کنگره حفاری از ساعت مودی 2013 جیر در هند-چین: "چرا سربازان هندی خارج شد از زمین خود'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 3:28:04 pm کنگره رئیس سخنگوی Randeep Sur

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 3:28:04 pm
Congress on PM Modi old tweet, India China, Prime Minister Narendra Modi, Modi's tweet on India china, India china border disputes, Galwan faceoff, Xi Jinoing, India news, Indian express کنگره رئیس سخنگوی Randeep Surjewala (L) و نخست وزیر نارندرا. (PTI/فایل)

کنگره چهار شنبه حفر کردن یک صدای جیر جیر از نارندرا نخست وزیر به آمار در Bharatiya Janata Party (BJP) بیش از متارکه از هندی و چینی نیروهای نظامی در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در شرق لاداخ.

به دنبال پاسخ از ساعت مودی که چرا سربازان هندی خارج شد از سرزمین خود, کنگره, رئیس, سخنگوی Randeep Surjewala یادآوری او را از کلمات خود را در سال 2013 در UPA رژیم

"احترام نخست وزیر آیا شما به یاد داشته باشید کلمات خود را? آیا معنی کلمات خود را ، شما به ما بگویید که چرا نیروهای ما در حال جمع از ما زمین ؟ این کشور به دنبال پاسخ" Surjewala توییتی.

در مه 13, 2013, سپس گجرات وزیر مودی بود گفت: "چین خروج نیروهای خود را, اما من تعجب می کنم که چرا نیروهای هند در حال خروج از خاک ؟ چرا ما عقب نشینی?"

پس از مودی جیر مطرح ارشد کنگره رهبر شاشی Tharoor نیز ترجمه مودی پست و پرسید: "من ایستاده با Modiji در این. ساعت باید پاسخ سوال خود را."

روز چهارشنبه کنگره رهبر راهول گاندی خواسته بود دولت چرا status quo ante بود و نه اصرار بر دهلی نو و به همین دلیل حاکمیت ارضی این Galwan ولی پیدا کند ذکر است در این دولت ، "منافع ملی میباشد. دولت هند وظیفه است برای محافظت از آن. پس چرا Status Quo Ante نشده و اصرار داشت ؟ به همین دلیل است که چین مجاز به توجیه قتل 20 غیر مسلح jawans در سرزمین ما? چرا هیچ اشاره ای به حاکمیت ارضی Galwan دره ؟ " او در توییتر.

گاندی مشترک اظهارات را با هندی و چینی وزارتخانه های خارجه پس از مذاکرات بین وزیر امور خارجه چین وانگ یی و ملی هند, مشاور امنیت agnew. او همچنین مشخص شده که چگونه وزارت امور خارجه جمهوری مردم چین در بیانیه خود ساخته اشاره Galwan دره اما هند در امور خارجی وزارت به انجام این کار نیست.

کنگره شده است سوال مودی دولت در موضع بین هند و چین تا کنون پس از 20 سربازان هندی کشته شدند در درگیری با نیروهای نظامی در Galwan ولی در ماه گذشته.

روز شنبه, راهول گاندی گفته بود میهنی Ladakhis در حال بالا بردن صدای خود را در برابر چینی نفوذ و از دولت خواسته به گوش دادن به آنها تصریح می کند که نادیده گرفتن هشدار خود را هزینه هند از صمیم قلب.

گاندی همچنین یک گزارش که نشان داد برخی از Ladakhis وی از سوی مامورین که چینی شده اند و اشغال سرزمین های هندی در Ladakh. "وطن پرست Ladakhis در حال بالا بردن صدای خود را در برابر چینی نفوذ. آنها فریاد هشدار دهنده است. نادیده گرفتن هشدار خود را هزینه هند صمیم قلب" سابق کنگره رئیس جمهور در توئیتر خود نوشت. "هند به خاطر لطفا گوش دادن به آنها," او گفت:.

بیرون آمدن در حمایت از راهول گاندی وزیر Amarinder سینگ در روز سه شنبه در زمان قوی استثنا به BJP جمهور JP Nadda حمله Rahul بیش هند و چین بست مسئله و سطل آشغال آن به عنوان یک بی پروایی نشان دادن تلاش برای منحرف کردن توجه عمومی از دولت هند را شکست در Galwan دره.

"Rahul تا به حال بحث شده است چین موضوع را با من برای مدت زمان طولانی شده بود و نگران این موضوع حتی در حالی که دولت مرکزی بود به شدت انکار هر گونه ایستادگی کردن در Galwan," Amarinder سینگ گفت.

BJP جمهور JP Nadda را متهم کرده بود که Rahul از demoralising ملت و سوال جوانی از نیروهای مسلح ما.

در میان گزارش هایی که از هند و چین نیروهای خود را شروع کرده اند در حال حرکت به عقب در PP14 در Galwan منطقه در اولین نشانه از عدم مشارکت بین دو طرف کنگره دوشنبه نخست وزیر نارندرا مودی به عذر خواهی به کشور خود را زودتر بیانیه ای که نه هر کسی نفوذ به سرزمین های هندی و نه کسی دستگیر هر نظامی پست.

همچنین طبق اطلاعات تا به حال یک روز پس از آنها نقل مکان کرد بازگشت از گشت نقطه 14 (PP14) در Galwan دره چینی و هندی نیروهای شروع کرده اند به پله در PP15 و PP17A (Gogra) در چشمه های آب گرم بخش لاداخ به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش تنش در امتداد خط کنترل واقعی. منابع ارشد در ارتش گفت: چین از بین بردن ساختار آن و حرکت نیروهای نظامی در این دو مکان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن