Jharkhand دولت راه اندازی سه طرح برای افزایش اشتغال روستایی

نوشته شده توسط Abhishek Angad | رانچی | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:32:02 am من لاخ خانواده

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Abhishek Angad | رانچی | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:32:02 am
Coronavirus outbreak, india lockdown, Rabi harvest, social distancing, lucknow news, indian express news من لاخ خانواده ها داده می شود نزدیک به 100 تحمل میوه گیاهان اولیه کشت و زرع تعمیر و نگهداری زمین و کار ايجاد شود تا از طریق MNREGA. (فایل)

این Jharkhand دولت روز دوشنبه راه اندازی سه طرح تحت برنامه ملی راه سازی روستایی تضمین اشتغال عمل در تلاش برای "احیای اقتصاد روستایی" تحت تاثیر مستند در نظر COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از 9 لاخ مردم از دولت هستند رشته در نقاط مختلف کشور به دلیل مستند و منابع در دولت می گویند بیش از 6 لاخ مردم را به آمدن به زودی.

سه طرح راه اندازی در روز دوشنبه بودند Birsa Harit گرم Yojana روستایی مزارع Neelambar Pitambar جال Sammridhi Yojana برای حفاظت از آب و Poto هو Khel, Vikas طرح برای ساخت زمین های بازی.

تحت Birsa Harit گرم Yojana بیش از دو لاخ هکتار از زمین استفاده خواهد شد برای احیای جنگل. پنج لاخ خانواده ها داده می شود نزدیک به 100 تحمل میوه گیاهان اولیه کشت و زرع تعمیر و نگهداری زمین و کار ايجاد شود تا از طریق MNREGA. هر خانواده برآورد شده است برای دریافت درآمد سالانه 50,000 تومان سالانه از تولید سال سوم به بعد.

تحت جال Sammridhi Yojna آب واحدهای ذخیره سازی ساخته خواهد شد برای ذخیره آب باران و فراری زمین آب است. این طرح را در درجه اول به اجرا در Palamu بخش که چهره خشکسالی شدید.

در زیر زمین طرح دولت با هدف توسعه 5,000 زمینه با حداقل یک در یک Panchayat. در اطراف وجود دارد 4,300 panchayats در دولت است.

توسعه روستایی بخش اصلی, منشی, Avinash کومار گفت: اقتصاد روستایی آمار است و دولت باید برای ایجاد فرصت های شغلی برای کسانی که در بازگشت از کشورهای دیگر. "در Birsa Harit گرم Yojna تومان 660 کرور صرف خواهد شد در یک سال, در, که, 520 تومان کرور روپیه خواهد بود که تنها دستمزد جزء منجر به ایجاد اشتغال از 270 لاخ فرد روز و دارایی در 2,20,000 هکتار است. تحت جال Yojna تومان 1,200 کرور صرف خواهد شد با 90% بودن دستمزد جزء. برای زمین های بازی ما را توسعه 1,000 در یک سال تولید اشتغال 850 لاخ فرد روز," او گفت:.

صحبت در مورد طرح وزیر David Soren گفت: تمرکز خود را خواهد شد در اجرای مناسب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب