی پی ادعای نزدیک به 5 لاخ حزب کارگران خواهد گوش دادن به شاه سخنرانی در YouTube, Facebook Live و در صفحه اصلی برنامه. این رویداد در حال تبلیغ به عنوان راه اندازی رسمی از روند انتخابات در بیهار که برنامه ریزی شده است برای رفتن به مجمع انتخابات در ماه اکتبر-نوامبر این سال است.

مخالفت RJD و کنگره در زمان در زعفران برای رفتن در "انتخابات حالت" در یک زمان مبارزه با کروناویروس است که هنوز به برنده در یک وضعیت که در آن موارد هنوز هم در حال افزایش – همانطور که از شنبه شب بیش از 4500 موارد مثبت.

بیهار BJP رئیس جمهور دکتر سانجی Jaiswal گفته شاه مجازی رالی است که یک راه برای دیجیتالی آدرس کادرهای بیهار BJP سخنگوی Nikhil آناند گفت: هند اکسپرس: "یکشنبه مجازی رالی خواهد بود یک نقطه اوج ما دو ماه تلاش مان را در کادر پایین به غرفه سطح تکنولوژی زرنگ و دانا. تقریبا همه ما کلید مأموران با استفاده از گوشی های هوشمند و در حال حاضر آشنا با زوم جلسات و حزب واتساپ گروه. ما دولت رئیس جمهور برگزار شده بود یک تصویری نشست در سطح mandals و شاکتی سکس با مامان در گروه."

در Bihar, BJP را ساختار سازمانی شامل 45 سازمانی مناطق 1,100 mandals, 9,000 شاکتی kendras و 72,000 غرفه.

آناند گفت: "در حالی که ممکن بود به ملاقات ما کارگران در طول مستند ما کادر در هر سطح باقی ماند فعال می شود. وجود داشته است برخی از فعالیت و یا دیگر از طریق کانال های دیجیتال (حتی) در طول مستند."

پرسید که چه تمرکز شاه مجازی رالی خواهد بود آناند گفت: او می تواند صحبت می کنند دستاوردهای دوم نارندرا دولت در سال اول خود را و چگونه این مرکز عهده بخش Covid چالش است.

پرسید که آیا درست است به رفتن در انتخابات حالت در یک زمان بیهار است که هنوز هم در چنگال این بیماری همه گیر آناند گفت: "مجازی رالی یک پیشنهاد به ماندن متصل با حزب در سطح پایه. اجازه مخالفت با آن تفسیر راه آنها می خواهم."

RJD سخنگوی Mrityunjay Tewari گفت: "رهبر ما Tejashwi Prasad Yadav نیز برگزار زوم جلسات; ما همچنین واتساپ گروه, اما ما در حال فکر کردن به انتخابات مانند BJP است. ما همیشه در ارتباط ماندن برای کمک به کارگران مهاجر برخی از آنها نیز تبدیل به ما اعضای حزب." انکار که BJP تنها حزب دیجیتال, توسعه Rashtriya Lok Samata حزب رئیس جمهور Upendra Kushwaha اضافه شده او بیش از حد, انجام, Facebook Live جلسات به این مسئله مهاجران و کارگران.

کنگره حزب کار Chandan Yadav گفت: "در حالی که BJP رفته در انتخابات حالت به عنوان منعکس شده است از طریق آن ارتباطات دیجیتالی رهبران ما متصل هستند (با مردم) از طریق واتساپ و ما باید اجرای کمپین های مختلفی در برابر سوء مدیریت از coronavirus بحران توسط بیهار دولت است."

Yadav اشاره کرد که مجموعه ای از 13 سوال پرسیده شده توسط حزب شاه در سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که روند در توییتر.

در میان کنگره کلید سوالات چگونه بی جی پی می توانید از فکر می کنم انتخابات در طول همه گیر و چرا نصف پست از پزشکان در حال خالی حتی پس از آن رهبران برگزار سلامت نمونه کارها در NDA دولت در دولت برای 13 سال است.

بی جی پی را داد شریک JD(U) نیز گفت: این رفت و دیجیتال مدت زمان طولانی پیش. سخنگوی حزب Neeraj کومار گفت: "ما ملی رییس جمهور و وزیر Nitish کومار شده است اتصال با حزب کارمندان از طریق ویدئو کنفرانس."

RJD باید سعی کنید برای دریافت Nitish در Oppn برابر: Manjhi

پتنا: سابق بیهار سانتی متر و هندوستانی عوام مورچا (سکولار) رئیس جمهور Jitan Ram Manjhi در روز شنبه به خبرنگاران گفت: RJD رهبری باید در کنار تمام اجزای این اتحاد اپوزیسیون در دولت و سعی کنید به Nitish کومار در اتحاد بزرگ بریزید. ژامبون(ع) سخنگوی دانمارکی Rizwan گفت: یکشنبه اکسپرس: "شده است وجود ندارد و بحث بر روی صندلی های تا کنون. حالا زمان آن است که RJD طول می کشد ابتکار عمل. Manjhi همچنین بار دیگر تاکید کرد پیشنهاد ساخت تلاش برای آوردن Nitish به GA." انس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن