ابراهیموویچ دو می دهد شایع میلان پیروزی دیگر

Veteran به جلو زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساند و دو بار در نیمه اول به آث میلان 2-1 برنده در 10-مرد سسولو در ر

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

Veteran به جلو زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساند و دو بار در نیمه اول به آث میلان 2-1 برنده در 10-مرد سسولو در روز سه شنبه به آنها نخورده باقی مانده پس از راه اندازی مجدد فصل و تضمین شده یک محل در لیگ اروپا.

پس از یک بازی که دیدم دروازه بان Gianluigi Donnarumma خود را 200 ظاهر برای باشگاه در سن 21 میلان بلافاصله تایید کرد که مربی استفانو Pioli قرارداد خواهد بود تمدید کرد تا 2022.

در انجام این باشگاه به پایان رسید گسترده و طولانی در حال اجرا گزارش می دهد که 54 ساله خواهد بود کنار رفت در پایان فصل راه را برای آلمانی رالف Rangnick.

میلان شکست نخورده در 10 بازی در همه رقابت ها نقل مکان کرد و تا پنجم با 59 امتیاز به اندازه کافی به آنها را تضمین حداقل در هفته بیستم لیگ برتر دور مقدماتی فصل آینده است.

Sassuolo's Jeremie Boga, right, competes for the ball with Milan's Davide Calabria, left, during the Italian Serie A soccer match between Sassuolo and Milan at the Mapei stadium in Reggio Emilia, Italy, Tuesday, July 21, 2020.

سسولو را جرمی Boga, راست, رقابت برای توپ با میلان Davide, Calabria, چپ در آ ایتالیا در یک مسابقه فوتبال بین سسولو و میلان در Mapei ورزشگاه در رجیو امیلیا ایتالیا شنبه 21 ژوئیه سال 2020 است. | عکس های اعتباری: AP

ابراهیموویچ که بازگشت دوم از روی لئامت دادن در ماه ژانویه در مقابل نشانگر خود را به سر در از Hakan Calhanoglu صلیب در قرن 19 دقیقه است.

هشتم-قرار داده Sassuolo خود را در وسط یک قابل اجرا وارد سه دقیقه قبل از حاصل کار دو تیم که Calhanoglu در نظر گرفته شد به کار گرفته شده را زیر VAR بررسی و فرانچسکو Caputo تبدیل مجازات.

در عین حال میلان به دست آورد سرب در نیمه اول زمان توقف زمانی که Calhanoglu رشته توپ را از طریق به ابراهیموویچ.

این زمان 38 ساله سوئدی با آرامش flicked توپ رو دروازه بان Andrea Consigli با اولین لمس و به ثمر رساند به یک شبکه خالی است.

سسولو سپس به حال مهدی Bourabia ارسال در نیمه اول زمان توقف و قادر به ارائه یک تهدید پس از آن به میلان به راحتی دیدم از این بازی است.

اسماعیل Bennacer زده پست برای بازدید کنندگان و Consigli ساخته خیره کننده دو ذخیره از این Giacomo Bonaventura.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن