آی مسائل هشدار برای بارش باران های سنگین در دهلی نو در جولای 29, 30

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 11:39:37 pm "دهلی نو-شورای ملی مقاومت است که

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 11:39:37 pm
"دهلی نو-شورای ملی مقاومت است که به احتمال بسیار زیاد به تجربه وزش باران با یک یا دو جادوها از بارش باران های سنگین (بیش از 65 میلی متر) در طول شب از ماه جولای 29 و 30 جولای" آن را گفت. (فایل)

هند و هواشناسی اداره روز دوشنبه با صدور یک هشدار برای بارش باران های سنگین در سرمایه های ملی در جولای 29 و 30.

در مشاوره های آی گفت: بارش سنگین می تواند باعث ورود آب در مناطق کم ارتفاع و جاده ها که منجر به اختلال در جریان ترافیک و خدمات شهری از قبیل تامین آب و برق است.

"دهلی نو-شورای ملی مقاومت است که به احتمال بسیار زیاد به تجربه وزش باران با یک یا دو جادوها از بارش باران های سنگین (بیش از 65 میلی متر) در طول شب از ماه جولای 29 و 30 جولای" آن را گفت.

Kuldeep Srivastava سر از آی را در منطقه پیش بینی مرکز گفت: "در حال حاضر موسمی از طریق در حال اجرا است نزدیک به کوهپایه های هیمالیا. آن شروع خواهد شد تغییر تثبیت کرد در روز سه شنبه. از آن خواهد شد به دهلی شورای ملی مقاومت از دوشنبه تا پنج شنبه."

"در طول این دوره southwesterly بادها از دریای عرب و شرق وزش باد از خلیج بنگال را به هاریانا دهلی نو-شورای ملی مقاومت غرب اوتار پرادش و شمال شرقی راجستان.

"تحت تاثیر این سیستم سنگین و بسیار سنگین و بارش باران رخ خواهد داد بیش از این مناطق" او گفت:.

با توجه به آی اطلاعات Safdarjung رصدخانه فراهم می کند که نماینده و ارقام برای این شهر ثبت کرده است 226.8 میلی متر بارندگی در ماه جولای تا کنون است که 24 درصد بیشتر از حالت عادی از 183.5 میلی متر است.

این Palam آب و ایستگاه سنجیده 246.8 میلی متر بارندگی است که 30 درصد بیشتر از حالت عادی از 189.8 mm.

این لدهی آب و هوا جاده ایستگاه ثبت شده 36 درصد مازاد آسمانی — 250 میلی متر در برابر نرمال از 183.5 میلی متر است.

اما پس از ژوئن 1, زمانی که فصل باران های موسمی آغاز می شود, این شهر ثبت کرده است 182.7 میلی متر بارندگی در برابر نرمال از 232.9 mm, کمبود 22 درصد است.

دهلی نو دریافت اولین املا از باران های سنگین در جولای 19, که مستغرق مناطق کم ارتفاع در کمر-آب های عمیق است. Safdarjung ریج و لدهی آب و هوا جاده ایستگاه های ثبت شده 74.8 mm, 86 میلی متر و 81.2 میلی متر بارندگی بود.

حداقل چهار نفر کشته شده اند در باران-حوادث مرتبط.

موسمی رسیده دهلی نو در ژوئن 25, دو روز زودتر از معمول تاریخ ژوئن 27. با وجود که این باران تا به حال باقی مانده اندک در این شهرستان در غیاب قوی حمایتی سیستم آب و هوا مانند رطوبت-لادن شرقی بادها از خلیج بنگال.

این آی پیش بینی کرده بود نرمال بارندگی در سرمایه های ملی در طول فصل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن