مینیاپولیس پلیس اتحادیه رئیس جمهور در پی جورج Floyd: او در نظر گرفته پله پایین اما ماموران گفت: او را به ماندن

او مورد بحث آن را با مینیاپولیس رئیس پلیس مینیاپولیس پلیس فدراسیون هیئت مدیره و افسران. "من فکر می کردم اگر آن

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

او مورد بحث آن را با مینیاپولیس رئیس پلیس مینیاپولیس پلیس فدراسیون هیئت مدیره و افسران.

"من فکر می کردم اگر آن را ممکن است کمک به آرام کردن اوضاع در مینیاپولیس در صورتی که آن را انجام دهد من می خواهم آن را در نظر" کرول گفت: یکشنبه, ژوئن 23. "و انتقادات و پیشنهادات است که من از عضویت ما و هیئت مدیره ما بود دقیقا مخالف — که آن را فقط سوخت بیشتر به آتش و آنها آن را به عنوان یک پیروزی بسیار شبیه به در نظر گرفتن 3 حوزه قدرت آنها را به ... نابود جنوب مینیاپولیس."

کرول و دیگر مینیاپولیس پلیس رهبران اتحادیه صحبت کردن علنی سهشنبه — این اولین بار پس از جورج فلوید پس از درگذشت افسران دوخته او را به زمین در حالی که او دست به دستبند, on May 25.

کرول گفت: همه آنها موافق اطرافیان را به تصویری از آنچه اتفاق افتاده است به فلوید بود "کاملا وحشتناک."

"بسیار دشوار است برای تماشای," او گفت:. "منعکس نمی کند بخش ما است."

در پی چهار افسر — که اخراج شد با عنوان جرم جنایی متهم در Floyd مرگ; وزارت مینه سوتا حقوق بشر باز گسترده تحقیقات به پلیس مینیاپولیس وزارت دهه گذشته از شیوه های نژادی و مینیاپولیس اعضای شورای شهر اعلام کردند که با آغاز روند پایان دادن به اداره پلیس.

در 30 دقیقه مصاحبه روز سه شنبه با مطبوعات پیشگام کرول و مینیاپولیس پلیس رهبران اتحادیه مورد بحث و کاهش روحیه در میان افسران آنچه آنها را به عنوان یک مسیر رو به جلو و که آنها نمی بینم سیستمیک نژادپرستی در اجرای قانون است.

چرا که آنها تصمیم به صحبت در حال حاضر ؟

برایان Peters, مدیر اجرایی, مینه سوتا, پلیس و افسران صلح ارتباط گفت: آنها صحبت کرد شنبه زیرا آنها می خواستند به بسته "را نادرست روایات." انجمن نشان دهنده 10,400 افسران در دولت و پطرس گفت: کسانی که رتبه-و-فایل پلیس تبدیل شده اند مقصر می گشتند.

"رهبری واقعا نیاز به نوبه خود و در آینه نگاه," او گفت:. "در سطح دولت و در سطح شهر هیچ کس را انجام می دهند که در حال حاضر است."

افسر روحیه را ویران شده است گفت: افسر غنی واکر Sr. یک مدیر مینیاپولیس پلیس فدراسیون. برخی از افسران بودند که نزدیک به بازنشستگی تصمیم به ترک زود هنگام و دیگران استعفا داد چون "احساس ما شهر را برای حمایت از ما," او گفت:.

کرول گفت: او فکر می کنم آن را ناعادلانه و گمراه است که رهبران شهر باید با تمرکز توجه خود را بر اتحادیه پلیس و او را. معترضان همچنین با تجمع در مقابل ساختمان WCCO-تلویزیون جایی که کرول را لیز Collin است که مجری و خبرنگار.

مونیک Cullars-Doty یک سازمان با زندگی مهم شهرهای دوقلو مترو views کرول به عنوان سرزنش دولت اما او گفت: "واقعا کل پلیس سیستم ناعادلانه است."

"در بسیاری از تاریخچه ... و باب کرول نمی توانید حذف خود از آن تاریخ او نمی تواند سرزنش و یا سعی کنید به خود و پلیس فدراسیون قربانیان" او گفت:.

سوزاندن سوم حوزه

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری که از او برای آرام در طول شورش تایید تصمیم به ترک این شهرستان سومین حوزه ایستگاه در شب 28 مه تسلیم آن به افرادی که آتش به ساختمان آسوشیتد پرس گزارش داد.

که آن روز صبح ماموران که مشغول به کار در این حوزه شد و گفت: برای جمع آوری وسایل خود را "از آنجا که آنها می رویم به آن را" کرول روز سه شنبه گفت.

فری گفت: در یک شنبه گفته: "من علاقه ای ندارم در کرول arm-صندلی quarterbacking. من توجه داشته باشید که فرماندار بارها اعلام کرده هیچ شهر می تواند به یک بحران این قدر بدون پشتیبانی از سایر حوزه های قضایی و کامل بسیج مینه سوتا گارد ملی لازم بود."

واکر که مشغول به کار در سوم حوزه گفت: یکشنبه, "من باور نمی کنم من تا کنون احساس احساس از دست دادن ایمان در شهر ما رهبران زمانی که من در عجله برای خالی من قفل کردن. من هرگز فکر نمی کردم که ما را به این نکته است که رهبران ما را ترک ما."

چرا کرول را فلوید جنایی تاریخ ؟

در اوایل دو صفحه نامه به مینیاپولیس پلیس فدراسیون و اعضای Kroll نوشت: "چه شده است که گفته است خشونت سابقه کیفری از جورج فلوید. رسانه ها خواهد شد و نه هوایی این."

کرول نامه آمد به نور در تاریخ 1 ژوئن هنگامی که سابق مینیاپولیس رئیس پلیس Janeé Harteau توییتی آن و نوشت: "یک رسوایی برای نشان!"

کرول گفت: او قرار داده و از این حرف با عجله پس از آنها ساعت های طولانی مشغول به کار بودند.

"آن را مجموعه ای از افکار و رله آنچه که ما به عنوان هیات رئیسه فدراسیون انجام شده بود," او گفت:. "آن در نظر گرفته شده برای بهبود عضو روحیه و آن را خوب است. وجود دارد همه چیز در آن وجود دارد که من باید گنجانده شده است و آن را قطعا به اشتراک گذاشته شود به رسانه ها. این کار ما به تحقیقات جنایی تاریخ و یا به اشتراک گذاری است که ما را نکرد."

نژادپرستی نظاممند در اجرای قانون ؟

بحث در مورد نژادپرستی نظاممند شده اند جلو و مرکز در Floyd مرگ او سیاه بود و افسر درک چوین که kneeled در گردن او برای بیش از 7 دقیقه سفید است.

واکر که همچنین معاون رئیس جمهور از ملی, سیاه, پلیس انجمن, مینه سوتا, فصل خبر داد و گفت: این نظر خود را که وجود ندارد سیستمیک نژادپرستی در اجرای قانون است.

"من معتقدم که این یک punchline استفاده می شود در حال حاضر به تقسیم ما," او گفت:. "این بسیار تفرقه و آن نیاز به توقف. من معتقدم که ما باید پیشرفت در شهر ما که مردم هستند عدم به رسمیت شناختن. ما باید سیاه و دادستان کل. ما در شورای شهر است و بسیاری از اقلیت ها در آن است. رئیس ما سیاه و سفید است. من اولین انتخاب, سیاه اتحادیه رهبر در بخش. شما نمی شنیدم."

و در هر جایی که وجود دارد سیستمیک نژادپرستی واکر افزود: "ما نیاز به پیدا کردن آن ما نیاز به گوشه ای از آن است و ما باید برای مبارزه با آن با هم."

فراموش پلیس اتحادیه حفاظت از بد افسران?

در میان انبوهی از پلیس پاسخگویی لوایح پیشنهادی در جلسه ویژه قوه مقننه به پایان رسید که در یک بن بست اوایل روز شنبه یک لایحه که باید تغییر داوری روش برای افسران پلیس.

فری و دیگر شهرداران ابراز نا امیدی که ماموران که در حال اخراج برای سوء می توانید شغل خود را از طریق فرآیند داوری.

گروهبان. Sherral اشمیت, مینیاپولیس, پلیس فدراسیون معاون رئیس جمهور گفت: آنها را در هر مورد نظم و انضباط و یا خاتمه دادن به داور.

"مواردی وجود دارد که ما با توافق دولت و ما موافق است که ما در حال رفتن به سرند آن موارد" اشمیت گفت.

"چوین یکی از آنها" کرول اضافه شده است.

یک مسیر رو به جلو ؟

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo اوایل این ماه اعلام کرد که او را به خروج از اتحادیه پلیس مذاکرات قرارداد.

است وجود دارد یک راه رو به جلو در گذشته نزاع بین مینیاپولیس' رهبری و پلیس فدراسیون ؟

"من به شما بگویم که برعکس راه این است که به جلو و دور از جدول گفت:" گروهبان. آنا Hedberg اتحادیه پلیس مدیر. "این بسیار مأیوس کننده از آنجا که تا به مه 24, ما تا به حال یک کار بزرگ ارتباط با دفتر جبهه."

پس از فلوید درگذشت Hedberg گفت: "این روایت را تغییر داد به:" ما باید سیستمیک نژاد پرستی.' آن مقدار زیادی از افسران گارد خاموش چون در حال حاضر ما خود رئیس و خود ما مقامات شهرستان در حال نقاشی ما با گسترده سکته مغزی."

اشمیت گفت: آنها مخالف ایده های در مورد اصلاحات یا تغییرات, اما آنها موافق نیست با اسکناس که به سرعت تصویب در قوه مقننه است.

"ما نیاز به ملاحظه گفتگو در مورد آنچه به نظر می رسد و آن را حق اولین بار," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب