گجرات Rajya سبها نظرسنجی: BJP نشده خریداری شده هر MLA می گوید دولت واحد معاونت

توسط: PTI | احمدآباد | انتشار: 8 ژوئن 2020 10:07:26 pm در مجموع از هشت MLAs از کنگره استعفا از ماه م

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: PTI | احمدآباد | انتشار: 8 ژوئن 2020 10:07:26 pm
rajya sabha elections, Rajya Sabha nominations, Rajya Sabha nominations BJP, Manipur BJP candidate, Rajya Sabha polls BJP candidates, indian express در مجموع از هشت MLAs از کنگره استعفا از ماه مارس زمانی که انتخابات برای چهار تومان کرسی شد اولین بار اعلام کرد و پس از آن به تعویق افتاد و با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس.

در میان استعفا از کنگره MLAs پیش از گجرات Rajya سبها نظر سنجی در ژوئن 19, BJP دولت واحد, معاون رئیس جمهور, IK Jadeja روز دوشنبه در گفت تا به حال نه "خریداری شده" هر گونه مخالفت قانونگذار.

در مجموع از هشت MLAs از کنگره استعفا از ماه مارس زمانی که انتخابات برای چهار تومان کرسی شد اولین بار اعلام کرد و پس از آن به تعویق افتاد و با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس.

"بی جی پی نیست خریداری شده هر MLA. هیچ یک از آنها را باید پیوست BJP پس از استعفا. ما می تواند به توقف قانون گذاران از استعفا. آن را خود به خود تصمیم گیری و BJP باید سرزنش نمی شود برای آن" Jadeja گفت: در یک مجازی کنفرانس مطبوعاتی سازمان به مناسبت اولین سالگرد دوم دوره دولت نارندرا.

در پی استعفای توسط MLAs, دولت, کنگره, رهبران را متهم کرده بود که بی جی پی از غرقه شدن در "پول سیاست و توسل به اسب داد و ستد".

کنگره قدرت در 182-عضو خانه شده است به کاهش 65 در حال حاضر در برابر 103 از BJP.

در حالی که کنگره دارای سابقه shaktisinh می Gohil و Bharatsinh Solanki این BJP دارای سابقه Abhay Bhardwaj, Ramilaben باره و Narhari امین.

Jadeja گفت: BJP اعتماد به نفس بود از سه جایزه از چهار کرسی و آن به این دلیل است که آن را به میدان فرستاد سه نامزد.

به مناسبت اولین سالگرد دومین دوره از مودی دولت Jadeja گفت: BJP Gujarat خواهد سازماندهی مجازی تظاهرات و رویدادهای دیگر در سراسر کشور از طریق ژوئن به برجسته کردن دستاوردهای این مرکز است.

مجازی تظاهرات خواهد بود خطاب توسط حزب رئیس JP Nadda و اتحادیه وزیران Nitin کرد Prakash Javadekar و Dharmendra Pradhan. "بین ماه های ژوئن 15 و 28 BJP کارگران خواهد شد بازدید از غرفه برای توزیع یک کپی از ساعت مودی را نامه ای به هموطنان گفت:" Jadeja.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب