بدمینتون | بازیکنان باید بسیار محتاط: Axelsen

ویکتور Axelsen برنده این سال را به همه انگلستان عنوان در ماه مارس فقط قبل از همه گیر رانده مستندات متوقف شده د

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

ویکتور Axelsen برنده این سال را به همه انگلستان عنوان در ماه مارس فقط قبل از همه گیر رانده مستندات متوقف شده در دادگاه است. بدیهی است که او تا به حال نه وقت و نه فرصت برای جشن پیروزی به راه او می خواست.

واقعا خاص

"آن را هر چیزی دور از من پیروزی است. آن را واقعا خاص به تمام انگلستان پیروزی در CV" می آید پاسخ از قهرمان سابق جهان و جهان 1 شماره.

بر خلاف هند بازیکنان این دراز و باریک مرد در دادگاه به آماده شدن برای حوادث اعلام کرد برای سال.

در بازگشت خود را به دادگاه پس از مجبور lay-off, Axelsen گفت: اخبار کانال WION "من واقعا خوشحال به پشت در دادگاه است. ما خوش شانس در دانمارک که وضعیت بهبود قابل ملاحظه ای پس از بازگشت ما به عمل است.

"ما در حال بازگشت به دریچه گاز کامل نشده است و تنها تعداد محدودی از بازیکنان هستند. آن را قطعا بهتر از هیچ چیز است."

سود سال

در سال 2017 قهرمان جهان و برتر بازیکن که سال است که در حال حاضر در رتبه چهارم است. بازگشت از یک مصدومیت بازیهای المپیک ریو مدال برنز را به خوبی در این سال برنده دو عنوان از سه فینال.

صحبت کردن در مورد بسته بندی BWF تقویم و چگونه او برنامه ریزی شده به بازی Axelsen گفت: "این بسیار بلند پروازانه طرح 22 مسابقات برنامه ریزی شده در یک زمان کوتاه است. بازیکنان باید بسیار محتاط پس خطر آسیب بالا خواهد بود.

"من امیدوارم که بازیکنان با قرار دادن مقدار زیادی از فکر قبل از برنامه ریزی برنامه خود را به دلیل بازی بیش از حد بسیاری از back-to-back مسابقات است واقعا دشوار در بدن است. من نمی دانم چه چیزی درست به انجام است اما باید بسیار مراقب باشید."

Axelsen نمی بینم این امکان را برای بازیکنان به انجام دو هفته قرنطینه پس از ورود به مسابقات.

محدودیت

"امیدوارم سپتامبر برخی از مسافرت های بین المللی محدودیت خواهد بود و آرام. اگر که نیست مورد و سپس آن را می شود بسیار دشوار است برای بازیکنان به سفر برای حوادث در سراسر جهان است.

"ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد, من فقط نگه داشتن انگشتان من عبور," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن