مغازه ها تعطیل در تامیل نادو در اعتراض به بازداشت مرگ گر پسر; HC به دنبال گزارش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chennai | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 2:00:18 am در مادورای نیمکت از مدرس د

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chennai | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 2:00:18 am
Madras HC rejects PIL to use convict prisoners for war against COVID-19 در مادورای نیمکت از مدرس دادگاه عالی خواسته پلیس به ارائه گزارش خود در روز جمعه.

مدرس دادگاه عالی روز چهارشنبه به دنبال یک گزارش از پلیس به اتهام وادار سازد قتل یک مرد و پسرش را در نزدیکی Thoothukudi منطقه است که موجب خشم و انزجار سراسر, Tamil Nadu. P Jeyaraj (63) و پسرش J Fennix (31) هر دو معامله گران شدند و به زندان برده شد در روز جمعه به اتهام نقض مستند قوانین. آنها بعد منتقل شده از یک زیر زندان به یک بیمارستان که در آن آنها درگذشت. بستگان خود گفته اند که هر دو کوبید و شکنجه توسط پرسنل پلیس در بازداشت است.

این حادثه که باعث اعتصاب توسط معامله گران و صاحبان فروشگاه ها در تامیل نادو در روز چهارشنبه بود که در بالا شنیده دادگاه پس از خانواده قربانیان به دنبال آن مداخله. در روز سه شنبه بیش از حد چند نفر تا به حال ضربه خیابان در ستهنکولم یک شهر در نزدیکی Thoothukudi در اعتراض به اتهام شکنجه و قتل.

در مادورای نیمکت از مدرس دادگاه عالی خواسته پلیس به ارائه گزارش خود در روز جمعه. دولت همچنین دستور قضایی پروب به این موضوع است. قضات P N Prakash و B Pugalendi از تقسیم نیمکت می خواستم state police chief J K Tripathy به نظر می رسد قبل از دادگاه در روز چهارشنبه با وجود Tuticorin SP آرون Balagopal و IG منطقه جنوب K P Shanmuga Rajeswaran حاضر بودن. DGP Tripathy قادر به آمده به عنوان او تا به حال یک جلسه فوری در چنای دادگاه گفته شد.

قربانیان خانواده در پی در برابر اتهام قتل دو پلیس زیر بازرسان که در زیر قرار داده شده تعلیق در روز سه شنبه. از قوم و خویش گفت: آنها نمی خواهد قبول بدن تا تقاضای خود را توجه بود.

در معاينات انجام شده در تیرونلولی بیمارستان دولتی در حضور یک قاضی.

به گفته افسر ارشد پلیس اولیه پرس و جو پیدا کرده است "جدی ساقط" محلی افسران. "روز جمعه یک تیم پلیس در بازدید از قربانیان فروشگاه و به آنها هشدار داد در مورد زیر مستند زمانبندی. آنها اطاعت اما گفته شده برخی از اظهارات انتقادی. خودرو راننده شنید و نظرات خود را به اطلاع یک افسر پلیس که منجر به بازداشت و شکنجه های شدید" این افسر گفت: در روز سه شنبه.

یک افسر تحت دولت های منطقه گفته بود هر دو پدر و پسر بودند شکنجه.

این مسئول گفت: یک پرس و جو با SP کار نشان داد که وجود دارد 13-15 ماموران در ایستگاه زمانی که این حادثه اتفاق افتاده است.
"زمانی که بازرس و دیگر افسران شروع به ضرب و شتم پدر فرزند خود را مورد سوال این است. دو نسخه وجود دارد—که یکی از پسر مورد ضرب و شتم شد زمانی که او در مورد حمله بر پدر و نسخه دیگری گفت: پسر در تلاش برای متوقف کردن بازرس از استفاده از زور برای جلوگیری از شکنجه با پدر و مادر خود.

این منجر به شکنجه های وحشیانه در جلسه پدر و پسر در ایستگاه. آنها remanded در کویلپتی sub-زندان تحت بخش 188, 383 و 506 (II). سپس آنها را منتقل به کویلپتی بیمارستان دولتی به وضعیت آنها بدتر شده است. پسر مرده در شب دوشنبه و درگذشت پدر بامداد سهشنبه" افسر گفت: در روز سه شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن