مشخصات فنی و امکانات هایما اس 7 توربو S7

به همین برهان چهره کلی همین خودرو شباهت فراوان متعددی به ماشینهای آلمانی دارااست و به خصوص از نمای جانبی می‌تو

توسط NEWSMINERAL در 13 آذر 1401
به همین برهان چهره کلی همین خودرو شباهت فراوان متعددی به ماشینهای آلمانی دارااست و به خصوص از نمای جانبی می‌توان خطوط مشابهی کلیدی کراس‌اوورهای فولکس واگن را در این خودرو بازدید کرد. یک عدد از اهمیت ترین دلایلی که ممکن می باشد دارندگان ماشین های هایما را حتی از مراجعه سالانه یک بار به تعمیرکار جهت دیتیلینگ خودروی خود منع نماید، نگرانی بابت هزینه ای میباشد که ملزم به پرداخت آن خواهند بود. در کل همین که سالی یک توشه به دیتیلینگ خودروی خویش نیاز داشته باشید یا چندین بار، همه این ها به حالت استفاده شما از خودروی هایما و میزان حفظ های شما بستگی خواهد داشت. اما به طور معمول سالی یک الی دوبار خوب تر است جهت انجام همین سرویس به تعمیرگاهی دارای بروید. بیشتر اوقات ادله و منشا اینگونه صداهای مزاحم جنس بد و پلاستیکی قطعات، کمبود عایق بندی مناسب، عدم کارگزاشتن دقیق، باز و بست غیراصولی قطعات به جهت کارگزاشتن باند، مانیتور، سنسور دنده عقب و دیگر قطعات مازاد است. وجود دست اندازها در جاده ها هم بر عمده شدن صداهای مزاحم در خودرو مزید بر علت می شوند. دسته‌بندی نشده سقف توان موتور همین اتومبیل ۱۷۴ اسب بخار و سقف گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن‌متر است. شتاب صفر تا صد هایما که اتاقی ریز و سواری نه‌چندان نرمی دارد، ۱۰.۵ ثانیه، بیشینه شتاب آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است. همین خودروسازان با در لحاظ گرفتن علایق و نیازهای مختلف مردمان شروع به طراحی و ایجاد محصولات خویش می نمایند تا بتوانند قشر بزرگ تری از مردمان را به سمت خرید کردن محصولات خود جلب نمایند. کمپانی خودروسازی هایما هم یکی از این شرکت های خودروسازی هست که تاکنون توانسته دو مثال از محصولاتش را در کشور‌ایران بفروش برساند و همینطور به عنوان یک برند تازه تاسیس در ایران توانسته فروش نسبتا مهربانی از محصولاتش را به ثبت برساند. هایما S5 دو‌مین خودروی همین شرکت است که وارد بازارهای داخلی شده هست و از فرم و طراحی تماما متمایز نسبت به ماشین های هم رقیبانش بهره می موفقیت و اثری از کپی‌کاری در آن دیده نمی‌شود.

قیمت روز ماشینهای ایران ماشین و سایپا امروز 25 آبان ۱۴۰۱ به روز شد

ریل باربند و اسپویلر عقب، ملازم با آنتن کوسه‌ای، دیگر نکات مثبت در طراحی این بخش هستند. اگر به‌مشخصات فنی اتومبیل های چینی که طی سال‌های اخیر وارد بازار کشورمان شده‌اند دقت کنیم، درمی‌یابیم که وجه مشترک آن ها استفاده از پیشرانه‌های 1.5 لیتری توربوشارژ هست که سبب می‌شود همین محصولات توانایی‌های حرکتی مشابهی نسبت به‌یکدیگر داشته باشند. خوشبختانه یک عدد از مزایای هایما S7 توربو در این حوزه، قوای فنی گوناگون و قدرتمند آن می باشد که این اتومبیل را نسبت به‌رقبایش مختلفی جلوه می‌دهد. هایما 8S در کنار هایما 7X و هایما 6P یکی از از سه محصول تازه مارک هایما به جهت بازار جمهوری اسلامی ایران است. خبر‌ها عرضه همین سه فرآورده در نصفه دوم سال 1400 منتشر شد و اتومبیل های هایما 8S و هایما 7X در نمایشگاه اتومبیل تهران 1401 حاضر شدند تا مهر تأییدی بر آغاز به دور تازه همکاری‌های هایما اخبار حوادث ایران و جمهوری اسلامی ایران اتومبیل باشند. متقاضیان طرح فروش فارغ از قرعه کشی درحالی همین رقم را به حساب ایرانخودرو واریز کردند که هایما S5 مانند اکثر اوقات نوع های مونتاژی اختلاف ارزش چشمگیری اصلی سوله ندارد و ممکن می باشد فروشنده هایی را پیدا کنیم که در ازای حدود 800 میلیون تومان به جهت گونه های ...
  • دکمه‌های بالابر هر چهار شیشه در سمت راست ترمز دستی قرار گرفته‌اند که حساس توجه به برجسته‌بودن شصتی‌ها ممکن می باشد در شکل بازخورد بی‌اختیار دست چپ سرنشین جلو یا حتی قرار گرفتن یک کیسه مشما مملو از خریدهای روزانه، شیشه‌ها تحت روند!
  • خودروی هایما S7 تبدیل به دو خودروی دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ که قبلا از روش پیام کوتاه اطلاع رسانی شده است شکل می گیرد و خودروی هایما S5 تبدیل به دو خودروی پارس تیو5 و پارس اتوماتیک تویو5 خواهد شد».
  • به طور کلی هایما S7 توربو خیر تنها نتوانسته از تمام اقتدار موتور به کار گیری کند، بلکه در ردوبدل دنده در سرعت های بالا و سبقت گیری هم ضعیف است.
  • البته کارشناسان معتقدند که اکثر خودروهای پرتیراژ خودروسازان زیان‌ده هستند.
  • شتاب صفر تا صد کیلومتر همین نوع 8 ثانیه اعلام شده است که آن را در زمینه ی بهترین ها در کلاس خویش قرار می دهد.
مجموعه گیربکس آپ همین اطمینان را به شما می دهد که اهمیت تکیه بر سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر گیربکس هایما شما را حساس کمترین هزینه و بهترین کیفیت مثل یک گیربکس نو به شما تحویل خواهد داد. گیربکس ماشین های چینی نیاز به مهارت خاصی دارااست که ما اهمیت کادری کارآزموده در این راستا توانسته ایم جایگاه ویزه ای کسب کنیم. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس هایما خویش اساسی شماره های موجود در کاغذ تماس حاصل فرمایید. کمپانی خودرو سازی هایما در ژانویه سال 1992 و کلیدی نام هاینان مزدا ( بعدها اهمیت به کار گیری از حروف ابتدایی هاینان و مزدا نامش به هایما تغییر‌و تحول کرد ) اساسی هدف تولید خودروهای مزدا و فروش انها در چین دارای همکاری دولت استانی هاینان و مزدا تاسیس شد.

نمونه ثبت توصیه اینترنتی پیش فروش یکساله پژو 207

کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به گروه مراجعه کنن و فارغ از پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود با خبر شوند. چرا گیربکس اتومات خودرو من در شرایط پارکینگ یا p باقی مانده هست ؟اولین احتمال در این موقعیت خالی شدن باتری خودرو شما میتواند باشد و یا ممکن هست در سلکتور و استاپ ذیل پدال خرابی تماشا شده باشد و سریعا بایستی از بین بردن شود . سایت نبض بورس از تکثیر نظرات حاوی توهین و افترا و متن شده کلیدی حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. واجب به ذکر است هایما S5 نو در کنار تغییرات ذکر شده، از لحاظ ظاهری صرفا یک تفاوت با مثال فعلی دارد. همین تفاوت ظاهری، استعمال از کلیپر های ترمز سرخ رنگ در دل حلقه های ۱۷ اینچ خودرو است. در مجموع، دارای توجه به چینی بودن هایما S5 و بازه‌ی قیمتی که امیدواریم اقتصادی باشد، می‌توان دارای دیدی خوش‌بینانه به طراحی همین ماشین نمره‌ی قبولی داد. بعدها S5 شامل ارتفاع ۴۳۵۸ میلی‌متر حیاتی عرض ۱۸۲۳ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۶۳۰ میلی‌متر میباشد که اهمیت فاصله محورهای ۲۶۳۰ میلی‌متر ارئه می‌شود. خوشبختانه هایما در مراحل توسعه گونه S7 از همکاری‌های نزدیک خود حیاتی مزدا بهره برده و محصولی خوشگل را روانه بازار کرده میباشد که تمام قطعات ظاهری آن با یکدیگر همخوانی دارا هستند و می‌توان گفت که زیبایی ظاهری یکی از مزایای هایما S7 توربو محسوب می‌شود. پیشرانه درنظرگرفته‌شده برای نسخه توربوشارژ S7 از جور 1.8 لیتری توربوشارژ است که حداکثر 170 اسب‌بخار توان و 230 نیوتون‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. تولید هایما S7 توربو به‌عنوان ورژن ارتقایافته و جایگزین هایما S7 بی آلایش از سال 1396 شروع شد و حساس وجود کلیه مشکلات، این خودرو در تیراژی محدود کماکان ایجاد می‌شود.

اخبار خودرو

لرزش موتور خودرو زمان حرکت اولیه درود به تمامی زمانی ماشین روشن می کنم و میزنم دنده یکو میخوام رویکرد بیوفتم باطن موتور خودرو یه لرزش زیاد... ارسال باتری به تمام فروش اسباب و اثاث یدکی هایما نقاط شهر تهران نظیر تسلیحات، تهران پارس، دردشت، هفت حوض و … به شکل بدون‌پول انجام می شود. اطلاعات و آموزش‌های منتشر شده باید به وسیله متخصص بررسی و انجام شوند. با ورود به داخل کابین هایما S5 ، طراحی داخلی متفاوت همین کراس اوور چینی نظر ما را به خویش جلب می‌کند. طراحی مورب دریچه‌های تهویه و در موازات آن‌ها سوییچ های متفاوت بر روی کنسول میانی، نمای مختلفی را در هایما اس 5 تولید کرده است. یکی از ایرادات این سبک طراحی این می باشد که دسترسی به نمایشگر 7 اینچی آن حساس اعتنا به محل قرار گرفتنش در بالای داشبورد، چندان سهل وآسان نیست. تا کنون هایما S7 در دو نسخه ۲۰۰۰ سی سی و ۱۸۰۰ سی سی توربوشارژ به بازار عرضه شده اند. در فیس‌لیفت 2013 چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره، سپرها و داشبورد همگی تازه بودند و به این عامل هایما نامش را از 7 به S7 تغییر داد. مهدی جان اگه غلط نکنم همین مدله توربو حدود یک ساله که داره ایجاد میشه.اگه تو همین مدت عیبی پیدا میکرد باید تعمیر کارای کمپانی آگاه میشدن.ماشین ۳سال نیز گارانتی داره.به حیث سواری و اقتدار و عجله و جاداری و فیس حرف نخستین رو میزنه.البته به حیث من. وارد کابین هایما S7 که می‌شوید شاید در نگاه اولیه آن را جزء معایب هایما S7 ندانید.

درخواست میرسلیم از دستگاه قضا؛ حیاتی نفوذ اسرائیل در واردات موز عکس العمل شود

دو سوله دیگر هایما در هایکو و ژنگژو در استان هاینان قرار دارند و هرمورد ظرفیت ایجاد ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو را دارند. هایما اس 7در رابطه با ویژگی‌های فنی خودروی هایما اس 7 باید گفت که این ماشین یک عدد از بهترین پیشرانه‌های ممکن را در اختیار داراست و برخورداری از قدرت 170 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور، از دیگر ویژگی‌هایی به‌حساب می‌آیند که می‌توان به جهت هایما اس در نظر داشت. این اتومبیل علاوه بر پیشرانه‌ی کار کشته خود، از یک جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک برخوردار می باشد که باعث می گردد این اتومبیل در نظر افراد، یک خودروی حرفه‌ای به لحاظ رسد. در صورتی که بخواهیم وزن هایما S7 را سوای سرنشینان و تجهیزات مازاد در حیث بگیریم وزن همین اتومبیل نهایتا 1.5 بدن هست که مهم اعتنا به همین موضوع خرید کردن نسخه توربو شارژ این اتومبیل فراوان منطقی تر بنظر میرسد. در صورتی که تاخیری در بده بستان دنده صورت گرفت، به احتمال بسیار ایراد از نشتی روغن گیربکس میباشد. از گزاره مواردی که میتواند منجر تقه زدن گیربکس شود، وجود اختلال برقی در گیربکس، پایین بودن فشار روغن که ناشی از ساعتی گیربکس میباشد و یا این که خرابی و ترکیدگی در گونه موتور های گیربکس است. شنیدن صدای وزوز از گیربکس میتواند نشان از این باشد که چرخ دنده های گیربکس خراب شده یا اینکه موتور یاتاقان زده باشد. در همین رخ خوبتر میباشد ماشین را حرکت نداده و اساسی یدک کش به تعمیرگاه بیاورید. گیربکس های دستی همانطور که از نامشان پیداست برای تعویض دنده، راننده اتومبیل بایستی به صورت دستی مبادرت کند. هایما S7 یکی از پر فروش‌ترین کراس اوورهای کشور‌ایران می باشد آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا باشد. آغاز تحریم‌ها که خروج اکثری از خودروسازان مطرح را از جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت، مشکلاتی در تامین قطعات به جهت خودروسازان را نیز اهمیت خویش به صنعت خودروسازی کشور‌ایران آورده بود و هم اکنون بعد از حدود یک سال از تاخیرهای تحویل هایما، ایران اتومبیل به طور رسمی ایجاد همین ماشین را متوقف کرد. هایما ۸S در بازار چین چیزی حدود ۱۴ تا ۲۰ هزار دلار (بسته به تراز امکانات و گونه جعبه‌دنده) قیمت‌گذاری شده است. از آنجا که مثال اتوماتیک این اتومبیل به احتمال قدرتمند ملازم اهمیت امکانات میانگین رو به بالا وارد بازار ما خواهد شد، می‌توان عاقبت گرفت هایما ۸ اس مهم قیمتی نزدیک به یک میلیارد تومان در اختیار مشتریان اهل ایران قرار خواهد گرفت. هایما اس ۸ اتوماتیک حدود ۱۵۶۰ کیلوگرم وزن دارااست و میانگین مصرف سوخت آن نیز نزدیک به ۷ لیتر در ۱۰۰ km اعلام شده است، که بازهم در ایران به دور از دسترس به نظر می رسد.

بررسی تخصصی ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت مدل 98

خودروهای مونتاژ شده به شکل مقطعی وارد کشور و بازار می شوند و ممکن میباشد نسل نو و یا این که قطعات یدکی انها از سوی شرکت تولید کننده به دست خودروسازان داخلی با تاخیر و یا این که ابدا نرسد به این برهان محصولاتی که در بازار این جور مشکلات را ندارند از فروش بهتری در بازار برخوردارند. S5 هم مهم توجه به طراحی اختصاصی به فرد و سیستم ها و امکانات لطف که در ان به کار گیری شده گزینه لطف برای علاقه مندان به ماشینهای کراس اوور می باشد و همینطور توربوشارژ بودن پیشرانه ان منجر جلب دقت این ماشین در میان طرفداران همین سبک می شود. برای یک خودروسازی که سوابق کار نسبتا کمتری در مقایسه دارای دیگر خودروسازان چینی که در بازار کشور ایران دارند تولید چنین محصولاتی مثل هایما S5 و S7 می تواند در اینده کلیدی عرضه نسل جدیدتر همین خودروها به یک عدد از رقبای سرسخت این خودروسازان پهناور چینی تبدیل شود. همین خودرو که از مونتاژی‌های تازه کشور ایران اتومبیل است، به نوعی نقش فیس‌لیفت هایما S7 توربو را بازی می‌کند. هر چند تغییرات آن صرفا در طراحی بدنه و کابین اعمال شده و در بخش فنی کاملا شبیه نسخه‌ گذشته ارائه می‌شود.

دانلود نصیب 11 آنتن (قسمت ۱۱) دانلود نصیب یازدهم سریال آنتن تمام دارای حجم رایگان

به گزارش بازارخودرو، تصویب اسم هایما اس۷ و اس۵ که قرار بود در طرح فروش فوری نقدی کشور ایران خودرو، از روز روز شنبه 29 مرداد شروع شود لغو شد. پیشرانه هایما 8 اس حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور ایجاد می نماید که روی صفحه به جهت یک کراس‌اوور 1.5 تنی مطلوب به حیث می‌رسند. این اتومبیل فقط حیاتی گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد و همان‌طور که انتظار داریم، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد؛ بنابراین نمی‌توان انتظار آفرود از کراس‌اوور هایما داشت. هایما 8S برای اول توشه در سال 2019 معرفی شد و پس از سه سال تأخیر، درحال حاضر وارد بازار ایران شده است. درصورتیکه ماشین های قبلی همین برند نظیر هایما S7 یا این که هایما S5 را به خاطر داشته باشید، متوجه تفاوت نام‌گذاری همین خودروها اساسی کالا نو کشور‌ایران اتومبیل به این معنی که هایما 8S شده‌اید. در حقیقت هایما 8S به تیتر پرچمدار محصولات همین برند، از الگوی تازه نام‌گذاری بهره می برد که پس از آن خودروهایی همچون هایما 7X نیز از آن پیروی کردند. با دقت به مصرف سوخت بالا موتور ۲۰۰۰ سی سی این هایما، فرمان توقف تولید آن در سال ۱۳۹۷ توسط سازمان ملی استاندارد جمهوری اسلامی ایران صادر گردید. چندین توشه بخاطر عمل اهمیت مانیتور که خیلی جاش بده و رو داشبورده ، داشتم تصادف می کردم. کروزش از عمل می افتاد و می بایست خودرو و خاموش می کردم که مجدد کروزش عمل کنه. خودرو بروز و ارزنده نسبت به قیمت.ایمنی دوچندان بالا .طراحی مدرن و بروز .آپشن های بسیار و مطلوب .پشتیبانی ایرانحودرو .گارانتی ۵ ساله موتور و گیربکس و ۳ ساله تمام خودرو . مطابق اعلام مجموعه صنعتی ایران‌خودرو، در در بین خودروهای اهمیت ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، هایما S۷ پلاس، فقط اتومبیل در رده کیفی ماشین های چهار ستاره قرار دارد. موضوع دیگر که مضاعف اساسی است ردوبدل به موقع روغن گیربکس هایما s7 خودرو شما می باشد .

استعلام خلافی خودرو

زیر کاپوت هایما S7 یک موتور تنفس طبیعی 2 لیتری 4 سیلندر قرار گرفته که اساسی 16 سوپاپ و سیستم زمانبندی متغیر آنان کار کشته هست 148 اسب بخار نیرو در 6000 به دور در دقیقه و 180 نیوتن متر گشتاور در بدور 4500 ساخت نماید. خوب مسلماً این میزان نیرو برای این هیکل 1.5 تنی (وزن دقیق 1510 کیلوگرم بدون در حیث گرفتن سرنشینان) و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک نوید بخش عجله مناسبی نخواهد بود! ولی گیربکس اتوماتیک هایما تولید شرکت POWERTECH کره ی جنوبی هست و این ماشین با گیربکس 5 دنده دستی نیز عرضه می شود البته به هر حال با این مشخصات روی صفحه نباید از S7 انتظار معجزه داشته باشیم. در گزینه مصرف سوخت تولید کننده عدد 8.8 لیتر به ازای صد km پیمایش در وضعیت ترکیبی را به جهت نمونه ی اتومات (دنده ای 8.1 لیتر) اعلام نموده که نشان میدهد پیشرانه ی تنفس طبیعی یورو 4 همین اتومبیل قادر می باشد علیرغم وزن بالا و گیرباکس اتوماتیک S7، جلوی شکمش را بگیرد. از طرفی به برهان موج مضاعف زیادی از ماشینهای چینی که در فواصل هنگامی نزدیک وارد بازار می شوند، امید به ایجاد مجدد گونه های قبلی اندک شده و ضعف خدمات پس از فروش بیشتر می شود. ایجاد محدود هایما S7 توربو سبب ساز شده تا قطعات یدکی این خودرو کاهش وجود داشته باشد و همینطور به علت عرضه محدود و ورود اتومبیل های جدید چینی، به ندرت تعمیرکار ماهر به جهت این شاسی بلند چینی وجود دارد. همانطور که در مطالب گذشته در مورد پیشینه شرکت خودروسازی هایما گفتیم، این شرکت در نخست شریک تجاری مزدا بود و بعد ها شرکت فاو سهام مزدا را خریداری کرد. بنابرین هم‌اکنون هایما زیرمجموعه ای از کمپانی فاو محسوب می‌گردد اما دارای این‌وجود کماکان رگه هایی از محصولات مزدا در خودروهای ایجاد شده بوسیله هایما لوازم یدکی هایما قابل بازدید است. به تیتر مثال هایما اس 5 شباهت زیاد متعددی به خودروی مزدا CX-5 دارد. یک عدد از ایرادات هایما S5 هم این طراحی نسبتا نامرتب چهره همین شاسی بلند چینی می باشد که در نگاه اول توی ذوق بیننده میزند. البته چراغ های پهناور و عقابی هایما در نمای رو به رو موقعیت زیبایی به این اتومبیل بخشیده است. جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو کاربر ویژه دیجیاتو شوید. با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان؛ محمدمهدی تهی دست به تیتر سرپرست اداره کل... در رخ وارد نمودن نشانی اینترنتی خود، پس از تعیین تکلیف لحاظ موضوع به اطلاع شما خواهد رسید. از تجهیزات هایما S5 می‌توان به کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، کی‌لس استارتر، سانروف، گرمکن آینه‌های جانبی و … اشاره کرد.

تیگو 5؛ خودرو پر توان جاده‌ها از تبار چین

راهنمای جامع حمل و نقل و ماشین © هرگونه کپی‌برداری، برداشت و بازنشر مطالب وبسایت پدال حقیقتاً ممنوع می‌باشد. وب سایت پدال برگزیده مردمان و داوران به تیتر بهترین وب سایت پارسی در زمینه ماشین از چهارمین، پنج‌مین و هفتمین جشنواره وب ایران است. کارزار می‌خواهد بستری امن تولید نماید به جهت ارائه خواسته‌های مدنی، به دور از هر مدل هنجارگریزی و قانون‌شکنی. هدف کارزار طرح دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی، صنفی، زیست‌محیطی، و… است به وسیله اشخاصی که قصد دارا هستند قدم کوچکی بردارند برای خوبتر شدن جامعه. «خبربان» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های دارای خبری است.
آخرین مطالب