کلاس های مجازی شروع 43 لاخ دانش آموزان در کرالا

کوچی | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 5:56:39 pm هر چند مدارس باقی خواهد ماند و خارج از محدوده به آ

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
کوچی | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 5:56:39 pm
Kerala academic session, Kerala online class, kerala virtual classes, Kerala lockdown, kerala school, college closed, india lockdown, coronavirus, indian express هر چند مدارس باقی خواهد ماند و خارج از محدوده به آنها کلاس های مجازی از طریق تلویزیون و اینترنت از روز دوشنبه شروع برای بیش از 43 لاخ دانش آموزان در دولت و با کمک مدارس در کرالا است. (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar/بازنمودی)

هر سال در ماه ژوئن 1 ویژه به Keralites به دو دلیل: شروع جلسه آموزشی برای دانش آموزان و شروع سالانه موسمی جنوب غربی. در حالی که موسمی قطعا گیر به وعده خود دانش آموزان در این سال با توجه به کروناویروس مستند را محدود باقی می ماند در خانه های خود. اما این بدان معنا نیست که آنها را محروم از آموزش و پرورش خود را. هر چند مدارس باقی خواهد ماند و خارج از محدوده به آنها کلاس های مجازی از طریق تلویزیون و اینترنت از روز دوشنبه شروع برای بیش از 43 لاخ دانش آموزان در دولت و با کمک مدارس در کرالا است.

به دستور آموزش و پرورش عمومی وزارت کرالا زیرساخت ها و فن آوری آموزش و پرورش (بادبادک) در رابطه با Samagra Shiksha کرالا (SSK) و وزارت امور خارجه شورای تحقیقات آموزشی و آموزش (SCERT) است مرتب ماژول است که طیف وسیعی از 30 دقیقه تا دو ساعت برای دانش آموزان از کلاس ها از 1 تا 12 به جز کسانی که از کلاس 11. این ماژول با عنوان اولین بل در حال برنامه تلویزیونی از طریق بادبادک-Victers کانال از 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر در روزهای هفته و پس از آن به اشتراک گذاشته شده به صورت دیجیتالی از طریق Victers سایت و سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook و youTube. وجود خواهد داشت یک re-برنامه تلویزیونی از این جلسات در شب و در تعطیلات آخر هفته. دقیق زمان-جدول برای هر کلاس مشخص کردن موضوع به اشتراک گذاشته خواهد شد در پیش است. کانال تلویزیونی موجود در عمده کابل و شبکه های DTH.

مجازی آموزش جلسات در حال انجام بر اساس یک آزمایش برای اولین بار در هفته برای ارزیابی پاسخ از دانش آموزان و همچنین به عنوان پدر و مادر به فن آوری های جدید.

کلاس های آنلاین نه یک جایگزین برای مطالعات است که باید به طور طبیعی اتفاق در کلاس های درس. اما این بار باید مولد مورد استفاده برای آموزش و پرورش از دانش آموزان یک دایره از عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت.

این گروه گفت که برای دانش آموزانی که خانواده ها اصلا تلویزیون های هوشمند و یا یک اتصال به اینترنت فرصت های برای مشاهده این کلاس باید در دسترس ساخته شده. کلاس-معلم باید با تعامل دانشجو و ترتیب جایگزین مکانیزم برای دانش آموزان برای به دست آوردن دسترسی به کلاس. پس از جلسات برای هر درجه از محدوده 30 دقیقه به دو ساعت ترتیبات ساخته شده می تواند برای دانش آموزان برای به دست آوردن دسترسی به چنین کلاس از طریق اینترنت. به چنین arragements بسته به شرایط منطقه و آسایش دانشجو به روش های مختلف می توان دنبال کرد. Arragements می توان در خانه یک همسایه همکلاسی یک Akshaya مرکز و یا کتابخانه های عمومی کافی اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

بعد از هر کلاس معلم باید در تعامل با دانشجو از طریق رسانه های اجتماعی و یا تلفن در مورد کلاس و آنچه که او/او آموخته از آن و ایجاد انگیزه در آنها برای حضور در این کلاس است.

"نه تنها دانشجویی که ممکن است به یک تلویزیون هوشمند یا اینترنت باید محروم از فرصت های آموزشی. کلاس معلمان باید در تعامل با دانش آموزان قبل از دست به درک محدودیت های او/او ممکن است به صورت" دولت در بیانیه خوانده شده است.

یک بررسی انجام شده توسط عمومی وزارت آموزش و پرورش در, ممکن است در میان 43.76 لاخ دانش آموزان در دولت و با کمک مدارس یافت می شود که نزدیک به 6 درصد از آنها تا به حال هیچ دسترسی به تلویزیون و کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند با اینترنت. در تعداد مطلق این به مبلغ 2.6 لاخ دانش آموزان است. این منطقه با حداکثر تعداد این دانش آموزان بود Wayanad, همچنین خانه به زیادی جمعیت قبیله ای. در Wayanad, 21,653 دانش آموزان و یا 15 درصد از دانش آموزان در این منطقه تا به حال هیچ دسترسی به تلویزیون و کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند است. بر اساس بازخورد از بررسی برنامه های دولت برای استفاده از زیرساخت های ساخته شده در فن آوری بالا در مدارس از جمله تلویزیون و پروژکتور برای این دانش آموزان است.

یک مقام عالیرتبه Samagra Shiksha کرالا اذعان کرد که چنین مشکلاتی وجود داشته است به ویژه در میان قبایل hamlets در Wayanad. او اضافه کرد که جایگزین امکانات برای مشاهده کلاس ها از طریق VICTERS هستند که به طور همزمان ساخته شده در 'pratibha kendras' و باشگاه های اجتماعی فاصله هنجارها در محل برای دانش آموزانی که بدون تکنولوژی مدرن امکانات در صفحه اصلی. SSK داوطلبان معلمان و محلی اعضای بدن در حال هماهنگی اقدامات برای ایجاد ترتیبات.

"از طریق این هفته ما را توجه داشته باشید از این شکایت آمده است که در, و اقدامات اصلاحی," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن