کنپور پناهگاه مورد: افسر عفو مشروط اقدام سرپرست معلق

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 6:05:29 am در اوایل این هفته Ajeet

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 6:05:29 am
Kanpur shelter case, Probation officer suspended, UP news, Lucknow news, Indian express news در اوایل این هفته Ajeet کومار شکایت کرده در برابر افراد ناشناس و مطبوعات به اتهام گردش اطلاعات نادرست در مورد پناهگاه.

این اوتار پرادش دولت در روز جمعه به حالت تعلیق در کنپور منطقه افسر عفو مشروط (DPO) و officiating سرپرست پناهگاه خانه که در آن 57 دختران از آنها پنج باردار هستند, آزمایش مثبت برای Covid-19 هفته گذشته است.

وزارت رفاه زنان مدیر Manoj Kumar Rai گفت: DPO Ajeet کومار و دستیار سرپرست Mithlesh رفیق بودند به حالت تعلیق در اتهامات از دستورات زیر از دولت و وزارت. آنها همچنین متهم به عدم ارائه صحیح آمار به رسانه ها و در نتیجه گردش اطلاعات نادرست Rai گفت.

با توجه به یکی دیگر از دولت رسمی Ajeet کومار نیز متهم به انجام بازرسی های منظم در پناهگاه و رفیق متهم است نه در نظر گرفتن احتیاط های لازم پس از همه گیری آغاز شد. یک مقام رسمی در وزارت رفاه گفت که در غیاب منظم سرپرست برای سه سال گذشته Pal دنبال شد و پس از پناهگاه.

در اوایل این هفته Ajeet کومار شکایت کرده در برابر افراد ناشناس و مطبوعات به اتهام گردش اطلاعات نادرست در مورد پناهگاه.

در همین حال کمیسیون ملی زنان, مصرف ادراک شکایت توسط فعال Nutan Thakur فرستاده است توجه به منطقه بازپرس به دنبال یک گزارش در مورد این موضوع. Thakur ادعا کرده است که دیوان عالی کشور جهت مورد حفاظت از کودکان در خانههای بودند نه به دنبال در این مثال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن