دولت به یاد چین-ارتباط شرکت ها برای اطمینان از انطباق دقیق با برنامه ممنوعیت سفارش

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 10:32:39 pm دولت در ژوئن 29 ممنوع چ

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 10:32:39 pm
india chinese app ban, chinese apps banned, tiktok banned, wechat banned, uc browser banned, galwan clashes, india china border news دولت در ژوئن 29 ممنوع چندین برنامه های چینی از جمله Infinite با استناد به دلایل امنیتی.

پس از ممنوعیت 59 برنامه های منشاء چینی در ژوئن 29, دولت روز سه شنبه به کارگردانی مرتبط شرکت ها برای اطمینان از انطباق دقیق با سفارشات خود را. در یک ایمیل به شرکت های گروه هماهنگ کننده سایبر قوانین و E-امنیت Rakesh Maheshwari هشدار داد که اگر هر یک از برنامه های ذکر شده هنوز هم در دسترس است و یا عامل آن خواهد بود یک جرم تحت فن آوری اطلاعات عمل می کنند و می تواند حکم مقررات کیفری.

با استناد به "اورژانس ماهیت تهدیدات" از برنامه های کاربردی تلفن همراه از جمله آنهایی که محبوب منشاء چینی مانند Infinite, Coco, UCBrowser, باشگاه, کارخانه و CamScanner این مرکز تا به حال ممنوع 59 برنامه در تاریخ 29 ژوئن بر اساس اطلاعاتی که آنها در فعالیت های درگیر "مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت ارضی" و دفاع از امنیت و نظم عمومی.

این حرکت به عنوان یک تلافی جویانه گام در میان تنش های مرزی بن بست بین هند و چین که منجر به 20 ارتش هند پرسنل کشته شدن در ژوئن 15. متعلق به دولت شرکت های مخابراتی باید پس از نقل مکان به حفظ فروشندگان چینی در خارج از شبکه خود را upgradation مناقصات.

این وزارت با استفاده از بخش 69A از فن آوری اطلاعات عمل می کنند برای سفارش خود را.

توضیح داد: چگونه ممنوعیت از Infinite و دیگر برنامه های چینی اجرا خواهد شد; تاثیر برای کاربران هندی

"وزارت فناوری اطلاعات دریافت کرده است بسیاری از شکایت از منابع مختلف از جمله چندین گزارش در مورد سوء استفاده از برخی از برنامه های تلفن همراه در دسترس بر روی آندروید و iOS سیستم عامل برای سرقت و بر روی کامپیوتر کاربر انتقال اطلاعات کاربران را در یک شیوه ای غیر مجاز به سرور که در مکان های خارج از هند" دولت در بیانیه ای گفت.

حرکت اعدام شد توسط آن وزارت هندی, Computer Emergency Response Team (CERT) و تایید شده توسط سازمان ملی امنیت سایبری هماهنگ کننده (NCSC) که بخشی از شورای امنیت ملی دبیرخانه منابع گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن