شهردار رنگ گریم عکس های مالی برای دلوت با توجه به همه گیر

رکود را به یک شماره حساب از جمله شهر صندوق به طور کلی است که انتظار می رود به تجربه 6 درصد به 8 درصد کاهش در د

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

رکود را به یک شماره حساب از جمله شهر صندوق به طور کلی است که انتظار می رود به تجربه 6 درصد به 8 درصد کاهش در درآمد و یا کمبود 5.6 میلیون دلار 7.4 میلیون.

گردشگری مجموعه های مالیاتی و انتظار می رود به ضربه می شود حتی سخت تر که با هدف مالیات بر فروش تولید تنها حدود نیمی از این مبلغ 12 میلیون در ابتدا پیش بینی شده است. لارسون گفت: بسیاری از سازمان ها که پیش بینی کرده بود دریافت گردشگری مالیاتی پشتیبانی را ببینید که قطع کمک های مالی بسیار کوتاه است. او اشاره کرد که بسیاری از گردشگری دلار مالیات نیاز مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش بدهی های موجود تعهدات.

لارسون گفت: آب و برق انتظار می رود درآمد بود و همچنین با مصرف پایین حدود 6% یا 5.3 میلیون دلار تا حدودی به دلیل COVID-19 slowdowns و خاموش شدن ناگهانی از جمله Verso کارخانه کاغذ و عار هواپیما تعمیر تاسیسات.

این شهر در حال حاضر ساخته شده و تعدادی از تنظیمات از جمله تصویب استخدام یخ است که ذخیره آن حدود 1.5 میلیون موقت و فصلی اخراج خواهد کرد که کاهش هزینه های $1.1 میلیون full-زمان اخراج به trim $500,000 بالقوه و چانه زنی واحد امتیازاتی است که می تواند ذخیره 1.2 میلیون دلار.

لارسون گفت: این شهرستان همچنین واجد شرایط برای دریافت بازپرداخت برای حدود 6.5 میلیون نفر در COVID-19 هزینه های آن را متحمل خواهد شد اما کسانی که فدرال و بودجه دولت نشده اند منتشر شده توسط مینه سوتا قوه مقننه. او ابراز اطمینان کرد که این پشتیبانی در دسترس خواهد بود به هر فدرال دلار پرداخت نمی, تا پایان سال نیاز به بازگشت.

"که قصد ندارم به اتفاق می افتد. اما گفت: ما نیاز به پول دیروز," او گفت:.

لارسون گفت: این شهرستان است که به دنبال به فروش ممکن است از برخی از دارایی های خود از جمله ملک و اقلام با ارزش مانند یک جفت از تیفانی پنجره در اختیار داشتن آن.

حتی پس از, او پیش بینی کرد که شهر نیاز به شیب به ذخایر خود را به آن را از طریق 2020 و 2021.

این شهرستان دارای حدود 13 میلیون دلار در ذخایر اما برخی از, است که در قالب خطوط اعتباری که تمدید شده است به روح کوه, دریاچه سوپریور, باغ وحش و شهرداری زمین های گلف. در لارسون گفت: این شهرستان دارای دسترسی به $10.1 میلیون و مشترک خود فکر کردم که 4 میلیون دلار از این مبلغ می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ساحل تا کمبود بودجه.

لارسون مشترک نظر خود را با نمایندگان شهرستان دوشنبه شب که: "هیچ راهی وجود دارد ما با این بودجه شکاف بدون رفتن به ذخایر ما."

Wayne Parson, Duluth, رئیس امور مالی گفت: نقشه کشی پایین شهر ذخایر $4 میلیون باید بدون تاثیر نامطلوب بر این شهر رتبه بندی اوراق قرضه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن