Astro باب: آماده برای دنباله دار SWAN و چهار افسانه طبع

بسیاری از ما مشتاقانه منتظر روشن ستاره های دنباله دار. آنها در میان زیبا ترین اشیاء در آسمان شب است. آخرین واق

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

بسیاری از ما مشتاقانه منتظر روشن ستاره های دنباله دار. آنها در میان زیبا ترین اشیاء در آسمان شب است. آخرین واقعا یکی از به یاد ماندنی برای نیمکره شمالی skywatchers شد Hale-Bopp در سال 1996 و 1997. همه شما تا به حال به انجام باز کردن درب جلو و شمال غربی آسمان — آن آویزان مانند یک نقاشی وجود دارد برای هفته. برای نیمکره جنوبی آن بود که ستاره دنباله دار در سال 2007 بهتر شناخته شده به عنوان ستاره دنباله دار McNaught. اما حتی متوسط چشم غیر مسلح و یا بگردید دنباله دار است چیزی از نادر آخرین که ستاره دنباله دار Wirtanen که درخشان به 4 قدر در اواخر سال 2018 است.

این بهار وجود دارد چهار ستاره های دنباله دار (و به زودی یک پنجم) به اندازه کافی روشن به نقطه در یک جفت از 50mm دوربین شکاری از تیره آسمان. یکی از آنها ستاره دنباله دار SWAN است کمرنگ قابل مشاهده بدون نوری کمک از سمت جنوب آمریکا و نیمکره جنوبی. آن را به عنوان حرکت شمال در آسمان آن می رود برای رسیدن به قدر 3 — یک سطح از روشنایی ضعیف تر از ستاره های دب اکبر — در اطراف ممکن است 21-25. آن را تبدیل به قابل رویت ترین در ایالات متحده و کانادا ناظران در اطراف مارس 18 هنگامی که آن را به نظر می رسد بسیار پایین در آسمان صبح در زیر مربع از اسب بزرگ.

پیدا کردن آن و سپس نخواهد بود به خصوص آسان به این دلیل که ستاره دنباله دار ایستاده خواهد شد تنها در حدود 5° بالا حدود 3:45 تا 4 صبح از مرکزی آمریکا که برابر با مقدار از آسمان تحت پوشش سه انگشت با هم برگزار می شود در طول بازو. سحر مسائل پیچیده. در همان زمان ستاره دنباله دار آسمان را به آرامی روشن. به مطمئن شوید که شما آن را از دست ندهید شما نیاز به در فقط در زمان مناسب. برای بسیاری از مکان های که بین حدود 3:30 تا 4 صبح مطمئن شوید که شما مشاهده سایت باز ویستا تا آنجا پایین به شرق-شمال شرق افق به عنوان امکان پذیر است.

دوربین دوچشمی نیز ضروری است. در حالی که این fuzzy بازدید کننده رسما برهنه-چشم روشنایی آن را به نظر می رسد ضعیف به دلیل آن پایین در آسمان است. هنگامی که ما نگاه در امتداد افقی ما دیدن از طریق, ضخیم, dustiest بخشی از جو که جذب نور می کند و در غیر این صورت اشیاء روشن و حتی ماه به نظر می رسد ضعیف در مقایسه با زمانی که آنها بالاتر است.

This map depicts the comet’s evening apparition from 40°N latitude (central U.S.) The bright stars Capella and Mirfak will help point the way. Positions are marked every three nights at 10:30 p.m. CDT. (Stellarium with additions by Bob King)

این نقشه به تصویر می کشد دنباله دار شب خیال از 40°N طول و عرض جغرافیایی (مرکزی ایالات متحده) ستارگان درخشان بزبان و Mirfak کمک خواهد کرد که نقطه راه است. موقعیت های مشخص شده در هر سه شب در 10:30 p. m. CDT. (جرقه با ارسال شده توسط Bob King)

من شروع به دنبال به عنوان به زودی به عنوان ممکن است 18 اما اگر شما هیچ دوست برای بیدار شدن در سحر شما می توانید صبر کنید تا زمانی که ممکن است 22 و مشاهده ستاره دنباله دار SWAN در شب. در حالی که ستاره دنباله دار خود ادامه خواهد داد به "جاده کم" در سراسر آسمان شمال ما باید این فرصت را به آن را ببینید در تاریکی کامل. دوباره آوردن دوربین دوچشمی به بهترین قدردانی شکننده منجمد شی با ظریف آن دم با اشاره تقریبا مستقیم است. هنگامی که شما نقطه در دوربین دوچشمی پایین تر از شیشه و ببینید که اگر آن را نیز قابل رویت با چشم غیر مسلح.

در عین حال یکی دیگر از روشن کم ارتفاع, 3rd قدر دنباله دار ظاهر می شود در سپیده دم آسمان در اواسط ماه جولای به نام NEOWISE (C/2020 F3). این نام برای ناسا در مدار Nگوش-Eارته Object Wide-زمینه منonce-رجیستری Survey Explorer تلسکوپ (NEOWISE) که کشف شیء در اواخر ماه مارس است. آن را به سرعت روشن در مارس و باید با قرار دادن در یک نمایش درست در مورد زمان پشه ها بیشتر حریص. ببخشید فقط یک تلاش برای طنز. من بیشتر در مورد می گویند NEOWISE ستاره دنباله دار در ماه آینده.

Three comets ply the northern sky in May. All are visible currently in binoculars. Stars are shown to about magnitude 7 and the comets’ paths are drawn from May 10-15 around 10:30 p.m. Central Time. Look for the comets during that time along each line. (Stellarium with additions by Bob King)

سه ستاره های دنباله دار طبقه شمالی آسمان است. همه قابل مشاهده هستند در حال حاضر در دوربین شکاری. ستاره نشان داده شده است به حدود قدر 7 و ستاره های دنباله دار' مسیر کشیده شده از مارس 10-15 حدود 10:30 بعد از ظهر مرکزی زمان. نگاه برای ستاره های دنباله دار که در طول زمان در امتداد هر خط. (جرقه با ارسال شده توسط Bob King)

دو چشمی و تلسکوپ ناظران باید بیش از قو به سیر خود را دنباله دار هوس. ستاره دنباله دار اطلس (C/2019 Y4) که شکست از هم جدا در ماه گذشته و با شروع به محو شدن به تازگی تجربه یک انفجار در روشنایی به قدر 8 است و در حال حاضر قابل مشاهده در دوربین شکاری در زیر آسمان تیره و تار. اضافه کردن در ستاره دنباله دار اطلس (C/2019 Y1) — همچنین در اطراف قدر 8.5 — و دنباله دار PANSTARRS (C/2017 T2) در 8 و وای که بسیاری از ستاره های دنباله دار دو چشمی!

البته من امیدوارم که شما را وادار به دیدن همه آنها را از جمله قو خواهد شد که شنا راه خود را به زودی!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب