تیم NFL رسمی دریافت تغییر حکومت پیشنهاد

NFL صاحبان رای در پیشنهاد تغییرات قوانین برای سال 2020 فصل بعدی روز شنبه, مارس 28. گنجانده شده در این طرح اس

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

NFL صاحبان رای در پیشنهاد تغییرات قوانین برای سال 2020 فصل بعدی روز شنبه, مارس 28.

گنجانده شده در این طرح است پیش فصل اجرای یک آسمان قاضی یکی از نه قوانین رسمی همه 32 تیم رای خواهد داد در طول لیگ در جلسات هفته آینده.

مه 28 صاحبان جلسات برگزار خواهد شد و تقریبا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

با توجه به واشنگتن پست "کمیته مسابقات رسمی توصیه به NFL صاحبان که آنها تصویب آسمان قاضی یا تکنولوژی مشاور (یا ترکیبی از این دو) به عنوان یک پیش فصل آزمایش تا حد زیادی بهبود شانس خواهد شد که در نتیجه زمانی که صاحبان رای پنجشنبه آینده."

صاحبان مقاومت مفهوم آسمان قاضی قبلی تکرار پیشنهاد. ریونز و لس آنجلس شارژر هر پیشنهادی که skyjudge و تکنولوژی مشاور اجرا به صورت فصل به طور منظم.

قوانین دیگر در جدول یک جایگزین برای خارج نشده و لگد که به در لگد زدن به تیم گزینه -- دو بار در هر بازی حداکثر -- از تلاش 4-و-15 مجموعه بازی را از آن خود 25-yardline. که پیشنهاد شده توسط Philadelphia Eagles شده است به دست آوردن حمایت, با توجه به گزارش های متعدد.

NFL در حال حاضر punted یک سال آزمایشی با دفاعی عبور دخالت پخش پس از سنگین بودند و به ندرت لغو شد با وجود شواهد بصری.

دیگر امکان تغییرات قوانین پیشنهاد شده:

  • اضافه کردن تمام placekicks و هر نمایشنامه به ثمر رساند و یا گردش با نفی مجازات به عنوان موارد تماس به صورت خودکار غرفه نقد و بررسی.
  • اضافه کردن ضربه returners برای بازیکنان که می تواند به عنوان "بی دفاع" به خاطر مجازات برای تماس با یک دفاع بازیکن. این امر در درجه اول به فیلدینگ punts و kickoffs بدون فرصتی برای واکنش نشان می دهند به نزدیک شدن پوشش واحد است.
  • اصلاح یک قانون است که تیم ها باید مورد استفاده قرار گیرد برای دستکاری ساعت بازی با چند مرده-توپ خطا را در حالی که ساعت در حال اجرا است.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب